Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, loukkaantuisitteko tällaisesta tarjoiluista, onko liian "miehekäs" ?

Vierailija
01.06.2017 |

Olen tapaillut yhtä naista nyt ulkona syömisen merkeissä muutaman kerran ja haluaisin kutsua hänet kotiini syömään. Ravintolassa tämä nainen on tilannut aina salaattia tai kanaa.

Bravuurini on kuitenkin pippuripihvi ja bataatti-lohkoperunat, lisäksi kylkeen sopiva erikoisolut.

Ajatteleeko nainen mahdollisesti, että pidän häntä jotenkin miehisenä tms.? Kanaa en oikein osaa valmistaa muuten kuin perusreseptillä eli tarjoilusta tulisi tylsä ja salaatin teen kyllä tietysti myös. Perus vihreä salaatti-kurkku-paprika-fetasalaatti.

Olen hankkinut varalta myös viiniä, mutta ainakin suosittelen kokeilemaan tuota olutta, sillä sopii todella hyvin pippuripihville.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais! :D

Vierailija
2/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjala takaisin vaikka pullo kerrallaan. .

Vierailija
4/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pippuri-kanafilee niillä bataattilohkoperunoilla. Ja joku pippurikastike?

Vierailija
5/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Menestystä enemmän huolettaa ajatus eväiden sukupuolittuneisuudesta 🙉

Vierailija
6/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki: varmista, syökö hän punaista lihaa. Minä en syö.

Varmista, syökö hän bataattia. Bataatti on mielestäni kuvottavan ällömakea juures.

Salaatin fetan laittaisin tarjolle erikseen. Kaikki eivät pidä fetasta tai haluavat valita, paljoko fetaa laitetaan.

Vierailija
7/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuullostaa, moni nainen on hulluna bataatteihin kuten myös itse. Ja erikoisolut on plussaa

Vierailija
8/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihan naisesta, en pidä tuota ollenkaan pahana vaihtoehtona vaikka itse en haluaisikaan syödä pihviä tai olutta :) Varmasti moni muu haluaa.

Vierailija
9/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään jo miesten ja naisten ruoka erikseen?

Vierailija
10/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Ei ole olemassa mitään "naisten suosikkiruokia" tai "naisten inhokkiruokia", vaan jokaisen ihmisen ruokamaku on yksilöllinen. Kuten sinunkin, ap.

Vierailija
11/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Arvostaisin miehen elettä.

Tuli kyllä mieleen, että tiedätkö syökö nainen ollenkaan punaista lihaa? Jos ei oo syöny pitkää aikaa ni saattaa tulla tollasesta pihvistä vatsakipuja ym.

Vierailija
12/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, kiva olisi huomata, että mies on panostanut raaka-aineisiin. Oluttakin olisin valmis ainakin maistamaan, mutta loistava, että viiniäkin löytyisi.

Paprika on vähän riskaabeli, moni ei pysty sitä syömään.

Ja raskaammanpuoleisen pääruoan jälkeen joku kevyt jälkiruoka olisi hyvä.

Vierailija
13/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse en saisi pippuripihviä alas, mutta etköhän sinä tiedä naisesi ruokailutottumukset joten anna mennä vaan.

Vierailija
14/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaisin varmemman päälle, ja vaihtaisin bataattilohkot vihreä tankoparsa-kirsikkatomaatti-kevätsipuli-herkkusieni-paistokseen. Helppoa, silppuat ainekset isohkoiksi lohkoiksi, mausta, öljyä kevyesti laadukkaalla oliiviöljyllä ja uuniin 225C noin 10-15 min. Tankoparsan käsittelyn varmaankin osaat?

Tuolla pihvi+peruna+bisse yhdistelmällä tulee todella kylläinen olo nääs.

Vierailija
15/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmista, syökö hän bataattia. Bataatti on mielestäni kuvottavan ällömakea juures.

Salaatin fetan laittaisin tarjolle erikseen. Kaikki eivät pidä fetasta tai haluavat valita, paljoko fetaa laitetaan.

tai älä varmista

laita tarjolle myös leipää, niin nainen saa jotain syötävää

Vierailija
16/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka loukkaantuu tarjoilusta :D

Varmista ettei nainen syö vain vaaleaa lihaa. Voi mennä vatsa sekaisin jos ei ole punaista syönyt vuosiin.

Vierailija
17/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataatti ja salaatti hyvä, liha menisi minulla hukkaan. Söisin vähän kohteliaisuuttani, mutta en huomaisi, oletko hyvä vai huono kokki. Sama oluen suhteen, mieluummin joku hyvä kivennäisvesi.

Salaattiin panostaisin, ei mitään kastikkeita, juustoja ym, vaan monipuolisesti kasviksia ja vaikka avokadoa ja paahdettuja pähkinöitä.

Vierailija
18/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan punaisen lihan syönti on relevantti kysymys. Bataatti ja feta keissi on nirson ihmisen asioita, joista tarjolle laittajan ei tarvitse välittää.

Vierailija
19/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bataatti ja salaatti hyvä, liha menisi minulla hukkaan. Söisin vähän kohteliaisuuttani, mutta en huomaisi, oletko hyvä vai huono kokki. Sama oluen suhteen, mieluummin joku hyvä kivennäisvesi.

Salaattiin panostaisin, ei mitään kastikkeita, juustoja ym, vaan monipuolisesti kasviksia ja vaikka avokadoa ja paahdettuja pähkinöitä.

Urpo :D

Vierailija
20/112 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä loukkaantuisin tuosta tarjoilusta ainoastaan, jos sen lisukkeena olisi myös "tästä saat kerrankin kunnon ruokaa" -toteamus. (Näin kävi mulle kerran, mies laittoi oikein hyvät pihvit, mutta niitä syödessä lyttäsi kaikki mun ruokatottumukseni ja suurin piirtein julisti, että meidän yhteisessä taloudessamme ei sitten mitään salaatteja syödä. Ei huolta, ei todellakaan tullut yhteistä taloutta.)