Miksi palstalla haukutaan nuoremmista naisista pitäviä miehiä, mutta oikeassa elämässä vanhemmat miehet ovat usein nuorempien naisten kanssa?
Onko täällä paljon vanhoja naisia, jotka esittävät mielipiteitään muka nuorina naisina, vai?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Moniko naislaulaja laulaa vanhasta miehestä ja hänen ihanuudestaa?
Aivan. Ei kukaan.
Nuoret naiset eivät siedä vanhoja äijänrupsakkeita.Puumaa mä metsästän,
täältä kivimetsästä,
pitää vain osaa etsiä
oikeista paikoista.
Sun uumastas humallun,
mä tahdon olla kanssas sun...
-nuoren miehen ylistyslaulu vanhoille puumanaisille.🐯Mahtaa ottaa päähän, ap,
kun oikean elämän alle 75v naiset vain inhoavat sinua?terveisin kuuma puuma, N64
Nuori mies ja vanhempi nainen = luonnonlaki.
Nuoruus on ihmisellä vain kerran ja on sääli jos nuori siirtyy nuoruudesta suoraan keski-ikään rupeamalla seukkamaan 20 vuotta itseään vanhemman eli käytännössä vanhempiensa ikäluokkaa olevan ihmisen kanssa. Vasta itse keski-ikäisenä ja nuoruuden vspauden kokeneena ymmärtää miten surullista tuo on. Ja siksi en ikinä itse yrittäisi sitoa itseeni nuorta miestä. Nuoret ihmiset kuuluvat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mammoilla loksahtaisi suut auki kun tietäisivät, että olen oikeasti 23-vuotias nainen. Muhun vetoaa vanhemmat miehet. Tosin ei ketkä tahansa, vaan sellaiset joissa on se oma viehätysvoimansa kuten ylempänä selitin.
Voit lopettaa jo esityksesi. Kuten sanottu, ei mene läpi.
Sanotaan nyt näin, että melkein kaikki vanhempien miesten lähestymiset silloin kun olin alle 25 olivat todella vastenmielisiltä tyypeiltä ja tahallista seksuaalista häirintää ilman edes kuvitelmaa, että olisin lämmennyt. Ei terve normaali aikuinen mies, jolla itsellään on mahdollisesti teini-ikäisiä tyttäriä, lähesty naista, jonka täysi-ikäisyydestä ei voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikki vanhat naiset, tammat ja mummut, tämä on hauskin ketju mitä olen ikinä vauvalla nähnyt ja yhdessäkää toisessa ketjussa en ole nauranut näin pajon kuin teidän kommenteillenne tässä ketjussa.
Kiitos vielä.
T. setämies jolla on 21-vuotta nuorempi vaimo.
Elämäsi suurin saavutus ilmeisesti?😁 Te miehet ootte huvittavia. No kylän me naiset tiedetään ettei teillä raukoilla ole mitään muuta elämässä kun naiset, onkoot sitten nuoria tai vanhoja. Yhdenkään naisen en ole kuulut kohkaavan miehistä vastaavalla tavalla.
Vasta tunti sitten tällä palstalla 25-vuotias mies etsi itsellen seuraa yli 45-vuotiaasta naisesta.
Meille keski-ikäisille puumanaisille sinun epätoivoinen haaveesi nuoresta rakastajasta, ap,
ovat täyttä totta ja täysin mahdollisia, milloin vain haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihastunut itseäni vähän yli 20 vuotta vanhempaan mieheen, mutta ei se tarkoita että kaikki sen ikäiset kiinnostaisi. Tosin olenkin jo 30v, palstapappojen mielestä varmaan liian vanha kurppa jo.
Halusitko sä kysyä meiltä palstapapoilta, että oletko liian vanha vai halusitko sä vain kertoa meidän mielipiteemme meidän puolestamme? Koska viestistäsi ei käy ilmi ikäsi.
Siis miten niin ei käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ei kukaan.
täältä kivimetsästä,
pitää vain osaa etsiä
oikeista paikoista.
