En lähde huomenna perheen mukana miehen sukulaisiin
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viillä, koska mulla on mielestäni silti toivoa.
apSyöt sipsejä ja olet kiukutellut kekustelupalstalla vuorokauden. Ei, sulla ei ole toivoa. Hyppää kerrostalon katolta.
Alle vuorokauden reilusti vielä.
Ja siis kiukuttelusta saa pikemminkin voimaa, mitä vittua sitä nyt päättää mihinkään.
ap
Hyvä jos saat voimaa päiviesi päättämiseen. Työnnä tikari rintaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSyöt sipsejä ja olet kiukutellut kekustelupalstalla vuorokauden. Ei, sulla ei ole toivoa. Hyppää kerrostalon katolta.
Ja siis kiukuttelusta saa pikemminkin voimaa, mitä vittua sitä nyt päättää mihinkään.
apHyvä jos saat voimaa päiviesi päättämiseen. Työnnä tikari rintaasi.
Voimalla mä teen jotain ihan muuta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en viillä ranteitani auki tai muutakaan vastaavaa typerää, koska se ajattelija pääni sisällä tulee itseni ulkopuolelta. Mulla ois nolla syytä vihata itseäni. Vaikka toiminkin väärin, niin niin on minuakin kohtaan toimittu. Kaikkien pitäisi kuolla, jos mun pitäisi.
apEi, vain sun pitäisi kuolla. Valele itsesi bensalla ja sytytä itsesi.
Rage against the machinen levyn kansi tulee vain tuosta mieleen.
ap
Vähät levyistä. Hukuttaudu johonkin lampeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en viillä ranteitani auki tai muutakaan vastaavaa typerää, koska se ajattelija pääni sisällä tulee itseni ulkopuolelta. Mulla ois nolla syytä vihata itseäni. Vaikka toiminkin väärin, niin niin on minuakin kohtaan toimittu. Kaikkien pitäisi kuolla, jos mun pitäisi.
apVähät levyistä. Hukuttaudu johonkin lampeen.
Se on liian kylmää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apHyvä jos saat voimaa päiviesi päättämiseen. Työnnä tikari rintaasi.
Voimalla mä teen jotain ihan muuta.
apEi. Sä olet kuitenkin henkisesti hyvin heikko. Ammu itseäsi päähän.
Henkistä voimaahan se kiukuttelu juuri tuokin. (Ei fyysistä).
ap
Ap on maailman huonoin ihminen kun se haluaa tehdä jotain omaakivaa itsekseen tai jonkun kamun kaa jolta saa potkua.
En mäkään aina lähde akan perhettä moikkaamaan jos siltä ei tunnu.
Ei ole mikään helvetin velvollisuus mennä kattomaan niitä vitun umpimielisiä urpoja.
Pitäkööt ne vitun säälittävät voileipäkakkunsa.
Tee kerrankin jotain ihan omaksi iloksesi ilman syyllistymistä.
Enkä sanoisi henkisiä voimiani heikoiksikaan. Äidistäni selviäminen on vaatinut kaikenlaista. Taistelija jo ihan taaperosta alkaen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian kylmää.
ap
Ja se itsesi sytyttäminen liian kuumaa. Tosta piirteestäsi et pääse. Tod.näk. kuitenkin olet niin vässykkä, että tukehdut henkiseen tyhjyytesi ja kuolet sen ja kolesteroolin yhteisvaikutuksesta. Hyvää loppuelämää, joka toivottavasti on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian kylmää.
apJa se itsesi sytyttäminen liian kuumaa. Tosta piirteestäsi et pääse. Tod.näk. kuitenkin olet niin vässykkä, että tukehdut henkiseen tyhjyytesi ja kuolet sen ja kolesteroolin yhteisvaikutuksesta. Hyvää loppuelämää, joka toivottavasti on lyhyt.
Sinä vastailemassa minulle vaikutat vässykältä. Pahaa loppuelämää, toivottavasti se on pitkä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian kylmää.
apJa se itsesi sytyttäminen liian kuumaa. Tosta piirteestäsi et pääse. Tod.näk. kuitenkin olet niin vässykkä, että tukehdut henkiseen tyhjyytesi ja kuolet sen ja kolesteroolin yhteisvaikutuksesta. Hyvää loppuelämää, joka toivottavasti on lyhyt.
