Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rinnat on kokoa E 120

Vierailija
31.05.2017 |

Mitä mieltä olet?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että yleensä se kyllä ilmaistaan toisinpäin, eli ensin ympärysmitta. 120E sanoisin siis mä.

Ja mikäs siinä, mun mielestä sulla on ympärysmittaan nähden tosi pienet rinnat. Mulla 85E ja aika lollot on.

Tosi pienet? Kai sä tiedät, että kuppikoko kasvaa ympärysmitan kasvaessa?

Joillakin kasvaa, joillakin ei! Mulla 80E ja ymparysmitta on vaihtunut vain 75:sta 80:een, vaikka paino on vaihdellut 40 kiloa suuntaan ja toiseen.

120E on hilliton koko. Siis ymparysmitta. Oli mun yhella tutulla 100B ja kylla pahalta naytti sekin.

Laihduta, ihminen!

En todellakaan laihduta.

En ole tuo alkuperäinen lainattu, mutta mikäli rinnanaluksen koko on 120 olet jo terveydellisesti todella huonossa jamassa. Rakasta itseäsi ja muista, että lähipiiri varmasti arvostaa sinua elossa :(  110kg on terveen ylärajoilla 210cm pitkälle ihmiselle.

En nyt kuitenkaan laihduta. Samat sairaudet minulla on kuin hoikkanakin. Jokainen meistä elää niin pitkään kun on tarkoitettu.

Okei. Omia valintojahan nämä painokysymykset on ja tärkeintä on itse olla tyytyväinen kehonsa kanssa. Kunhan olo on hyvä eikä paino latista mieltä tai kehoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että yleensä se kyllä ilmaistaan toisinpäin, eli ensin ympärysmitta. 120E sanoisin siis mä.

Ja mikäs siinä, mun mielestä sulla on ympärysmittaan nähden tosi pienet rinnat. Mulla 85E ja aika lollot on.

Tosi pienet? Kai sä tiedät, että kuppikoko kasvaa ympärysmitan kasvaessa?

Itseasiassa päinvastoin. Kuppikoko pienenee ympärysmitan kasvaessa. Ympärysmitta on mitta rintojen alta. Kuppikoko on rintojen päällysmitan ja rinnanympäryksen erotus. Esim. itselläni oli ennen 85E, mutta kun laihduin ja rinnanympärys pieneni, niin kuppiko on nykyään 80F.

Jos kirjain pysyy samana, niin esim 65D on paljon pienempi kupin tilavuudeltaan kuin vaikka 90D. Kupin koko siis kasvaa jos ympärys on isompi ja kirjain pysyy samana.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0274/5447/files/cup-size-D_grande.jpg…

Vierailija
44/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinostaa

Vierailija
45/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis 120 E

Kuulostat mieheltä.

Vierailija
46/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 tarkoittaa 1m 20 cm ympärysmitta rintojen alta. Eli aika IIIISO!!! Tai paksu. Kuppikoko on taas se kuppi johon tissi menee eli A-kuppi on aika paistetun munan kokoiselle, B-kuppi mandariineille jne. E-kuppi on pienehkö vesimelooni.

Vierailija
47/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olen ja pahasti. Itselläni aa-kuppi :(

Vierailija
48/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis 120 E

Kuulostat mieheltä.

Jaa, kyllä mä ihan nainen olen.

Vierailija
49/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis 120 E

Kuulostat mieheltä.

Mutta et osaa ilmoittaa rintaliivien kokoa oikein, etkä huomaa virhettä, ennen kuin joku sinulle asiasta huomauttaa. Vaikka ilmeisestikään et itsepalvelumyymälästä liivejasi pysty ostamaan, vaan joudut asioimaan erikoisliikkeessä, jossa joudut ääneen kertomaan sen kokosi myyjälle...

Vierailija
50/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava mies ja rinnanympärykseni on 110cm. Suosittelen itselleni ja AP:lle laihdutusta.

Vierailija
51/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sun puolesta noi kommentit :( jos oot itse tyytyväinen itseesi niin se on tärkeintä, älä muista välitä, kukaan ei ole täydellinen.

Samaa mieltä. Hyvin asiatonta mielestäni kommentoida ihan offtopiccina näin loukkaavia viestejä kun tässä ketjussa on. Oli toinen sitten kuinka pitkä/laiha/pyöreä/tikku tahansa! :(

Ps. muistakaa, että myös netissä ja somessa keskustellessanne keskustelette aina jonkun oikean ihmisen kanssa! Tuntuu monelta juntilta unohtuvan.

- M28

Vierailija
52/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on kun tästä mainittiin oikein MTV:n aamu-tv:ssä?

Vierailija
53/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis 120 E

Kuulostat mieheltä.

Mutta et osaa ilmoittaa rintaliivien kokoa oikein, etkä huomaa virhettä, ennen kuin joku sinulle asiasta huomauttaa. Vaikka ilmeisestikään et itsepalvelumyymälästä liivejasi pysty ostamaan, vaan joudut asioimaan erikoisliikkeessä, jossa joudut ääneen kertomaan sen kokosi myyjälle...

Tilaan ne ellokselta ja klingeliltä yms ja sorry nyt että meni väärin. Nainen ja synnyttänyt äiti olen. Ja en aio laihduttaa.

Vierailija
54/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120 tarkoittaa 1m 20 cm ympärysmitta rintojen alta. Eli aika IIIISO!!! Tai paksu. Kuppikoko on taas se kuppi johon tissi menee eli A-kuppi on aika paistetun munan kokoiselle, B-kuppi mandariineille jne. E-kuppi on pienehkö vesimelooni.

