Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En lähde huomenna perheen mukana miehen sukulaisiin

Vierailija
02.06.2017 |

Yes.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ole ennenkään pakannut. Tai tehnyt mitään. Automatkoilla naama nyrpeänä suolat vihaa kaikille ja palstalle.

Tämä on ehdottomasti parempi näin. Saavat muut hengähtää pahasta tuulestasi. Ilmapiiri parempi ihan varmasti

Kyllä minä aivan normaalisti aikoinaan pakkasin. Kunnes aloin uupua.

ap

Vierailija
62/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään vähän väliä näitä irtiottoja perheestä, vuorotellen....tekee ihan hyvää saada omaa aikaa.

Se pitkä matka on ihan hyvä tekosyy: Ollut niin paljon kaikkea tässä että nyt ei jaksa ajella edestakas. Ja toiseen suuntaan: Kun oli tämä pitkä vkl niin puoliso lähti vanhempiaan tapaamaan eikä nyt päässyt näihin juhliin täällä kotinurkilla.

Ainoa mistä on pidetty kiinni on se, että alaikäisten suuriin juhliin menee ainakin se jonka suvusta kyse, jos suinkin pääsee. Joskus oli oma muksu keskolassa ja kummipojan ripari yhtä aikaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä syytät asiasta tällä kertaa: äitiäsi, vai isäsi vaimoa?

Ai olihan se tuolla jo mainittu, eli äitisi vika...

Jos olisin saanut tutustua itseeni, enkä olisi äitini kasvattama, jossa ei itseen tutustuta, vaan ollaan niin, että äiti on tyytyväinen, en olisi tämän miehen kanssa. Olisin tuntenut itseni paremmin ja valinnut aivan muita asioita.

ap

Vierailija
64/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule paha mieli siitäkään, että lähdetään liian myöhään ja tullaan perille 21.30 ja lapset haluaa uudessa paikassa viettää iltaa kun koitat tolkuttaa heille, että nyt pitää mennä nukkumaan, ja miestä ei vois vähempää kiinnostaa huoli lasten uniajoista.

ap

Lapsilla on 2,5kk lomaa.Eiköhän he kerkeä nukkumaan ihan tarpeeksi..

No, tuoreena äitinä olisin ihan mielelläni ylläpitänyt lasten rytmiä muulloinkin.

ap

Vierailija
65/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sen niin, että on kaikille paljon mukavampaa, että ajoissa saapumisesta huolehditaan. Mieluummin sitä päivän matkustamisen jälkeen saa lapset nukkumaan jonka jälkeen on mukavampi rauhassa vaihtaa kuulumisia ja syödä rauhassa ihmismäisesti, eikä tyytymätöntä ja väsynyttä (mutta hyperaktiivista) apinaa jalassa kokoajan roikottaen. Mutta kun miehelle ei ole tärkeää niin menkööt ainoana aikuisena, mua ei enää kiinnosta.

ap

Vierailija
66/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mennyt miehen siskon tyttären rippijuhliin. En vaan ollenkaan tunne oloani hyväksi miehen suvun keskuudessa. Niiden juhlat on oikeasti ihan hirveitä, anteeksi jos vaikutan snobilta..

Edellisissä rippinuorella oli puvun kanssa crocsit ja kävi koko ajan tupakalla. Juhlat oli vuokrakaksion olohuoneessa, minä istuin siinä olkkarissa vanhempien sängyllä syömässä kakkua kertakäyttölautaselta, ja juhlakalu itse esitteli minulle lompakostaan kondomeja, ja lasten isäpuoli joi olutta ja pelasi pleikkaria.

Ihan todella vaivaannuttavaa.

Nyt samassa perheessä oli toiset rippijuhlat jotka skippasin, en suostu enää muutenkaan ko.perheen juhliin.

Meidänkin häihin nämä tuli farkuissa ja hupparissa, lahjaksi miehen porukat ja sisarukset kimpassa antoivat jonkun ihme korin missä oli elintarvikkeita. Siis kuusi aikuista ja kaksi lasta raaskivat antaa pojalleen/veljelleen lahjakorin hääpäivänä... jee.

