Mun rinnat on kokoa E 120
Mitä mieltä olet?
Kommentit (64)
Olen sitä mieltä, että yleensä se kyllä ilmaistaan toisinpäin, eli ensin ympärysmitta. 120E sanoisin siis mä.
Ja mikäs siinä, mun mielestä sulla on ympärysmittaan nähden tosi pienet rinnat. Mulla 85E ja aika lollot on.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että yleensä se kyllä ilmaistaan toisinpäin, eli ensin ympärysmitta. 120E sanoisin siis mä.
Ja mikäs siinä, mun mielestä sulla on ympärysmittaan nähden tosi pienet rinnat. Mulla 85E ja aika lollot on.
Joo siis 120 E
Vierailija kirjoitti:
Tosi pienet? Kai sä tiedät, että kuppikoko kasvaa ympärysmitan kasvaessa?
Voi olla rintsikoiden löytäminen vaikeeta kun ei mun 90F kokoakaan missään oo
Rakas jonne... Se numero 120 on mitta rintojen alta. Eli suurin piirtein sama kuin sun vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet?
Tarkoittaako tuo koko, että rinnat törröttää 120 cm pitkällä?
Vierailija kirjoitti:
Rinnanympärys 120 ?! Tää tais olla läppä?
Rinnanympäryshän voi helposti olla 120 jos on isot tissit. Rintojen alta mitattuna tosin 120 on aika hervoton lukema.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka? Tuo kuppi olisi ympärysmitassa 75 jo tyyliin joku O. Mulla itselläni on käytössä kuppikokoja 80B - 70E. Kuppi about saman kokoinen, ympärys vaan eri.
Kuten esim 65F vastaa kupiltaan 75D.
Vai onko multa mennyt rintsikka-asioissa jotain todella pahasti ohi?
Aikamoinen sotanorsu taidat olla. Ja noin isoksi naiseksi melko pienet rinnat suhteessa kokoosi. Muutenkin löysät löllerö tissit ei hirveesti kiinnosta. Mielummin ottaisin esim 70C rinnat. Näyttää paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Taidat painaa reilusti yli 200 kiloa?
Painan 110kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Taidat painaa reilusti yli 200 kiloa?
Painan 110kg.
Paljonko sun tissit painaa?
Ai, mulla on E4.