Ymmärtääkseni kupin aktuaalinen koko riippuu myös tuosta ympärysmitasta. Esim 70 D liivin kuppi on saman kokoinen kun 65 E. Näistä on taulukoita, missä näkee diagonaalin mukaisesti minkä kokoinen kuppi on merkitty milläkin ympärysmitalla milläkin kirjaimella...

Vierailija
55/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni kupin aktuaalinen koko riippuu myös tuosta ympärysmitasta. Esim 70 D liivin kuppi on saman kokoinen kun 65 E. Näistä on taulukoita, missä näkee diagonaalin mukaisesti minkä kokoinen kuppi on merkitty milläkin ympärysmitalla milläkin kirjaimella...

Jep. Tässä se taas tulee... Jälkimmäinen kirjoittaja on oikeassa.

Miksi helvetissä naiset haluavat vuosikymmenestä toiseen painia tämän ongelman kanssa. Harva tuntuu ymmärtävän noista rintaliivien kokomerkinnöistä totuutta. Tuijotetaan pelkkää kuppikokoa ja sanotaan, että kaikki DD:stä alkaen ovat isoja (ja samalla siis julkisuushakuisia bimboja tukan väristä riippumatta).

Eri maissa on erilaiset kokomerkinnät, UK ja EUR -koot ovat erilaisia, vaikka kirjain onkin sama. Valmistajilla on erilainen näkemys koon soveltamisesta, liivin malli ratkaisee paljon. Sitten vielä osa markkinoijista ilmoittaa ne tietoisesti virheellisesti (Change esim.).

Jos rintaliivien käyttäjät olisi varustettu miesten aivoilla, tätä ongelmaa ei olisi. Kokomerkinnät olisi standardisoitu eri tavalla. Ympärys ja kuppikoko olisivat toisistaan riippumattomat mitat. Ympärysmitta olisi mitta sentteinä ja kuppikoko (siis jokin koodi rinnan koolle) olisi verrannollinen rinnan tilavuuteen. Ehkä sitten vielä jotain muita parametrejä tämän lisäksi (rintojen etäisyys toisistaan, mallikoodi, tuen määrä, muoto, jne.). Liiviliikkeissä mitattaisiin ympärysmitta kuten ennenkin ja sen jälkeen otettaisiin muottisarja johon tissiä sovitettaisiin.

Vierailija
56/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et aio laihduttaa? Jos mun pitäisi valita, että annanko polvieni ja lonkkieni hajota niin, etten pystyisi kävelemään, vai jätänkö ne pullat ja pizzat vähemmälle, niin valinta ei olisi vaikea.

Vierailija
57/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et aio laihduttaa? Jos mun pitäisi valita, että annanko polvieni ja lonkkieni hajota niin, etten pystyisi kävelemään, vai jätänkö ne pullat ja pizzat vähemmälle, niin valinta ei olisi vaikea.

Ei vaan huvita. Olen jo niin vanha että jos polviin ja lonkkiin olisi ongelmia tullut niin eiköhän ne olisi jo tulleet.

Vierailija
58/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että aloittaja ei ymmärrä sitä että kuppikoko on ihan sama jos ympärys on 120... itse painan saman verran ja E on just ja just sopiva, mutta ympärys on 85. Kait ymmärrät että jos sinulla on kertynyt niin että ympärys on120 niin E-kuppi ei edes näytä isolta sinulla? voi jopa näyttää siltä että olet "lauta".

Vierailija
59/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein luulevat että kun on rintaliivikoko 120-jotain niin silloin on tosi uhkea mimmi. Joku kirjoitti että 120 tarkoittaa 1m 20 cm ympärysmittaa rintojen alta. SE ON JUST NIIN!!! Eli paksu ainakin on. Tissien koko on eri juttu.

Vierailija
60/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tässä se taas tulee... Jälkimmäinen kirjoittaja on oikeassa.

Miksi helvetissä naiset haluavat vuosikymmenestä toiseen painia tämän ongelman kanssa. Harva tuntuu ymmärtävän noista rintaliivien kokomerkinnöistä totuutta. Tuijotetaan pelkkää kuppikokoa ja sanotaan, että kaikki DD:stä alkaen ovat isoja (ja samalla siis julkisuushakuisia bimboja tukan väristä riippumatta).

Eri maissa on erilaiset kokomerkinnät, UK ja EUR -koot ovat erilaisia, vaikka kirjain onkin sama. Valmistajilla on erilainen näkemys koon soveltamisesta, liivin malli ratkaisee paljon. Sitten vielä osa markkinoijista ilmoittaa ne tietoisesti virheellisesti (Change esim.).

Jos rintaliivien käyttäjät olisi varustettu miesten aivoilla, tätä ongelmaa ei olisi. Kokomerkinnät olisi standardisoitu eri tavalla. Ympärys ja kuppikoko olisivat toisistaan riippumattomat mitat. Ympärysmitta olisi mitta sentteinä ja kuppikoko (siis jokin koodi rinnan koolle) olisi verrannollinen rinnan tilavuuteen. Ehkä sitten vielä jotain muita parametrejä tämän lisäksi (rintojen etäisyys toisistaan, mallikoodi, tuen määrä, muoto, jne.). Liiviliikkeissä mitattaisiin ympärysmitta kuten ennenkin ja sen jälkeen otettaisiin muottisarja johon tissiä sovitettaisiin.

Et nyt ota huomioon sitä, että kuppikoko, eli rintojen alta ja päältä otetun mitan erotus ei ole ainoa tekijä, ylävartalon kokonaisympäryksen koko kun vaikuttaa myös rinnan muotoon ja "leveyteen", eli jos mittojen erotus on sama, mutta rintojen alta mitattu mitta erilainen, myös rinnan muoto on erilainen, eikä istu samankokoiseen kuppiin saati samankokoisen kaarituen sisään.