Kuitenkin miehen siskon lasten rippijuhliin annettiin lahjaksi 100e per lapsi. :D

Juhannuksen olen ollut pari kertaa siellä niiden "romanileirissä", ja se on ihan tolkutonta ryyppäämistä kaikilta. Kirkasta viinaa kahdella kädellä ja kännissä teinit ja mummot ja puoliukit ja sisarpuolet.

Ei enää ikinä. Onneksi meillä ei ole lapsia miehen kanssa, en kestäisi miehen sukua missään juhlissa..

Vierailija
67/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ole ennenkään pakannut. Tai tehnyt mitään. Automatkoilla naama nyrpeänä suolat vihaa kaikille ja palstalle.

Tämä on ehdottomasti parempi näin. Saavat muut hengähtää pahasta tuulestasi. Ilmapiiri parempi ihan varmasti

ap

Milloin? Viimeiset kaksi vuotta olet palstalla jankannut ettet tee mitään kenenkään eteen. Et osallistu mihinkään perheen asiaan. Et tee mitään

Vierailija
68/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähden huomenna pois kotona, kun miehen vanhemmat ja sisaruksia tulee kylään. En jaksa katsella sitä hullun myllyä. Ihanaa saada omaa aikaa kaupungilla, ja isovanhemmat mielellään "hoitavat" lapsia. No big deal.

Vierailija
69/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään reissun valmistelukaan ole miehen juttu. Kaikki tehdään aina siinä vaiheessa, kun normaalit ihmiset olisivat jo lähdössä. Pyykitkin ripusti eilen kello 23.30. Varmaan kuivuu hyvin hei jee! Miksi sitä turhaan katsomaan aiemmin, onko kaikkea puhtaana. Joo, ei onneksi vittu tartte olla menossa mukaan.

ap

Vierailija
70/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Milloin? Viimeiset kaksi vuotta olet palstalla jankannut ettet tee mitään kenenkään eteen. Et osallistu mihinkään perheen asiaan. Et tee mitään

Mun vanhin on 9-vuotias. Eiköhän tässä ole ollut aikaa.

ap

Vierailija
71/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Milloin olet tehnyt jotain?

Vierailija
72/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mikään reissun valmistelukaan ole miehen juttu. Kaikki tehdään aina siinä vaiheessa, kun normaalit ihmiset olisivat jo lähdössä. Pyykitkin ripusti eilen kello 23.30. Varmaan kuivuu hyvin hei jee! Miksi sitä turhaan katsomaan aiemmin, onko kaikkea puhtaana. Joo, ei onneksi vittu tartte olla menossa mukaan.

ap

Mitä sinä teit?

Vierailija
73/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mennyt miehen siskon tyttären rippijuhliin. En vaan ollenkaan tunne oloani hyväksi miehen suvun keskuudessa. Niiden juhlat on oikeasti ihan hirveitä, anteeksi jos vaikutan snobilta..

Edellisissä rippinuorella oli puvun kanssa crocsit ja kävi koko ajan tupakalla. Juhlat oli vuokrakaksion olohuoneessa, minä istuin siinä olkkarissa vanhempien sängyllä syömässä kakkua kertakäyttölautaselta, ja juhlakalu itse esitteli minulle lompakostaan kondomeja, ja lasten isäpuoli joi olutta ja pelasi pleikkaria.

Ihan todella vaivaannuttavaa.

Nyt samassa perheessä oli toiset rippijuhlat jotka skippasin, en suostu enää muutenkaan ko.perheen juhliin.

Meidänkin häihin nämä tuli farkuissa ja hupparissa, lahjaksi miehen porukat ja sisarukset kimpassa antoivat jonkun ihme korin missä oli elintarvikkeita. Siis kuusi aikuista ja kaksi lasta raaskivat antaa pojalleen/veljelleen lahjakorin hääpäivänä... jee.

