Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista hääkutsussa etteivät lapset ole tervetulleita?

Vierailija
30.05.2017 |

Päätimme mieheni kanssa, ettemme halua pieniä lapsia häihimme, ja päätimme ikärajaksi 16. Miten ilmaista tämä kauniisti hääkutsussa? En halua loukata miehen sukua, ja ovat todella perhekeskeisiä. Minun suvussa ei alle 16-vuotiaita ole tällä hetkellä.

Kommentit (401)

Vierailija
361/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18 on parempi ikäraja. Laitatte kutsuun että juhlat on tarkoitettu täysi-ikäisille tai K18. Mutta järjestättehän sitten kanssa avoimen baarin.

Tolle 16 vuoden rajalle on vaikeampi keksiä tekosyytä, K18 on selkeästi alkoholiraja. Varsinkin jos osa suvun nuorista on 15v ja osa 16v ja haluatte näin rajata ketä henkilökohtaisesti ei haluta juhliin.

Alaikäinenkin saa mennä anniskelualueelle,mutta hänelle ei saa anniskella! Lakiin ei siis voi vedota.

Kenenkään ei tarvitse vedota lakiin, kun kyse on omista juhlista. Kutsuja saa päättää ihan vapaasti. Eikä alkoholiakaan tarvita perusteluksi. Ihan vain se, että halutaan viettää juhla aikuisten kesken, riittää.

Itse olen neljän lapsen äiti. Lasten kanssa saan olla niin paljon kuin haluan, ja joskus illanvietot ilman lapsia ovat parhaita. Me vanhemmatkin saamme rentoutua. Luulen, että suurin osa vanhemmista ilahtuu kutsusta ilman lapsia.

Joskus lapsenvahtia ei löydy, sekin on elämää.

Vierailija
362/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli häissä sellainen rajaus että alle 3 v lapset sai tulla, ja muuten pikkulapset jätettiin pois. Tämä siksi että ruuasta ja kakusta piti maksaa jokaisesta annoksesta 20- 30e yli 3 vuotiailta, ja suvussamme todella paljon pikkulapsia. Kutsukortissa luki nimet kenelle kutsu on osoitettu. Pikkulapsiperheisiin otin henk.koht. yhteyttä ja kerroin että on rajattu näin ihan vaan rahallisista syistä, koska ei ole varaa maksaa tyyliin kahdenkymmenen lapsen ruokailua. Ja tilakin on rajallinen. Meillä on iso suku joten muutenkin piti rajata ystäviä ja sukulaisia. Kaikki kyllä ymmärsivät eikä kukaan tietääkseni suuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti 58 v kirjoitti:

En saakeli jaksa lukea  kaikkia näitä "me ei tulla häihin jos siellä vaan juodaan viinaa eikä meidän 2 vuotias pääse kokemaan kristillistä perheyhtyttä ja näin opi tuntemaan sukumme tuhatvuotisia perinteitä-kommentteja vaan annan yksinkertaisen neuvon:

Laitatte kutsun päälle niiden  nimet jotka kutsutte!!!

Jos kutsutte jonkun 16 vuotiaan niin kutsu hänellekin. Hääpari SAA KUTSUA kenet haluaa!!!

Häät eivät ole lastenjuhla. Sellaiset saa pitää jos haluaa MUTTA EI OLE PAKKO kutsua kaikkia vauvasta vaariin.

Oman tyttäreni häät olivat tyylikkäät ja hienostuneet. Ei ollut kirkuvia kakaroita eikä dementoituneita mummoja. Vain läheiset aikuiset kauniisti katetun pöydän ääressä. Meitä oli kuitenkin 36. Hääpari oli etusijalla,  ei juoksevat muksut ja väsyneet äidit. Samppanjaa juotiin ja viiniä ruoan kanssa, Ei siis läträttty viinalla vaikkei lapsia ollutkaan.

Tässä se lukee: Laitatte kutsun päälle niiden  nimet jotka kutsutte!!! Voiko sen yk-sin-ker-tai-sem-min sanoa?

Miks muuten tää on on saanut alapeukkuja???

