Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin pettynyt (ylioppilasjuhlat)

Vierailija
02.06.2017 |

Huomenna pitäisi olla ihanan lapsemme suuri juhlapäivä. Ja tietenkin onkin, sen eteen teemme kaikkemme. Tulin juuri kotiin tekemästä työtä, joka ei oikeastaan olisi minulle mitenkään kuulunut. En valita, tietenkin olen valmis tekemään kaikkeni, jotta huominen päivä tulee onnistumaan. Olen vain niin katkera ihmisten epäluotettavuuden ja suoranaisen röyhkeyden takia, että itkettää.
Huomenna meillä siis juhlitaan ylioppilaaksi pääsyä, ensimmäistä isoa meriittiä hyvällä elämänuralla. Huomenna meillä on eximian ylioppilas!
Kun tämä ihana tieto saatiin, päätimme todella panostaa juhliin. Pitopalvelut ovat luonnollisesti kiireisiä, mutta sain sovittua että saamme exclusive-tason palvelun, kun vain järjestän kaksi ammattitaitoista apulaista auttamaan yritystä täksi ja huomiseksi päiväksi. Ystäväni lapset kun molemmat valmistuivat tänä keväänä ammattikoulusta kokkilinjalta. Kun ystäväni ensin kieltäytyi, pidin asiaa vain huonona vitsinä. Mutta se osoittautui todeksi. Hänen lapsensa muka pitivät tänään jotain valmistujaisjuhlia. Haloo, siis valmistujaisjuhlat ammattikoulusta? Eivätkö ne koulut juuri mainosta, että sieltä pääsee suoraan työelämään? Ja sitten kun se suora pääsy työelämään oli tarjolla, niin kieltäydyttiin. En ihmettele, että matalasti koulutetun työttömän synonyymi on työhaluton.
Ystäväni, nyt ex-sellainen, täydensi röyhkeytensä kutsumalla meidät täksi illaksi heidän "valmistujaisjuhliinsa", tietäen hyvin että meillä olisivat olleet oikeat juhlavalmistelut kiireisimmillään ihan ilman petostakin.
Itse en todellakaan ole mitään ammattikoulua käynyt, mutta ruoanlaitto onnistuu hyvin. Ja näköjään paremmin kuin niinsanotuilta "ammattilaisilta". Raadoin petollisen ex-ystäväni lasten puolesta tuntikausia lähtien oikeista töistäni jo puoliltapäivin.
Nyt en jaksa kuin olla äärettömän pettynyt ja surullinen. Mutta tiedän, että huominen palkitsee kaiken. Meille tulee kuin tuleekin ihanat juhlat!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
2/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli oikeasti huono yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono vaan TOSIHUONO! -5/5

Vierailija
5/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh, tosi huono. Liian ilmiselvä.

Vierailija
6/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut edes lukea loppuun, oli sen verran pitkästyttävä.

Vierailija
7/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt miten sinä teit tänään kahden ammattitaitoisen työt pitopalvelulle

Vierailija
8/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu.

Vierailija
9/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5. Teksti sinällään hyvää, mutta ei kovin mukaansatempaavaa. Aihevalinta perinteinen, mutta hauska näkökulma. Yläpeukun arvoinen suoritus kuitenkin

Vierailija
10/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kokkilinjalta valmistuneiden kaksosten äiti, joka on petollinen ex-ystäväsi 😂 keksi toki jatkoa, tää on hauska.

Vierailija
11/12 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono.

Älä nyt viitsi, onhan noi lauseenvastikkeet ihan kivoja. Ja varmaan oli aluksi lukenut että "meillä on huomenna laudaturin ylioppilas", mutta ap down gradeasi sitten uskottavampana pitämäänsä eximiaan. 

Mutta, mutta. Eeppiset tarinat ovat ongelmallisia, kun niitä kirjoittaessa on aina niin vaikea muistaa mitä on jo tullut sanottua. Tässä esim., että pitopalvelu tarjoaa exclusive -tason paketin, jonka asiakas (tai hänen hankkimansa apuvoimat) joutuu itse toteuttamaan. 

On tuossa muitakin vikoja, mutta ehkä ap ei lukenut tekstiään läpi, ikään kuin vieraan silmin? Sellaista tuntuu sattuvan palstalla usein. On se aina niin jotenkin liikuttavaa nähdä mitä jotkut pitävät joko lähettämisen arvoisena vedätyksenä tai (vielä pahempaa) huumorina. 

Vierailija
12/12 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitopalveluhan varataan hyvissä ajoin. Että kaikki on valmiina h hetkeä varten. Itse varasin jo tammikuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi