Naiset, loukkaantuisitteko tällaisesta tarjoiluista, onko liian "miehekäs" ?
Olen tapaillut yhtä naista nyt ulkona syömisen merkeissä muutaman kerran ja haluaisin kutsua hänet kotiini syömään. Ravintolassa tämä nainen on tilannut aina salaattia tai kanaa.
Bravuurini on kuitenkin pippuripihvi ja bataatti-lohkoperunat, lisäksi kylkeen sopiva erikoisolut.
Ajatteleeko nainen mahdollisesti, että pidän häntä jotenkin miehisenä tms.? Kanaa en oikein osaa valmistaa muuten kuin perusreseptillä eli tarjoilusta tulisi tylsä ja salaatin teen kyllä tietysti myös. Perus vihreä salaatti-kurkku-paprika-fetasalaatti.
Olen hankkinut varalta myös viiniä, mutta ainakin suosittelen kokeilemaan tuota olutta, sillä sopii todella hyvin pippuripihville.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelaisin varmemman päälle, ja vaihtaisin bataattilohkot vihreä tankoparsa-kirsikkatomaatti-kevätsipuli-herkkusieni-paistokseen.
Tankoparsan käsittelyn varmaankin osaat?
Kerropa, miksi mielestäsi niinkin yksinkertainen vihannes kuin parsa kaipaa mielestäsi etuliitteen tanko-? Ei muunlaisia parsoja olekaan, pelkkä parsa riittää kyllä kertomaan mistä puhutaan.
palstamammat eivät osaa keittää edes kananmunia. Parsakaalista kuullut koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelaisin varmemman päälle, ja vaihtaisin bataattilohkot vihreä tankoparsa-kirsikkatomaatti-kevätsipuli-herkkusieni-paistokseen.
Kerropa, miksi mielestäsi niinkin yksinkertainen vihannes kuin parsa kaipaa mielestäsi etuliitteen tanko-? Ei muunlaisia parsoja olekaan, pelkkä parsa riittää kyllä kertomaan mistä puhutaan.
Parsa ja parsakaali ovat eri asioita. Sitä tankoa ei tarvitse mainita.
Mistä lähtien ruualla on ollut sukupuoli vai oonko vaan ollu väärässä koko tän ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parsa ja parsakaali ovat eri asioita. Sitä tankoa ei tarvitse mainita.
voit kaikessa viisaudessasi alkaa oikomaan myös ravintoloita ja kauppoja, oi nillittävä palstamamma
Varmista että syö punaista lihaa.
Voi minä söisin ja joisin,kaikki noista on ihanaa.
Sensijaan olisi kamalaa,jos mut kutsuttaisiin vastaavasti illalliselle tai päivälliselle ja tarjottaisiin rapuja,simpukoita,ostereita,sushia jne.
Ois kauheeta yrittää olla miehelle kohtelias kun en pystyisi syömään palaakaan.Nähtävästi vaan joisin.
Tässä mielessä olisi tietysti viisaampaa urkkia vaivihkaa toisen ruokamaku.Ettei sitten satu vieraaksi osterinpurija ja sinä tarjoat pihviä.Mutta mulle kelpais.
No haloo. En. Makkara+ranskiksetkin kelpaisi, vaikka Lapin Kullan tai veden kanssa.
Kannattaa kysyä ruokarajoitteet ja ehkä mieltymyksetkin. Varsinkin jos olette aika tuore pari, etkä tiedä naisen mieltymyksiä.
Minä rakastaisin tuota menua: rakastan hyvää pihviä, tykkään bataatista, salaattikin kelpaisi fetoineen kaikkineen ja myös olut maistuisi.
En pidä tuota minään miehisenä menuna. Mutta kuten huomaat, täälläkin on vaikka minkälaisia mielipiteitä. Jos et ole ikinä nähnyt naisen syövän muuta kuin kanaa, niin varmista että syö punaista lihaa. Broileri on aika tylsä tarjottava, mutta esim. uunissa valmistettu kala (vaikka se perinteinen lohi) tai vaikka paistettu kuha tai siika on hyvää ja helppo tehdä.
Itse en syö mitään makeita jälkkäreitä, en vaan yhtään tykkää. Jos ravintolassa otan jälkkärin, se on yleensä sitruunasorbetti tai juustoja (juustot toki tuon menun kanssa liian tuhti jälkkäri). Mutta tässäkin ketjussa moni nainen haluaa ehdottomasti jälkiruokaa (vaikka pitää ateriaa liian raskaana).
Puoliväkisin ei onnistu, jos v a t t a täysi.
Tarinan opetus: Älä ikinä kokkaa naisille. Mikään ei koskaan kelpaa. Ja sitten ulistaan kun mies ei koskaan sitä ja tätä. Loppukaneetin jätän väliin, koska se olisi palstan prinsessoille liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut yhtä naista nyt ulkona syömisen merkeissä muutaman kerran ja haluaisin kutsua hänet kotiini syömään. Ravintolassa tämä nainen on tilannut aina salaattia tai kanaa.
Bravuurini on kuitenkin pippuripihvi ja bataatti-lohkoperunat, lisäksi kylkeen sopiva erikoisolut.
Ajatteleeko nainen mahdollisesti, että pidän häntä jotenkin miehisenä tms.? Kanaa en oikein osaa valmistaa muuten kuin perusreseptillä eli tarjoilusta tulisi tylsä ja salaatin teen kyllä tietysti myös. Perus vihreä salaatti-kurkku-paprika-fetasalaatti.
Olen hankkinut varalta myös viiniä, mutta ainakin suosittelen kokeilemaan tuota olutta, sillä sopii todella hyvin pippuripihville.
Tuo nainen tuskin syö punaista lihaa. Lopputuloksena loppuillasta kovissa vatsakivuissa oleva nainen, kun sinä olit ajatellut saavasi...
Aamulla peitto leijuu naisen puolella suolikaasuista ja hän poistuu ripeästi kotiinsa, kun häpeää mennä vessaasi tyhjentämään kilon mustan saven, jonka pihvisi aiheutti tottumattomalle.
Lisäksi paprika ja punkku yhdistelmä on todella kimurantti, punkun valinnassa. Tee erilainen ja parempi salaatti...
Ps. Aina olisi järkevää nykyään kysyä, että mitä lihaa illallisvieras syö...
Jos annoksessa on pelkkää pihviä ja perunaa/bataattia, niin tajuhan siitä lähtee! Jos ei ole tottunut tuollaiseen korkeahiilihydraattiseen ruokaan, niin voi alkaa väsyttää ihan tolkuttomasti. Minä vaihtaisin perunat salaattiin, tai ainakin tarjoaisin sitä lisukkeena, jolloin nainen voi itse valita minkä verran ottaa niitä unettavia bataatteja.
Jos on vähänkin toiveissa harrastaa seksiä jossain vaiheessa ruuan jälkeen, niin älkää syöttäkö naiselle tuollaisia nukutusruokia!