Vierailija
364/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsettomien häiden pitäjistä tulee aina sellainen olo, että he eivät kestä elämässään pienintäkään vastoinkäymistä. Mitäs jos häissä astuu häämekon helman päälle tai joku hius sojottaa kampauksesta? Mitä jos jollain kaatuu viinilasi pöydälle? Mitä jos joku yskii juuri, kun sulhanen suutelee morsianta? Mitä jos aikanaan omalla vauvalla on koliikki? Mitä jos se oma lapsi ei olekaan hyvä koulussa? Mitä jos se oma lapsi ei haluakaan sitä mopoa, vaikka vanhemmat yrittävät painostaa, kun nuorella nyt vain kuuluu olla mopo? Häät ovat osa elämää, ei mikään erillinen saareke, jossa ollaan kuin täydellisessä kuplassa."

SIIS MITÄ??

Kuka miettii häitä järjestelleessään ostaako lapselle mopon vai ei...jos minä menen vielä naimisiin se on minun ja mieheni ihan ikioma saareke, ei siinä serkun lapsia tarvita.

Vierailija
365/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille lapsensa väkisin paikalle haluaville nillittäjille:

Suvuissa on yllin kyllin juhlia, joihin ne teidän näppinsä joka paikkaan tunkevat, meluavat ja kauniin kattauksen maissinaksuilla+mehupulloilla+pillimehuilla+tableteilla+ rusinoilla+harsoilla+pikkuautoilla+ruoan rämäleillä jne. turmelevat lapset ovat tervetulleita harjoittelemaan juhlaetikettiä. Ne juhlat ovat myös pääasiassa päiväsaikaan. Näitä juhlia ovat mm. ristiäiset, lakkiaiset, rippijuhlat, syntymäpäivät, joulu jne.

Jos pariskunta haluaa viettää kenties isoimman juhlansa ilman lapsia, se heille suotakoon ja luulisi jokaisen tämän ymmärtävän. Haluaisin kuulla yhdenkin järkevän perustelun, että mitä lisäarvoa ne teidän lapsenne hääparille juhlissa tuovat ja mitä iloa etenkin te lapsianne koko päivän ja illan kaitsevat aikuiset tuotte lisää juhliin? Lähes aina vanhemmat juoksevat pitkin juhlapaikan pihaa lastensa perässä, hengaavat leikkipaikalla jos sellainen on järjestetty jne. Vanhemmat siis eivät pysty kunnolla osallistumaan juhlaan olemalla oikeasti läsnä ja myöskään hääpari ei näin ollen pysty heidän kanssaan juurikaan rauhassa keskustelemaan taikka juhlimaan. Eli miksi hääpari haluaisi ne lapsenne sinne juhliin kun sen seurauksena teitäkään ei juuri juhissa näy?

Vastaus ap:n kysymykseen: "Juhlimme aikuisten kesken", "Juhlimme tällä kertaa aikuisten kesken", "Huomioittehan ystävällisesti, että juhlimme tällä kertaa aikuisten kesken"

Noku ei noihin halua aikuisetkaan.

No jos et kerran itsekään halua osallistua häihin, niin sittenhän sinulla ei ole syytä loukkaantua, jos lapsiasi ei ole kutsuttu. Ethän haluaisi osallistua lasten kanssakaan, joten voit jäädä pois hyvillä mielin. Onhan sinulla hyvä syykin, et saa lastenhoitajaa häiden ajaksi. Ei siis mitään syytä narista lapsettomista häistä, koska kaikki ovat tyytyväisiä lopputulokseen: sinä voit hyvällä omatunnolla jäädä kotiin lapsinesi ja hääpari voi hyvillä mielin juhlia niiden ihmisten kanssa, jotka heidän kanssaan haluavat juhlia. 😊

Vierailija
366/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytyisin moisesta hääkutsusta, koska kyseessä olisi alkoholihuuruinen tilaisuus. Eihän  muuten noin jyrkästi lapsia pois rajattaisi, jopa teini-ikäiset. En siksi, etteivät omat lapset pääsisi mukaan, vaan ihan periaatteesta. Muutamat alko-häät olen jättänytkin väliin. Mielestäni alkoholia nautitaan ravintoloissa, ei kristillisessä perhejuhlassa.

Kristillinen perhejuhla :D :D *tyrsk*

REPS hah hah

Siis jos jotkut haluaa pitää rauhalliset tyylikkäät aikuisten häät ilman juoksevia vaippaikäisiä se ovat viihanhuuruiset orgiat...hah hah hah hah

Mitäs jos ei kuulu kirkkoon? Ei ole ns. kristilliset juhlat. Onko ne sitten saatananpalvontakekkerit jossa viini virtaa ja banjot soi? häh?

Vierailija
367/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi suuttua jos lapsia ei haluta häihin? Hankkii hoitajan tai on menemättä. Yksinkertaista.

Juuri näin, moni lahja onneksi jäänyt ostamatta ja rahat säästyneet oman porukan huvituksiin! Morsiot ovat nyrpeänä kyselleet, ettette sitten päässeet. Ollaan varakkaita, kaipa suku odottaa, että lahjakassaan tulee meiltä isot summat. Läheisille ja fiksuilla laitammekin yleensä mukavan määrän, mutta odotan kyllä, että jos minut kutsutaan, myös minua kunnioitetaan vieraana.

No oltaishan sitä päästykin, mutta nää nykyhäät on sellaista vouhotusta, ettei tule mitää halua mennä.

Vierailija
368/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten ilmaista juttu josta tietää että joku loukkaantuu. Siitä vaan ilman mutkia että "lapset eivät ole tervetulleita", koska se joku loukkaantuu joka tapauksessa vaikka kuinka korulauseilisit. Moni yrittää silata kikkareen kullalla, mutta sen pahemmalta se sitten kumminkin päätyy haisemaan.

Vierailija
369/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookko ihan kahjo kirjoitti:

"Lapsettomien häiden pitäjistä tulee aina sellainen olo, että he eivät kestä elämässään pienintäkään vastoinkäymistä. Mitäs jos häissä astuu häämekon helman päälle tai joku hius sojottaa kampauksesta? Mitä jos jollain kaatuu viinilasi pöydälle? Mitä jos joku yskii juuri, kun sulhanen suutelee morsianta? Mitä jos aikanaan omalla vauvalla on koliikki? Mitä jos se oma lapsi ei olekaan hyvä koulussa? Mitä jos se oma lapsi ei haluakaan sitä mopoa, vaikka vanhemmat yrittävät painostaa, kun nuorella nyt vain kuuluu olla mopo? Häät ovat osa elämää, ei mikään erillinen saareke, jossa ollaan kuin täydellisessä kuplassa."

SIIS MITÄ??

Kuka miettii häitä järjestelleessään ostaako lapselle mopon vai ei...jos minä menen vielä naimisiin se on minun ja mieheni ihan ikioma saareke, ei siinä serkun lapsia tarvita.

Miksi siellä saarekkeella tarvitaan ylipäätään muita ihmisiä? Kulissiksi?

Vierailija
370/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookko ihan kahjo kirjoitti:

SIIS MITÄ??

Jos häät menevät pilalle sen takia, että niissä on vieraina kaksi pikkulasta, elämässä on vielä monen monta yllätystä edessä.

Vierailija
371/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti 58 v kirjoitti:

En saakeli jaksa lukea  kaikkia näitä "me ei tulla häihin jos siellä vaan juodaan viinaa eikä meidän 2 vuotias pääse kokemaan kristillistä perheyhtyttä ja näin opi tuntemaan sukumme tuhatvuotisia perinteitä-kommentteja vaan annan yksinkertaisen neuvon:

Laitatte kutsun päälle niiden nimet jotka kutsutte!!!

Jos kutsutte jonkun 16 vuotiaan niin kutsu hänellekin. Hääpari SAA KUTSUA kenet haluaa!!!

Häät eivät ole lastenjuhla. Sellaiset saa pitää jos haluaa MUTTA EI OLE PAKKO kutsua kaikkia vauvasta vaariin.

Oman tyttäreni häät olivat tyylikkäät ja hienostuneet. Ei ollut kirkuvia kakaroita eikä dementoituneita mummoja. Vain läheiset aikuiset kauniisti katetun pöydän ääressä. Meitä oli kuitenkin 36. Hääpari oli etusijalla,  ei juoksevat muksut ja väsyneet äidit. Samppanjaa juotiin ja viiniä ruoan kanssa, Ei siis läträttty viinalla vaikkei lapsia ollutkaan.

Mummo se sinustakin tulee etkä pääse lastenlastesi häihin. Tyyleillä on tapana periytyä.

Häät ovat aivan varmasti olleet aina perhejuhla joita aiemmin juhlittiin useamman päivänkin.

Lapsettomat häät ovat kyllä nykyajan keksintö.

Jokainen saa ilman muuta pitää juhlansa niin kuin haluaa ja kutsua ketä haluaa.

" Tyylikkäät" häät ovat säännöllisesti olleet niitä tylsimpiä pönötysjuhlia.

Tämä on toki minun mielipiteeni vain mutta olen kolunnut elämäni varrella lukuisia häitä ja tähän tulokseen olen päätynyt.

Onnekseni olen sekä omassa suvussani että vävyni ja miniäni suvuissa päässyt lämpimien ihmisten joukkoon joissa ei karsita ihmisiä iän tai sairauden perusteella juhlista.

Nuoriso pitää bileensä sitten erikseen.

Vierailija
372/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita kutsuun vain kutsuttujen nimet. Eikö se olis kaikista selkeintä.

Esim lapsiperheen kutsuun vain aikuisten nimet ja sellaisen perheen kutsuun, jossa isompia lapsia, kaikkien nimet tai tervetuloa koko perhe yms.:)

Tämä ei toimi, sillä osa vieraista ei joko tajua tai halua tajuta sitä.mKokemusta on.

Tää on kyllä paskaa!

Viekö ne vanhemmat lapsen kaverin synttäreillekin kaikki lapsensa vaikka kutsussa lukee "Matille".

Itse en ikinä kehtais olettaa että kutsu jossa lukee mun nimi olis koko perheelle...

Tää oli hyvä. Siis nämä, jotka nillittää, jos lapset ei ole kutsuvieraslistalla koska perhe on yksikkö niin menevätkö he lapsen kaverisynttäreille aina mukaan? Tai lapsi on töissä mukana? Tai lapsi on kuntosalilla mukana? Tai itse on mukana kun lapsi on koulun jälkeen kaverin luona? Entä jos jompi kumpi vanhemmista lähtee työmatkalle, lapsi ja toinen vanhempi aina mukana? Lapsi ei koskaan ole yksin mummolassa viikonloppua? Mihin nää päättyy eli milloin ei enää olla koko perhe kaikkialla? Saako lapsi mennä 14-vuotiaana elokuviin ilman vanhempiaan?

Kukin järjestää sellaiset juhlat kuin haluaa ja niihin osallistuu ne ketkä haluaa. 

t. äiti

Vierailija
373/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne lapset pitää raahata mukaan häihin? Jos nyt ei ihan lähisukulaisen häät ole kysessä.

Monissa häissä käyneenä toistuu aina sama kuvio. Pienet lapset riuhuu, kitisee. Vanhemmat lapset kyllästyy ja narisee että millon lähdetään. Äitillä on hermo kireellä kun lapset sinkoilevat sinne tänne ja isi istuu vaan juoma seuranaan muiden miesten kanssa.

Tai toisinpäin kotona on sovittu, että nyt äiti saa ottaa ja isi vahtii lapsia. Siinä käy joko niin että iskä kiltisti kulkee lasten perässä ja äiti humaltuu tai sitten iskällä mene hermo ja ottaa äitiltä salaa kuppia.

Yksi perhe lähtee heti ruuan jälkeen kotiin kun lapset kiukkuaa ja loukkaavat hääparia joka ehkä olisi halunnut hyvän ystäväpariskunnan kanssa juhlia pidempään.

