Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kauheimmat juhlatarjoilut

Vierailija
30.05.2017 |

Aloitetaanpa gallup siitä, mitkä ovat kauheimpia juhlatarjoiluja, joita olette saaneet?

Olen menossa ystäväni pojan valmistujaisiin, joissa tarjotaan lihapullia & perunamuusia. Kutsussa oli viitattu runsaaseen pitopöytään. Hävettää heidän puolestaan, kun eivät sitten nuukuuksillaan malttaneet hankkia kunnon tarjoiluja. Ei olisi kannattanut kutsussa asiasta mainita...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä sen tiedät?  Ei kutsuissa viitata "runsaisiin" pitopöytiin. ;D

Vierailija
2/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli vasta se "raikkaat voileivät"-keskustelu, jossa kaikki käytiin läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko näin, että annettiin ymmärtää, että juhlissa on eräs suosittu pitopalvelu, ja että ei kannata syödä etukäteen...  Oma käsitykseni pitopalvelusta on jokin muu kuin abc-tasoinen ruoka.

Vierailija
4/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakut. Ihan sama kuka ne on tehnyt tai mistä. Maistuu pahalle ja turhan usein se on ainoa ruokaisampi vaihtoehto. Olisi edes suolaista piirakkaa tai niitä paljon vitsailtuja raikkaita voileipiä.

Vierailija
5/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan mielelläni söisin juhlissa(kin) perunamuusia ja lihapullia, jos ne on hyvin tehty! Siis sellaista kermaista hyvää perunamuusia, joka maistuu äidin tekemältä, ja kotitekoisia lihapullia, lisukkeeksi vaikka erilaisia salaatteja. Ottaisin oikeastaan mieluummin tuollaisen lautasen, kuin söisin jotain ankeita sulhaspiirakoita/pasteijoita/kinkkupiirakkaa.

Eri asia tietysti jos kyseessä on joku jauhosta tehty muusi ja Ikean pakastelihapullat.

Vierailija
6/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha kuivunut pulla, jonka päälle oli laitettu jäätelöä.

Vierailija
7/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pakastetuotteet ja se että ruoka loppuu kesken. Myös se että luvataan kunnon pitopöytä ja sielä on vaan huonoa ruokaa ja vähän valikoimaa

Vierailija
8/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin Promotheus-leirin päätösjuhlaan oli kutsuttu 50 henkeä. Tarjoiluna oli teetä, kahvia, keksejä ja jotain hapankorppuja juustolevitteellä. Kahvikuppeja oli parikymmentä ja jonkin verran paperimukeja. Kutsussa luki, että Premotheus-nuorelle sopii lahjaksi esim raha ja viihde-elektroniikka.

Vierailija
9/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voileipäkakut. Ihan sama kuka ne on tehnyt tai mistä. Maistuu pahalle ja turhan usein se on ainoa ruokaisampi vaihtoehto. Olisi edes suolaista piirakkaa tai niitä paljon vitsailtuja raikkaita voileipiä.

Mä taas rakastan voileipäkakkuja. Ajattelin ostaa sellaisen itselleni nelikymppislahjaksi, ja syödä sen yksin.

Vierailija
10/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut kehtaavatkin nyrpistellä toisten tarjoamalle ruoalle? Itse pyrin arvostamaan ja suhtautumaan nöyrän kiitollisena mitä tahansa ruokaa kohtaan mikä täyttää vatsani, varsinkin kutsuttuna vieraana. Voi olla että joku päivä olen kiitollinen kovettuneesta leivänkannikastakin, jonka sattuisin löytämään ydinsodan riepottelemasta maailmasta. Ehkä niin ei tapahdu, mutta torjuu aika tehokkaasti ajatukset ruuan pitämisestä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
11/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni tarjoilee aina synttärikutsuilla cocktailtikkuja, joihin laitettu halpis eineslihapullan puolikas ja viinirypäle. En vaan ymmärrä tuota comboa...

Vierailija
12/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iänikuinen, kuivahtanu pullapitko joka helevetin kahvikekkereillä. Pllis, ei enää.

Vierailija
13/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeitto. Hrrr...

Vierailija
14/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut kehtaavatkin nyrpistellä toisten tarjoamalle ruoalle? Itse pyrin arvostamaan ja suhtautumaan nöyrän kiitollisena mitä tahansa ruokaa kohtaan mikä täyttää vatsani, varsinkin kutsuttuna vieraana. Voi olla että joku päivä olen kiitollinen kovettuneesta leivänkannikastakin, jonka sattuisin löytämään ydinsodan riepottelemasta maailmasta. Ehkä niin ei tapahdu, mutta torjuu aika tehokkaasti ajatukset ruuan pitämisestä itsestäänselvyytenä.

Ja varmaan syöt aina lautasen tyhjäksi kun Afrikassa on lapsia jotka ei saa ruokaa

Vierailija
15/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttuni tarjoilee aina synttärikutsuilla cocktailtikkuja, joihin laitettu halpis eineslihapullan puolikas ja viinirypäle. En vaan ymmärrä tuota comboa...

Tervetuloa aikamatkalle 80 luvulle

Vierailija
16/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakakut on jotenkin tosi tylsiä.

Vierailija
17/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä söisin mielelläni voileipäkakkua, lohta tai tonnikalaa. Olen tainnut maistaa ehkä 5x elämäni aikana eikä ne olleet huonoja. Vielä kun katsoo noita nykyisiä suolaisia "hyydykekakkuja" nekin näyttää hyvältä.

Itse en perusta kuivakakuista enkä pullapitkosta. Tulee lapsuus 60 -luvulla mieleen. Ja noi cocktailtikutkin saa jäädä mun puolesta koskematta:D

Mutta oikeasti en muista että koskaan olisi ollut huonoja tarjoiluja, jokainen on tehnyt parhaansa kykyjensä ja varojensa mukaan. Arvostan sitä.

Päivällistarjoiluja sen sijaan on ollut huonojakin - meillä oli yksi nuuka kaveripariskunta joka toi yhtenä juhannuksena mukanaan pussillisen itäneitä perunoita kun muut osallistuivat 4 pvän eväisiin sisäfileellä, possunfileellä, lohella,salaattitarpeilla, hedelmillä, aamiaistarpeilla yms herkuilla. Ja tuo siis porukan varakkain pari. Sama pari järjesti kerran perunannostojuhlat - he tarjosivat perunat ja me toimme lisukkeet:D