Tai siis sinänsä jatkosi on minulle aivan samantekevä. Lyhyt tai pitkä, hyvä tai huono, aivan sama.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran mies halusi minut mukaan, niin aika outoa, ettei kysynyt multa, haluanko yöpyä toisten luona.
Nyt ois kiva jos ois kallis ja hieno auto pihassa, jolla vois lähteä tapaamaan jotakuta toista miestä. Ihan vittua tää elämä, teetpä niin tai näin (lähtee, tai jää kotiin), niin silti yhtä vittua. Mun AINOASTAAN tekis mieli kiukutella jollekulle koko ajan. (Kun ei sitä miestä, jolle olla mielinkielin, koska se ois joku ihana, ole)
ap
Mitä sille sun ihastukselle (vai oliko se salasuhde) kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran mies halusi minut mukaan, niin aika outoa, ettei kysynyt multa, haluanko yöpyä toisten luona.
Nyt ois kiva jos ois kallis ja hieno auto pihassa, jolla vois lähteä tapaamaan jotakuta toista miestä. Ihan vittua tää elämä, teetpä niin tai näin (lähtee, tai jää kotiin), niin silti yhtä vittua. Mun AINOASTAAN tekis mieli kiukutella jollekulle koko ajan. (Kun ei sitä miestä, jolle olla mielinkielin, koska se ois joku ihana, ole)
apMitä sille sun ihastukselle (vai oliko se salasuhde) kävi?
Ootan josko se mies ikinä ottaisi yhteyttä. Nyt oon oottanut kohta kaksi vuotta. Ja jos ottaa, en tod tiedä mitä tapahtuu. En tiedä olisinko ihastunut sillälailla enää. Tai sen tiedän, etten sillälailla kuin olin, mutta olisinko milläänlailla en tiedä. En ole siis sanonut, ettei tartte koskaan soittaa mutta ei hänkään ole sanonut, että olen inhottava, paska, epäkiinnostava tms.
ap
Tiedän että on ihan hölmöä olla siihen mieheen rakastunut, mutta .... Inhottaa tuollaiset keskenjäävät meiningit. Vaikka päätyisin ällöämään niin sekin ois helmpompaa, kuin tietää, että jokin siinä kolahti kuin ziljoona volttia.
ap
Mutta ehkä se mies halusi itsetunnolleen sen, että nyt jollain kolahti mutta enempää ei saa :D Ei vaan naurata oikeesti paljoa. Mutta, elämä on. Ja siitä tiesin mille tuntuu tai mitä on rakkaus siitä tapauksesta. Eli ei silleen ihan kauheaa.
ap
Oletko pettynyt johonkin tai pahoittanut mielesi jostakin?
Koetko, että olet oikeutettu jäämään kotiin ns. nuolemaan haavojasi.
Entä jos sopisitte ja menisitte porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian kylmää.
Tai siis sinänsä jatkosi on minulle aivan samantekevä. Lyhyt tai pitkä, hyvä tai huono, aivan sama.
ap
;) on se äijä
Mulla on ikävä sitä tunnetta jonka se mies toi mun elämääni joka ikinen päivä. Kai se oli sellainen rakastetuksi tulemisen kokemus ja tuntu. Ja siis hän toi sen MUN elämääni, en väitä, että se vain oli hänestä tai häneltä mulle. Hän ei nyt ehkä edes tiedä tuoneensakaan. Ikävä kyllä. Tiesi kyllä että oon (ollut) ihastunut, mutta en tiedä tajusiko, kun tapasimme pitkän ajan jälkeen uudestaan, että ihastuin taas ja todella "pahasti". Vähän paha kertoa, kun en ollut vapaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sitä tunnetta jonka se mies toi mun elämääni joka ikinen päivä. Kai se oli sellainen rakastetuksi tulemisen kokemus ja tuntu. Ja siis hän toi sen MUN elämääni, en väitä, että se vain oli hänestä tai häneltä mulle. Hän ei nyt ehkä edes tiedä tuoneensakaan. Ikävä kyllä. Tiesi kyllä että oon (ollut) ihastunut, mutta en tiedä tajusiko, kun tapasimme pitkän ajan jälkeen uudestaan, että ihastuin taas ja todella "pahasti". Vähän paha kertoa, kun en ollut vapaa.
ap
Hanki elämä idari ;)
Ai harmi et se oli toi kommentti uudestaan.
ap
ap