Ja aina joku lapsi kiljuu kirkossa kesken vihkivalojen.

Joten jos lapsille on hoitopaikka niin viekää ne sinne. Lähisukulaistenkin häistä lapset voi passittaa hoitajan matkaan heti kakun jälkeen, silloin yleensä alkaakin ne aikuisten juhlat.

Olin kerran häissä, joissa lapsille oli järjestetty erillinen leikkihuone hoitajineen. Lapset viettivät täällä suurimman osan aikaansa (piirsivät, pelasivat, katsoivat leffoja, lukivat kirjoja, löhöilijät tyynyillä jne.). Syömässä kävivät muiden kanssa isossa salissa (heille oli kuitenkin oma buffet-pöytä perinteisillä nakki, lihapulla, ranskalaiset tarjoilulla jos eivät halunneet syödä aikuisten buffetista).

Mielestäni toimiva ja hyvä ratkaisu. Välillä joku lapsista kävi katsomassa vanhempiaan tai tuli katsomaan muuta hääohjelmaa. Mitään riehumisia tms. ei ollut, kun lapsille oli tarjolla tuota omaa ohjelmaa.

No, maksaa hääparille aika paljon extraa järjestää tuo. Lastenhoitajat tuskin ilmaisia tai edes kovin halpoja ovat. Häissä on aikas paljon rahanmenoa muutenkin. 

Jos ei ole varaa järjestää kunnon hääjuhlia, niin sitten ei ole varaa järjestää kunnon hääjuhlia.

Vierailija
374/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kysymykseen vastasi harva. Sen sijaan tuli syyllistäviä kommentteja.

Moni kirjoitti alahuuli mutrullaan kun aloittaja kysyi viattomasti miten kutsua juhlaan vain aikuiset.

" kyllä tulee ongelmia tulevaisuudessa, ok, me ei sit tulla, viinaahan siellä läträtään ja kaikki tappelee, miten ilkeät rajata jonkin tietyn ikäryhmän, mutta me kun mentiin naimisiin, niin tehtiin jotta...

Hyi hyi, aloittaja. Ja kun kirjoitit tuon lapsivihaa tihkuvan huume-viestisi, sinun olisi kannattanut muistaa, että häihisi oli kuvitteellisesti tulossa koko av:n väki. Lapsineen.

Vierailija
375/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että täällä sanoo mielipiteensä , ei tarkoita loukkaantumista. Älkää jaksako sitä jankata.

Joku yksittäinen voi loukkaantuakin mutta ei yleisesti.

Mutta jos hääpari rajaa kutsutut niin että vain osa perheestä on kutsuttu, niin perhekin voi aivan samalla oikeudella miettiä haluavatko osallistua niihin häihin.

He voivat tehdä omat rajauksensa myös, eikä se ole loukkaantumista.

Eikä siitä myöskään pidä hääparin loukkaantua.

Ihmiset ovat kiireisiä ja tuntevat huonoa omaatuntoa siitä etteivät ehdi olla lastensa kanssa tarpeeksi. Tiedän että tämä on yksi syy miksi kaikki eivät halua kuluttaa yhtä viikonloppua lapsettomissa häissä. Ne lapsettomat viikonloput ja päivät halutaan käyttää johonkin mikä itselle on oikeasti tärkeää.

Vierailija
376/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syyksi lapsettomiin juhliin on huonosti käyttäytyvät lapset.  Pidettiin 60v juhlat ilman lapsia koska halusimme pitää talon ehjänä. Lapsenlapseni aiheuttaa aina tuhoa käydessään ja juhliesssa en ehdi vahtia. Viimeksi hajotti television heittämällä lelun siihen. Lapsi karkasi ostoskeskuksessa vanhemmilta. Valitettavasti miniä ei hoida kasvatus velvollisuuksiaan tai vahdi lapsia. Suuttui kun sanoin ettei alle 1V lapsi tarvise karkkia tai että samalla lusikalla ei saa syödä. Nyt lapsella on reikä hampaassa. Pojalle olen saarnannut mutta hän ei yrittäjyydeltään ehdi hoitamaan lapsia. Huonosti olen kasvattanut poikani.

Vierailija
377/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saatte vain poikalapsia, seitsemän villiä sopisi teille. Kahdella vielä ADHD Kovin olet itsekäs akka.  Voi olla että Karma kostaa ja jäät poikien yksinhuoltajaksi.  Tiedän tapauksen, missä isä jätti yllättäen perheen kolmannen lapsen ristiäisissä. Äiti sai rankassa tilanteessa mielen terv, ongelmia, siivouspakkomielle. Nyt on parantunut ja on minun työtoveri.  Pyydä ne pojat myös häihin voivat oppia vaikka jotain. Oletko oikeasti ilkeä.?

Vierailija
378/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on vaan tärkeää

päästä esittelmään tällingissä olevia kullannuppuja muulle suvulle. Meillä oli lapsettomat häät ja kutsu oli vain vanhempien nimellä. Osa sitten soitti ja kysyi lapsista mutta sanoin kohteliaasti että tila on pieni ja tilaisuudessa ei ole mitään pikkulapsille kiinnostavaa. Yksi perhe nyrpisteli ja säntäsivät kotiin heti kahvin jälkeen vapauttamaan lapsenvahdin, olisivat tehneet niin jokatapauksessa pienten lasten kanssa ts. poistuneet ajoissa. Serkkuni perhe ilmaantui paikalle ilmoittamatta kuitenkin kolmen alle kouluikäisen kanssa, heille hankittiin syöttötuoli mutta kaksi muuta istuivat vanhempiensa sylissä koska tuoleja/tiivistämisen varaa ei ollut. Ei minua haitannut koska oli heidän valintansa. Useat tulivat kiittelemään kun oli ns. aikuisten juhlat ja tuli nyt kerrankin lähdettyä puolison kanssa kahdestaan juhlimaan, moni oli ottanut myös hotelliyön kahdestaan samaan syssyyn. Että näin, kaikin puolin kivat häät ja mieluusti olen käynyt mieheni kanssa vieraana myös lapsettomissa häissä vaikka meillä nyt lapsia onkin.

Vierailija
379/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että täällä sanoo mielipiteensä , ei tarkoita loukkaantumista. Älkää jaksako sitä jankata.

Joku yksittäinen voi loukkaantuakin mutta ei yleisesti.

Mutta jos hääpari rajaa kutsutut niin että vain osa perheestä on kutsuttu, niin perhekin voi aivan samalla oikeudella miettiä haluavatko osallistua niihin häihin.

He voivat tehdä omat rajauksensa myös, eikä se ole loukkaantumista.

Eikä siitä myöskään pidä hääparin loukkaantua.

Ihmiset ovat kiireisiä ja tuntevat huonoa omaatuntoa siitä etteivät ehdi olla lastensa kanssa tarpeeksi. Tiedän että tämä on yksi syy miksi kaikki eivät halua kuluttaa yhtä viikonloppua lapsettomissa häissä. Ne lapsettomat viikonloput ja päivät halutaan käyttää johonkin mikä itselle on oikeasti tärkeää.

Niin, aivan.  Tietysti. Onkos täällä nyt joku muuta väittänytkään?

Vierailija
380/401 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saatte vain poikalapsia, seitsemän villiä sopisi teille. Kahdella vielä ADHD Kovin olet itsekäs akka.  Voi olla että Karma kostaa ja jäät poikien yksinhuoltajaksi.  Tiedän tapauksen, missä isä jätti yllättäen perheen kolmannen lapsen ristiäisissä. Äiti sai rankassa tilanteessa mielen terv, ongelmia, siivouspakkomielle. Nyt on parantunut ja on minun työtoveri.  Pyydä ne pojat myös häihin voivat oppia vaikka jotain. Oletko oikeasti ilkeä.?

Huvittavaa miten ihmiset vetävät tosiaan herneet syvälle nenukkiinsa kun joku itselle täysin tuntematon ihminen haluaa viettää lapsettomat juhlat. Varo ettei pumppu petä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän