14-vuotias haluaa ripsienpidennykset
Tyttö on niitä nyt pitkään pyydellyt ja ajattelin nyt kysyä teiltä antaisitteko te lapsenne ottaa pidennykset. Maksaisi kuulemma huollot itse.
Kommentit (61)
Tottakai tekoripset rasittaa omia ripsiä, varsinkin kun pitkään käyttää. Älytöntä nuorelle, tulee joskus piste vastaan ettei ole enää mitään mihin kiinnittää. Minulle ja monelle muulle näin kävi.
Mutta jokainen valitsee itse.
Ajattelin että provo.
Mut ei, kyllähän ensimmäinen muovinaamasukupolvi on jo ehtinyt teinin mutseiksi, joten saattaahan tuo älyttömyys olla tottakin.
Sopikaa valmiiksi sekin, kuka maksaa silmälääkärin ja antibiootit.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kokeilla. Jos niistä tulisi oireita, tai ne eivät pysyisi kunnossa, ne poistettaisiin, eikä uusia otettaisi.
Mutta en huijaisi itseäni millään ”teini maksaa itse”-selityksellä. Mistä se teini rahansa saa, jos se jotain maksaa? Juu, minulta.
Ja sinun pomosi maksaa kaikki sinun menosi, et sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin ottaa jos itse kerran maksaa. Miksei?
Niihin tottuu ja jos käyttöä jatkaa pitkään ei ole enää alustaa johon niitä liimailla. Ripsikalju. Siksi.
Kallista lystiä toi ripsihuolto pidemmän päälle ja omat ripset lähtee pois. Kolme viikkoo kestävät ns kauniina ja sitten epäsiistin näköiset, jos muutama ripsi puuttuu.. Itsellä oli vuoden verran pidennykset ja kyllästyin, kun rahalla saa muutakin.. Magneetti ripset ihan jees:))
En antaisi. Enkä korvien pidennyksiäkään.
Tekoripsiä ei ole ollut tarpeeksi kauan että näkyisi miten pitkäaikainen käyttö vaikuttaa.
Nyt näkyy katukuvassa paljon nuoria joilla kauniit tuuheat ripset, vielä 10 vuotta eteenpäin niin nämä samat ohuilla ripsillä joita ei ripsiväri eikä mikään pelasta.
Ripsien laittajat eivät varoita pitkäaikais käytöstä, minulla oli ensin vajaan parivuotta, sitten pidin tauon ja aloitin uudestaan, käytin lähes viisi vuotta. Kunnes omat ripset eivät kestäneet ja kun tekoripset otettiin pois eikä enää laitettu uusia minulla oli jäljellä pienet nysät. Pari mm. Aivan hirveät, etenkin kun olin tottunut pitkiin. Olin ihan erinäköinen. Meni yli vuosi ennenkuin omat kasvoivat takaisin, ikinä en laita enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niihin tottuu ja jos käyttöä jatkaa pitkään ei ole enää alustaa johon niitä liimailla. Ripsikalju. Siksi.
Pöh, 14 vuotias kyllästyy puolessa vuodessa ja haluaa taas jotain muuta. Huolto maksaa kuukaudessa sen 50e vähintään, hetken kun pistää siihen koko kuukausirahansa niin se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, 14 vuotias kyllästyy puolessa vuodessa ja haluaa taas jotain muuta. Huolto maksaa kuukaudessa sen 50e vähintään, hetken kun pistää siihen koko kuukausirahansa niin se siitä.
Tai ei kyllästy. Jos tykkää niistä EI luultavasti kyllästy.
Ainakin kannattaa varoittaa, eikös.
En antaisi, 13v on vielä ihan lapsi eikä hänen tarvitse näyttää aikuisemmalta kuin on. Lisäksi ripsien huollot täytyy tehdä muutaman viikon välein, ja huollot maksavat monta kymppiä. En ymmärrä miksi jotkut vanhemmat haluavat kannustaa lapsiaan ”aikuistumaan” liian aikaisin.
Monet myös jo puhuneet liimojen allergisoivista vaikutuksista, ja se on totta, monet saavat niistä allergiaa. Itselläni liimat aiheuttavat ripsihuollon yhteydessä parin päivän silmien punoituksen ja hieman kutinaa, joka mennyt sitten ohi.
Ripsiä täytyy olla valmis myös huoltamaan itse, ja varmasti 13v ei sitä kunnolla jaksa tehdä jolloin silmätulehdus riski kasvaa.
Että semmoista...
"Nyt näkyy katukuvassa paljon nuoria joilla kauniit tuuheat ripset, vielä 10 vuotta eteenpäin niin nämä samat ohuilla ripsillä joita ei ripsiväri eikä mikään pelasta."
Niinpä. Kyllä sitten itketään, kun ei ole edes omia ripsiä päässä eikä niitä tekoripsiäkään voi sellaisiin enää laittaa.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt näkyy katukuvassa paljon nuoria joilla kauniit tuuheat ripset, vielä 10 vuotta eteenpäin niin nämä samat ohuilla ripsillä joita ei ripsiväri eikä mikään pelasta."
Niinpä. Kyllä sitten itketään, kun ei ole edes omia ripsiä päässä eikä niitä tekoripsiäkään voi sellaisiin enää laittaa.
Ripsientekijät pitäisi velvoittaa kertomaan vaikutuksista omiin ripsiin ajanmittaan. Kerran kysyin niin sanoivat eiii mitään ongelmaa yhtään ei rasita kun allergialiimaa käytetään!! Miten liima liittyy siihen että omat ripset rasittuvat tekojen painosta ja niiden huollosta??
Terveisin entinen räpsysilmä nykyinen ripsikalju.
En antaisi, aikaisintaan ehkä 16v ja silloinkin saisi maksaa ne omista kuukausirahoistaan. Ne liimat allergisoi ja tosiaan kuluttaa omia ripsiä sitten myös. Mieluummin ne magneettiripset kun niitä ei sentään liimata silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Ripsienpidennysten johdosta ei tarvitse käyttää muuta meikkiä. Se on hyvä sillä näin tyttö oppii arvostamaan luonnollista kauneutta, eikä mitään hirveää pakkelinaamaa.
Eivätkä kaikki ripsienpidennyskset ole järkyttävän tuuheita ja pitkiä, niitä saa myös ihan luonnollisen näköisiä nuorille suunniteltuja
Ripsilisäkkeet että oppii arvostamaan luonnollisuutta? Niin no, kyllähän välillä näkee niin kammottavia virityksiä että varmasti tulee ikävä omia ripsiä.
Ripsien pidennykset eivät tuhoa ripsiä (lopullisesti)!
Onneksi oma lapsi on urheilja. Pois ainakin toistaiseksi tuollaiset hölmöilyt.
Kommentoin täällä nyt melko vanhaa ketjua mutta ei sillä väliä.Ripsipidennykset eivät tuhoa omia ripsiä mikäli ne laitetaan oikein.Väärin laitettuna kyllä tuhoavat.Ripsipidennyksistä harvoin on haittaa kunhan laitetaan ammattilaisella. Mutta yleensä niitä ei kyllä ripsiteknikot laita alle 16 vuotiaille.Myös kotihoidolla on suuri merkitys että ei käytä esim öljypöhjaisija meikinpoistoaineita.
Sen verran hirveän näköisiä, että ylipuhuin teinin luopumaan ajatuksesta.
Hullu mutsi