Kuitenkin miehen siskon lasten rippijuhliin annettiin lahjaksi 100e per lapsi. :D

Juhannuksen olen ollut pari kertaa siellä niiden "romanileirissä", ja se on ihan tolkutonta ryyppäämistä kaikilta. Kirkasta viinaa kahdella kädellä ja kännissä teinit ja mummot ja puoliukit ja sisarpuolet.

Ei enää ikinä. Onneksi meillä ei ole lapsia miehen kanssa, en kestäisi miehen sukua missään juhlissa..

Joo ei, yök. Ymmärrän. Miehen sukulaiset on ihan mukavia ihmisiä, mutta en kestä näitä meidän reissuja sinne kuitenkaan.

ap

Vierailija
74/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Varmaan aloin tajuta, ettei kannata tai en pysty siihen joskus 3-4 vuotta sitten.

ap

Vierailija
75/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä sinä teit?

Otin rennosti, niin kuin mies silloin aikoinaan :D En tee asioita "liian myöhään", en vain silloin tee niitä ollenkaan. En ole lähdössä.

ap

Vierailija
76/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Varmaan aloin tajuta, ettei kannata tai en pysty siihen joskus 3-4 vuotta sitten.

ap

Mitä olet tehnyt? Milloin

Vierailija
77/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ennustaja oot kun tiedät olevasi huomenna huonolla tuulella. No, syyhän se tekosyykin on.

Teet miten tahdot, aikuinen ihminen.

Vierailija
78/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tein? Ettekö te tiedä, mitä perheenäidit tekevät kun lähdetään jonnekin? Katsovat, että lapsille on kasseihin pakattuna kaikki tarpeellinen, vaihtovaatteita sopiva määrä, mukavat vaatteet matkalle, hammasharjat, hiusharjat, shampoot, jotain leluja ja tekemistä (mies auttoi siinä ottamalla piirustuspaperia ja kyniä) ja sitten kaikki omat vaatteet, vaihtovaatteet, jos on juhla niin juhlavaatteet ja kaikki muu oheissälä. Katsoin, että lemmikit on ruokittu, katsoin, ettei jääkaappiin jää pilaantuvia, koitin pakata pilaantuvat mukaan ja muutenkin laittaa pakkaseen tai ottaa leipää mukaan (yhteen aikaan lapset ei syöneet kuin tiettyä leipää ja sen puute ois ollut katastrofi) jne. Hirveä stressi. Mies kantoi pihasta jotain vajaan ja otti mukaan pari paitaa ja housut.

ap

Vierailija
79/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä sinä teit?

Otin rennosti, niin kuin mies silloin aikoinaan :D En tee asioita "liian myöhään", en vain silloin tee niitä ollenkaan. En ole lähdössä.

ap

Ethän snä muutenkaan tee mitään

Pesetkö edes omat pyykkisi

Vierailija
80/126 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tein? Ettekö te tiedä, mitä perheenäidit tekevät kun lähdetään jonnekin? Katsovat, että lapsille on kasseihin pakattuna kaikki tarpeellinen, vaihtovaatteita sopiva määrä, mukavat vaatteet matkalle, hammasharjat, hiusharjat, shampoot, jotain leluja ja tekemistä (mies auttoi siinä ottamalla piirustuspaperia ja kyniä) ja sitten kaikki omat vaatteet, vaihtovaatteet, jos on juhla niin juhlavaatteet ja kaikki muu oheissälä. Katsoin, että lemmikit on ruokittu, katsoin, ettei jääkaappiin jää pilaantuvia, koitin pakata pilaantuvat mukaan ja muutenkin laittaa pakkaseen tai ottaa leipää mukaan (yhteen aikaan lapset ei syöneet kuin tiettyä leipää ja sen puute ois ollut katastrofi) jne. Hirveä stressi. Mies kantoi pihasta jotain vajaan ja otti mukaan pari paitaa ja housut.

ap

Milloin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan