Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rinnat on kokoa E 120

Vierailija
31.05.2017 |

Mitä mieltä olet?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Taidat painaa reilusti yli 200 kiloa?

Painan 110kg.

Ollaan saman painosia. Olen aika roteva naiseksi ja käytän 90F. Onko sulla kaikki läski kertynyt ylävartaloon vai mitä?

Vierailija
22/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 110kg.

Kuun painovoimassa laskettuna, ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että yleensä se kyllä ilmaistaan toisinpäin, eli ensin ympärysmitta. 120E sanoisin siis mä.

Ja mikäs siinä, mun mielestä sulla on ympärysmittaan nähden tosi pienet rinnat. Mulla 85E ja aika lollot on.

Siis kuinka? Tuo kuppi olisi ympärysmitassa 75 jo tyyliin joku O. Mulla itselläni on käytössä kuppikokoja 80B - 70E. Kuppi about saman kokoinen, ympärys vaan eri.

Kuten esim 65F vastaa kupiltaan 75D.

Vai onko multa mennyt rintsikka-asioissa jotain todella pahasti ohi?

on ne suhteessa pienet, koska kuppikoon kirjainosa tulee rinnanympäryksen ja rinnan alta mitatun ympäryksen erotuksesta, E-kuppi tarkoittaa 5 tuuman (13cm) erotusta kys. mitoissa.

Vierailija
24/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnanympärys 120 ?! Tää tais olla läppä?

Rinnanympäryshän voi helposti olla 120 jos on isot tissit. Rintojen alta mitattuna tosin 120 on aika hervoton lukema.

Rintaliivien koko 120 tarkoittaa nimenomaan lukemaa rintojen alta. Voi teitä tietämättömät...

Eli aika laardi on ap

Vierailija
25/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnanympärys 120 ?! Tää tais olla läppä?

Rinnanympäryshän voi helposti olla 120 jos on isot tissit. Rintojen alta mitattuna tosin 120 on aika hervoton lukema.

Rintaliivien koko 120 tarkoittaa nimenomaan lukemaa rintojen alta. Voi teitä tietämättömät...

Eli aika laardi on ap

Toi eka ei tainnut tietää, oisit sille kommentoinut.

Vierailija
26/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kiitos.

Vierailija
27/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 110kg.

Ollaan saman painosia. Olen aika roteva naiseksi ja käytän 90F. Onko sulla kaikki läski kertynyt ylävartaloon vai mitä?

On kertynyt.

Vierailija
28/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 110kg.

On kertynyt.

Näin kerran kaupungilla muijan jolla oli tikkujalat ja hyvin lihava ja roikkuva ylävartalo. Olitko se sinä?

Vierailija
29/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lyhyt nainen, niin nuohan laahaa maassa perässä. 120 cm..

Sinkkumies

Vierailija
30/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että yleensä se kyllä ilmaistaan toisinpäin, eli ensin ympärysmitta. 120E sanoisin siis mä.

Ja mikäs siinä, mun mielestä sulla on ympärysmittaan nähden tosi pienet rinnat. Mulla 85E ja aika lollot on.

Siis kuinka? Tuo kuppi olisi ympärysmitassa 75 jo tyyliin joku O. Mulla itselläni on käytössä kuppikokoja 80B - 70E. Kuppi about saman kokoinen, ympärys vaan eri.

Kuten esim 65F vastaa kupiltaan 75D.

Vai onko multa mennyt rintsikka-asioissa jotain todella pahasti ohi?

on ne suhteessa pienet, koska kuppikoon kirjainosa tulee rinnanympäryksen ja rinnan alta mitatun ympäryksen erotuksesta, E-kuppi tarkoittaa 5 tuuman (13cm) erotusta kys. mitoissa.

Ketään ei kiinnosta. Kunhan on isot.

Sinkkumies

Vierailija
31/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi siis kirvanpuremat, onko vielä yhtä punaisetkin?

Vierailija
32/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 110kg.

On kertynyt.

Näin kerran kaupungilla muijan jolla oli tikkujalat ja hyvin lihava ja roikkuva ylävartalo. Olitko se sinä?

Ehkä riippuu missä kaupungissa.

Vierailija
33/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on lyhyt nainen, niin nuohan laahaa maassa perässä. 120 cm..

Sinkkumies

Voihan ne heittää olkapäille.

Vierailija
34/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyytit kokoa E -4 eli ei vielä laskeutunut sekä pää latva-B2 eli kelpaamaton kaikkeen palvelukseen.

t. av-mamman mies Keravalta

Vierailija
35/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi pienet? Kai sä tiedät, että kuppikoko kasvaa ympärysmitan kasvaessa?

Joillakin kasvaa, joillakin ei! Mulla 80E ja ymparysmitta on vaihtunut vain 75:sta 80:een, vaikka paino on vaihdellut 40 kiloa suuntaan ja toiseen.

120E on hilliton koko. Siis ymparysmitta. Oli mun yhella tutulla 100B ja kylla pahalta naytti sekin.

Laihduta, ihminen!

Vierailija
36/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin kasvaa, joillakin ei! Mulla 80E ja ymparysmitta on vaihtunut vain 75:sta 80:een, vaikka paino on vaihdellut 40 kiloa suuntaan ja toiseen.

120E on hilliton koko. Siis ymparysmitta. Oli mun yhella tutulla 100B ja kylla pahalta naytti sekin.

Laihduta, ihminen!

En todellakaan laihduta.

Vierailija
37/64 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa sun puolesta noi kommentit :( jos oot itse tyytyväinen itseesi niin se on tärkeintä, älä muista välitä, kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
38/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, ihminen!

En todellakaan laihduta.

En ole tuo alkuperäinen lainattu, mutta mikäli rinnanaluksen koko on 120 olet jo terveydellisesti todella huonossa jamassa. Rakasta itseäsi ja muista, että lähipiiri varmasti arvostaa sinua elossa :(  110kg on terveen ylärajoilla 210cm pitkälle ihmiselle.

Vierailija
39/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa päinvastoin. Kuppikoko pienenee ympärysmitan kasvaessa. Ympärysmitta on mitta rintojen alta. Kuppikoko on rintojen päällysmitan ja rinnanympäryksen erotus. Esim. itselläni oli ennen 85E, mutta kun laihduin ja rinnanympärys pieneni, niin kuppiko on nykyään 80F.

Vierailija
40/64 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, ihminen!

En todellakaan laihduta.

En ole tuo alkuperäinen lainattu, mutta mikäli rinnanaluksen koko on 120 olet jo terveydellisesti todella huonossa jamassa. Rakasta itseäsi ja muista, että lähipiiri varmasti arvostaa sinua elossa :(  110kg on terveen ylärajoilla 210cm pitkälle ihmiselle.

En nyt kuitenkaan laihduta. Samat sairaudet minulla on kuin hoikkanakin. Jokainen meistä elää niin pitkään kun on tarkoitettu.