Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista hääkutsussa etteivät lapset ole tervetulleita?

Vierailija
30.05.2017 |

Päätimme mieheni kanssa, ettemme halua pieniä lapsia häihimme, ja päätimme ikärajaksi 16. Miten ilmaista tämä kauniisti hääkutsussa? En halua loukata miehen sukua, ja ovat todella perhekeskeisiä. Minun suvussa ei alle 16-vuotiaita ole tällä hetkellä.

Kommentit (407)

Vierailija
401/407 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen kutsuu kenet haluaa. piste

Vierailija
402/407 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita asian vain niin suoraan ettei se jätä tulkinnan varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/407 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita asian vain niin suoraan ettei se jätä tulkinnan varaa.

Eiköhän nuo häät ole jo pidetty, 2017 kysellyt. Mutta toki kohta taas alkaa kutsumiset häihin. Ihan hyvin voi kirjoittaa kutsuun että on vain aikuisille tai esim yli 15 vuotiaille perheen jäsenille jne. 

Vierailija
404/407 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei minulla lapsia olekaan, niin en mielelläni osallistu lapsettomiin häihin. Kyseessä aivan ilmiselvästi ryyppyjuhlat, joista en välitä.

Vierailija
405/407 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkutsuun  maininta, että häät sisältävät rankanpuoleista aikuisviihdeohjelmaa, mikä ei sovi lapsille

Vierailija
406/407 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa lapsianarkistilauman juhliinsa?

Vierailija
407/407 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei minulla lapsia olekaan, niin en mielelläni osallistu lapsettomiin häihin. Kyseessä aivan ilmiselvästi ryyppyjuhlat, joista en välitä.

Vain lapseton ei ymmärrä, mitä lapset voivat tehdä. Ei ole kiva muistella, että hääpäivänä joku kuriton poika kaataa kakun ja sitten ollaan ilman kakkua, rikkoo lasit, juoksee häätanssissa parin ympäri, hutaa kirkossa tahdon-sanan päälle, vetää koristeet alas tms. Miljoona mahdollisuutta pilata hääparin päivä. Ymmärrän hyvin lapsettomat häät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän