Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, loukkaantuisitteko tällaisesta tarjoiluista, onko liian "miehekäs" ?

Vierailija
01.06.2017 |

Olen tapaillut yhtä naista nyt ulkona syömisen merkeissä muutaman kerran ja haluaisin kutsua hänet kotiini syömään. Ravintolassa tämä nainen on tilannut aina salaattia tai kanaa.

Bravuurini on kuitenkin pippuripihvi ja bataatti-lohkoperunat, lisäksi kylkeen sopiva erikoisolut.

Ajatteleeko nainen mahdollisesti, että pidän häntä jotenkin miehisenä tms.? Kanaa en oikein osaa valmistaa muuten kuin perusreseptillä eli tarjoilusta tulisi tylsä ja salaatin teen kyllä tietysti myös. Perus vihreä salaatti-kurkku-paprika-fetasalaatti.

Olen hankkinut varalta myös viiniä, mutta ainakin suosittelen kokeilemaan tuota olutta, sillä sopii todella hyvin pippuripihville.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kuuleman mukaan jotkut naiset syövät treffeillä todella kevyesti, vaikka oikeasti haluaisivat vetää pihviä kaksin käsin naamariin :D 

En tiedä onko tämä totta, itse syön kyllä treffeillä juuri sitä mitä haluan!

Vierailija
22/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tilaa aina salaattia tai kanaa, voi olla että hän ei syö ns. punaista lihaa eli nyrpistelee pihveillesi. En ole muuten koskaan ajatellut, että eri ruoka-ainekset(kin) olisivat joko feminiinisiä tai maskuliinisia. Vai onko salaatti liian naisellista omaan makuusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bataatti ja salaatti hyvä, liha menisi minulla hukkaan. Söisin vähän kohteliaisuuttani, mutta en huomaisi, oletko hyvä vai huono kokki. Sama oluen suhteen, mieluummin joku hyvä kivennäisvesi.

Salaattiin panostaisin, ei mitään kastikkeita, juustoja ym, vaan monipuolisesti kasviksia ja vaikka avokadoa ja paahdettuja pähkinöitä.

Urpo :D

Selitätkö vähän? Kerroin vain oman mielipiteeni, meitä on erilaisia. Aloittaja toki tuntee naisen parhaiten, joten tietää esim, juoko tämä olutta. Vieraammalle kannattaa aina tarjota vaihtoehtoja, ei ole kiva, jos vieras joutuu juomaan kraanavettä.

Vierailija
24/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin hyvältä, itse olisin ainakin tyytyväinen! Olutta en osaa juoda, mutta voisin silti sitä ottaa ruoan kylkeen, jos kerta siihen sopii. Kirsikkaolut on hyvää :D

Vierailija
25/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta naista jotka olisivat ikionnellisia moisesta tarjoilusta, minä itse mukaan lukien.

Vierailija
26/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön lihoista lähinnä kanaa ja kalaa ja niitäkin melko harvoin. Isosta köntistä punaista lihaa saisin varmasti järkyttävät vatsakivut ja turvotuksen. Olutta en juo. Söisin silti ihan ystävällisyydestä, mutta luulen että olutta en pystyisi juoda, koska en ole yhtään olutnaisia.

Vierailija
27/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuhti mutta hyvä satsi. Pääseekö ruuan jälkeen sohvalle kainaloon sulattelemaan ja ottamaan pienet tirsat?

Vierailija
28/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuolle naiselle kelpaa, niin tekisitkö minulle? Otan kyllä myös mieheni mukaan ;D Ai että, tuli vesi kielelle tuosta. Tosin oluen toivoisin olevan alkoholitonta omassa tapauksessani, koska henk.koht. ongelmat, mutta muuten täydellistä! Onpa ihanaa, että on vielä miehiä (tai ainakin yksi, siis sinä), jotka näkevät vaivaa ruoan eteen. Tie sydämeen käy vatsan kautta myös joillakin naisilla :) Olet ihana. <3

Vierailija
29/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataatti on aivan järkyttävää missä muodossa tahansa. Syön mitä tahansa muuta, paitsi bataattia ja retiisiä.

Vierailija
30/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä onko menu ok

Vierailija
31/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on nälkä...

Vierailija
32/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään jo miesten ja naisten ruoka erikseen?

Salaattia ja kivennäisvettä naisille, lihaa ja olutta miehille. 

Vierailija
33/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön lihoista lähinnä kanaa ja kalaa ja niitäkin melko harvoin. Isosta köntistä punaista lihaa saisin varmasti järkyttävät vatsakivut ja turvotuksen. Olutta en juo. Söisin silti ihan ystävällisyydestä, mutta luulen että olutta en pystyisi juoda, koska en ole yhtään olutnaisia.

Et pysty näköjään kirjoittaMAANkaan.

Vierailija
34/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkohan tuo on, mutta aika talvinen ruoka (joskin juuri nyt on kyllä aika kolea sääkin). 

Jos nainen syö punaista lihaa olisi kohteliasra varata hänelle myös punaviiniä pihvin kanssa. Ruoka itsessään on jo tuhti ja jos siihen vielä olutta päälle ....

En ymmärrä miten kukaan voi loukkaantua siitä, että hänen takiaan nähdään vaivaa. 

Ihan omaksi iloksesi voisit laajentaa vähän skaalaasi ja opetella valmistamaan sekä kalaa että kanaa. 

Vierailija
35/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sä paistaa sen pihvin? Jos joo, sitten tuo on hyvä idea. Jos et, älä laita pihviä, mikään ei ole karmeampaa kuin kuivunut kengänpohja lautasella.    

Vierailija
36/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälle naiselle tulee jokin este, ni minä voin tulla. Kyllä Kelpais!

Ja hyvä lisä ottaa se viini varalle :) ja jos ei ruoalla mene niin voihan siitä ottaa lasillisen illemmalla

Vierailija
37/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä.

Vierailija
38/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanko bataattilohkoperunoita XD Bataatti ei ole peruna. Ei edes melkein.

Vierailija
39/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuullostaa, moni nainen on hulluna bataatteihin kuten myös itse. Ja erikoisolut on plussaa

Kuullostaa?

Tarkoitat varmaan kuulostaa.

Vierailija
40/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataatti on makea- ja suurimukulainen viljelyskasvi. Kasvin mukulat muistuttavat perunaa, mutta siitä huolimatta ne eivät ole läheistä sukua toisilleen. Köynnöstävä koristekasvi päivänsini puolestaan kuuluu samaan sukuun bataatin kanssa.

Ei siis ole peruna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän