Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14-vuotias haluaa ripsienpidennykset

Vierailija
04.06.2017 |

Tyttö on niitä nyt pitkään pyydellyt ja ajattelin nyt kysyä teiltä antaisitteko te lapsenne ottaa pidennykset. Maksaisi kuulemma huollot itse.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikääpä sitä että tekoripsien laitto ei ole helppoa ja kestää kauan (minulla jopa 10-15m)

Minä kyllä harkitsisin niitten ottamista ihan vaan kätevyyden kannalta

Vierailija
22/61 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisi tampereelta alle 16 vuotiaalle ripsienpidennykset? Oma tyttö haluaisi ja olisin kiinnostunut ottamaan selvää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä 15v on ripsienpidennykset. Siivoa meillä kotona kerran viikossa perusteellisesti. Maksetaan 100e kuukausirahaa ja niillä maksaa ripsihuollot ja muut menonsa. :)

Vierailija
24/61 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin pidennykset ripsiin. Vuoden päivät ehdin niillä olla, kunnes heräsin eräs aamu silmä turvonneena kiinni. Liima allergisoi. Ammattilaisella ne otin, ja kaikki tehtiin ns. "oppikirjan mukaan". Kannattaa harkita haluaako ottaa sitä riskiä.

Yhtä lailla ihminen voi allergisoitua ripsivärillekin ja saada siitä allergisen reaktion.

Vierailija
25/61 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, kauheaa myrkkyä. Hommaa mielummin nyt sellaiset uudenlaiset ja turvallisemmat magneettiripset. Ei turhia liimoja ja maksaa n. 20e.  :)

Vierailija
26/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 14-vuotias ja omien ripsien puutteesta haluaisin hankkia ripsienpidennykset. Mitä kerron äidilleni?

Vierailija
27/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kokeilla. Jos niistä tulisi oireita, tai ne eivät pysyisi kunnossa, ne poistettaisiin, eikä uusia otettaisi.

Mutta en huijaisi itseäni millään ”teini maksaa itse”-selityksellä. Mistä se teini rahansa saa, jos se jotain maksaa? Juu, minulta.

Vierailija
28/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä vielä tuon ikäisen antaisi ottaa. 16-vuotiaalle voisin jo kustantaa. Kertoisin kyllä, kuinka omat ripseni oli aivan nysät pidennyksien jälkeen ja pitkään meni, että kasvoivat.

Vierailija
29/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella ikärjana on k-16 ja mielestäni ihan syystä. Ripsiliima on käytännössä samaa kamaa kuin pikaliima ja on kosmeettisessa käytössä erittäin herkistävää. 

Vierailija
30/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kannattaisi nauttia nuoruuden raikkaudesta, sitä ei rahalla pysty ostamaan. Rypytön iho, hyvin kasvavat hiukset, kirkkaat silmät, ne eivät kestä ikuisesti.

Vierailija
31/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan toki, kyllä nyt 14-vuotiaan pitää jo päästä kokeilemaan miten liimalla ja muovilla voi paikata heikkoa itsetuntoa.

M

Vierailija
32/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, kauheaa myrkkyä. Hommaa mielummin nyt sellaiset uudenlaiset ja turvallisemmat magneettiripset. Ei turhia liimoja ja maksaa n. 20e.  :)

Magneettiripset? Ovatko silmäluomet joillain terästä?

Vierailija
33/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ottaa, näkyy wt:eys ja kouluttamattomuus kauas.

Vierailija
34/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä olin tulossa vinkkaamaan minäkin. Laiton oppii nopeasti ja pysyvät hyvin käytössä. Ja ei tosiaan tarvita liimoja.

Vierailija
35/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle ettei kaikkiin hömpötyksiin kannata mennä mukaan. Näytä kuvia kuinka joku on menettänyt kaikki ripsensä sen takia. Parempi vain esim. värjätä omat ripset mustaksi, niin näkyy paremmin.

Vierailija
36/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Magneettiripset? Ovatko silmäluomet joillain terästä?

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.menais…

Vierailija
37/61 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä antaisi 14-vuotiaani ottaa ripsienpidennyksiä! Miten kukaan kauneudenhoitoalan ammattilainen edes suostuisi laittamaan niitä noin nuorelle? Ehkä joku, joka ei ole kovin tarkka turvallisuudesta - ja se vasta olisikin suuri terveysriski. Miten vastuuton hän olisi esim. hygieniasta?

Sanoisin ap teinilleni (mulla on saman ikäinen tyttö), että palataan asiaan, kun olet 16. Todennäköisesti muotivillitys on silloin jo laantunut, toivottavasti.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ylilaakari-varoittaa-toistuvista-ri…

Vierailija
38/61 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/61 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ottaa jos itse kerran maksaa. Miksei?

Vierailija
40/61 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis millä rahalla 14-vuotias maksaa? Mitä omaa rahaa.