En lähde huomenna perheen mukana miehen sukulaisiin
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tein? Ettekö te tiedä, mitä perheenäidit tekevät kun lähdetään jonnekin? Katsovat, että lapsille on kasseihin pakattuna kaikki tarpeellinen, vaihtovaatteita sopiva määrä, mukavat vaatteet matkalle, hammasharjat, hiusharjat, shampoot, jotain leluja ja tekemistä (mies auttoi siinä ottamalla piirustuspaperia ja kyniä) ja sitten kaikki omat vaatteet, vaihtovaatteet, jos on juhla niin juhlavaatteet ja kaikki muu oheissälä. Katsoin, että lemmikit on ruokittu, katsoin, ettei jääkaappiin jää pilaantuvia, koitin pakata pilaantuvat mukaan ja muutenkin laittaa pakkaseen tai ottaa leipää mukaan (yhteen aikaan lapset ei syöneet kuin tiettyä leipää ja sen puute ois ollut katastrofi) jne. Hirveä stressi. Mies kantoi pihasta jotain vajaan ja otti mukaan pari paitaa ja housut.
apMilloin?
No ainakin vielä kun esikoinen oli 5v.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mikään reissun valmistelukaan ole miehen juttu. Kaikki tehdään aina siinä vaiheessa, kun normaalit ihmiset olisivat jo lähdössä. Pyykitkin ripusti eilen kello 23.30. Varmaan kuivuu hyvin hei jee! Miksi sitä turhaan katsomaan aiemmin, onko kaikkea puhtaana. Joo, ei onneksi vittu tartte olla menossa mukaan.
apMitä sinä teit?
Otin rennosti, niin kuin mies silloin aikoinaan :D En tee asioita "liian myöhään", en vain silloin tee niitä ollenkaan. En ole lähdössä.
apEthän snä muutenkaan tee mitään
Pesetkö edes omat pyykkisi
Itä vähemmän tein mitä enemmän alkoi vituttaa.
ap
Ai niin ja erilaisiin säihin varattavista lasten ulkovaatteista oli myös aina inhottava stressi. Sataako, raahataanko kumppareita, onko +5 vai + 22....
ap
Nonni, nyt ne lähti. Olipa erilaista katsoa lähtöpuuhia, kun en ollut itse mukana. Ei niin hermo tiukassa, jos kuopuksen autoviihdyke on viimemetreillä hukassa... Eipä tuu mun elämääni rassaamaan löytyykö vaiko eikö ja miten nopeasti :)
ap
Jos kerran mies halusi minut mukaan, niin aika outoa, ettei kysynyt multa, haluanko yöpyä toisten luona.
Nyt ois kiva jos ois kallis ja hieno auto pihassa, jolla vois lähteä tapaamaan jotakuta toista miestä. Ihan vittua tää elämä, teetpä niin tai näin (lähtee, tai jää kotiin), niin silti yhtä vittua. Mun AINOASTAAN tekis mieli kiukutella jollekulle koko ajan. (Kun ei sitä miestä, jolle olla mielinkielin, koska se ois joku ihana, ole)
ap
Minä en ole 20 vuotisen yhteiselon aikana käyny miehen sukulaisissa kuin alta 5 kertaa. Mies haluaa sinne mennä aina enimmäkseen yksin, että voi jotenkin vapaasti olla ja puhua. Hän kun vain vetäisee kengät jalkaan, takin niskaan ja sanoo, että nyt menee. Ei mitään soittoja kyläpaikkaan tai muita. Minua se nolottaa niin paljon, että en lähde mukaan. Tosin en ennättäisikään, sillä ylensä olen kotiverkkareissa, kun mies on jo rappukäytävässä menossa. Kyyti ei odota. En lähde mukaan, kun nolottaa emännän puolesta. Itse tiedän, mitä on kun joku tuppautuu kylään eikä ole mitään tarjottavaa ja huusholli on likainen ja sekaisin. Tosin sitten kun tulee virallisia pippaloita kuten lakkiaisia, joihin sitten tulee oikein kirjallinen kutsu, niin on tosi noloa osallistua, kun ei ole aiemminkaan menny miehen mukana. Olen varmaan kauhean epäsosiaalinen ja pitävät minua miehen puolelta outolintuna, mutta menköön nyt näin. Ihanaa kerrankin lukaista, että on joku toinenkin joka edes kerran on menemättä jonnekin. Luulin olevani ainoa maailmassa :(
Eli tästä voin päätellä, että yökylään kysyjä on miehelle tärkeämpi kuin minä. Miksi olin niin hölmö että en ymmärtänyt että mies tahtoi vain lapsia ja minusta ei välitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran mies halusi minut mukaan, niin aika outoa, ettei kysynyt multa, haluanko yöpyä toisten luona.
Nyt ois kiva jos ois kallis ja hieno auto pihassa, jolla vois lähteä tapaamaan jotakuta toista miestä. Ihan vittua tää elämä, teetpä niin tai näin (lähtee, tai jää kotiin), niin silti yhtä vittua. Mun AINOASTAAN tekis mieli kiukutella jollekulle koko ajan. (Kun ei sitä miestä, jolle olla mielinkielin, koska se ois joku ihana, ole)
ap
Jumalauta ap sä olet sekaisin. Täysiverinen kusipää kaikilla ikälisillä. Nyt olisi hyvä hetki rauhassa hirttäytyä, ampua itsesi, hypätä rekan alle, ottaa paketillinen pameja viinan kanssa tms. Tee ihmeessä palvelus ihmiskunnalle ja valitse jokin noista vaihtoehdoista.
Haistan voimaantumisesi tänne asti! Onnea siitä :D
Niin, on kai tämä askel, etten tee asiaa, joka saa minut huonolle tuulelle. Mutta tuntuu aivan hirveälle, että se on oman perheen kanssa miehen sukulaisen juhliin menemiseen liittyvät asiat. Olen valinnut totaalisen väärin jotain tai aika montakin asiaa vissiin.
ap
Ja sitten se, että mulle on ilmeisesti ihan tarpeeksi kamalaa tai uutta valita, etten tee asiaa, joka saa minut pahalle tuulelle, koska en tunne oloani lainkaan niin ihanaksi, että voisin valita tehdä asiaa, joka saisi minut nyt hyvälle tuulelle. Aivan kuin mun pitäisi kärsiä siksi, että en kykene muuhun kuin jäämään kotiin. Siis miehen sukulaisreissun suhteen. Oon huono, tai valinnut pieleen, tai molempia, ja siitä jotenkin mun päänsisäisten uskomusten mukaan kuuluu kärsiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, on kai tämä askel, etten tee asiaa, joka saa minut huonolle tuulelle. Mutta tuntuu aivan hirveälle, että se on oman perheen kanssa miehen sukulaisen juhliin menemiseen liittyvät asiat. Olen valinnut totaalisen väärin jotain tai aika montakin asiaa vissiin.
ap
Syö myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten se, että mulle on ilmeisesti ihan tarpeeksi kamalaa tai uutta valita, etten tee asiaa, joka saa minut pahalle tuulelle, koska en tunne oloani lainkaan niin ihanaksi, että voisin valita tehdä asiaa, joka saisi minut nyt hyvälle tuulelle. Aivan kuin mun pitäisi kärsiä siksi, että en kykene muuhun kuin jäämään kotiin. Siis miehen sukulaisreissun suhteen. Oon huono, tai valinnut pieleen, tai molempia, ja siitä jotenkin mun päänsisäisten uskomusten mukaan kuuluu kärsiä.
ap
Viillä ranteesi auki.
Vedän sipsejä. Esim. heroiinia ei ole näkösällä (eikä piilossakaan).
ap
En viillä, koska mulla on mielestäni silti toivoa.
ap
Ja en viillä ranteitani auki tai muutakaan vastaavaa typerää, koska se ajattelija pääni sisällä tulee itseni ulkopuolelta. Mulla ois nolla syytä vihata itseäni. Vaikka toiminkin väärin, niin niin on minuakin kohtaan toimittu. Kaikkien pitäisi kuolla, jos mun pitäisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Syöt sipsejä ja olet kiukutellut kekustelupalstalla vuorokauden. Ei, sulla ei ole toivoa. Hyppää kerrostalon katolta.
Vierailija kirjoitti:
Ja en viillä ranteitani auki tai muutakaan vastaavaa typerää, koska se ajattelija pääni sisällä tulee itseni ulkopuolelta. Mulla ois nolla syytä vihata itseäni. Vaikka toiminkin väärin, niin niin on minuakin kohtaan toimittu. Kaikkien pitäisi kuolla, jos mun pitäisi.
ap
Ei, vain sun pitäisi kuolla. Valele itsesi bensalla ja sytytä itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSyöt sipsejä ja olet kiukutellut kekustelupalstalla vuorokauden. Ei, sulla ei ole toivoa. Hyppää kerrostalon katolta.
Alle vuorokauden reilusti vielä.
Ja siis kiukuttelusta saa pikemminkin voimaa, mitä vittua sitä nyt päättää mihinkään.
ap
Ja miehelle ei oikein voinut nakittaa noista mitään, koska se oli kaikesta vaan niin pihalla. Nyt sitten varmaan pilaantuu ruuat ja sitä mihin ei varauduttu metsästetään matkalta ja .... Meneehän se niinkin, mutta mua vaan vituttaa epäjärjestelmällisyys, mitä miehessä on paljon. Ja siis ei mikään nyt reissun vuoksi pilaannu, mähän tänne jään. Mutta jos siis uupuneena koittaisin vielä heilua mukana.
ap