Sun uumastas humallun,
kun oikean elämän alle 75v naiset vain inhoavat sinua?terveisin kuuma puuma, N64
Harvinaisempaa ikäero noin päin on, jos avioliittoja katsotaan. Naisten lyhyt perheenperustamisikä lienee tähän osasyynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ei kukaan.
täältä kivimetsästä,
pitää vain osaa etsiä
oikeista paikoista.
Sun uumastas humallun,
Tässäpä siis mummun unelma.
Kukin pyrkii pätemään tyylillään. joku saa sävärinsä tyttiksen nuoruudesta, toinen kalliista käsilaukusta johon ei itsellä olisi varaa. Molemmat voittaa siinä kaupassa. Setämiehen on kuitenkin turha luulla että se nuori tyttöystävä on hänen kanssaan rakkaudesta, mikä tuntuu olevan yleinen harhaluulo tällä palstalla pyörivillä hopeaketuilla. Sorry, mutta niin se vaan yleensä on.
Mulla ja miesystävälläni on 20 vuoden ikäero ja ihan rakkaudesta ollaan yhdessä.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ei kukaan.
täältä kivimetsästä,
pitää vain osaa etsiä
oikeista paikoista.
Sun uumastas humallun,
Tässäpä siis mummun unelma.
Väitän että hyvin harvan mummun, siksi että naisilla empatia toimii sitä vastapuolta kohtaan. Tunnen yhden pariskunnan jossa nainen on ihan huomattavasti miestään vanhempi ja nainen vastusteli parisuhdetta viimeiseen asti. Sekä omaksi parhaakseen että miehen parhaaksi, mutta eivät pystyneet olemaan erossa. Miehet ajattelee vain alapäällään näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja miesystävälläni on 20 vuoden ikäero ja ihan rakkaudesta ollaan yhdessä.:)
Kannattaa tutustua ajoissa https://omaishoitajat.fi/. Kun se rakkaus kaiken kestää.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä se ero on usein muutamia vuosia. Tyyliin mies on 5 vuotta vanhempi. Täällä haaveillaan jatkuvasti siitä, että 30-40v mies löytäisi itselleen max 25v olevan naisen.
Tämä herättää palstalla voimakkaan vihareaktion, koska tuollaista parisuhdetta haluavat miehet miettivät vain nuoren naisen viattomuutta, kokemattomuutta ja nuorta lihaa. Ei mitään kiinnostusta naiseen persoonana tai halua löytää tasa-arvoista parisuhdetta, jossa parilla oikeasti olisi yhteiset intressit. Haetaan siis alunpitäenkin järjestelyä, joka on epätasapainoinen. Usein tähän vielä halutaan lisätä se, että se nuori nainen on sosiaalisesti, taloudellisesti tai jotenkin muuten riippuvainen tuosta miehestä.
Itse asiassa naisen nuoruus on miehelle vähän samanlainen houkutus kuin naiselle miehen status ja itsevarmuus. Sillä on suuri merkitys seksuaalisen viehätyksen kannalta. En minäkään koskaan sano naisille, että ota nyt vaan se työtön ja sosiaalisten tilanteiden pelkoinen mies. Naisilla on jostain syystä netissä tapana yrittää diilata miehille mahdollisimman epäkiihottavia naisia, joihin heidän pitää vain tyytyä ja joihin on mahdoton rakastua. Samalla naiset vaativat itselleen lähes psykoosiin vievää rakkautta, tai muuten ollaan yksin.
Kokemattomia ja viattomia 25-vuotiaat naiset eivät muuten todellakaan ole.
Puumailussa ja terveessä ikäerosuhteessa, eli nuorempi nainen - vanhempi mies on se ero, että puumat saavat nuorilta miehiltä pelkkää seksiä, mikä vain huonontaa naisten itsetuntoa, mutta vanhemmat miehet saavat oikean parisuhteen, jossa nainen on aidosti kiinnostunut ja sitoutunut mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Puumailussa ja terveessä ikäerosuhteessa, eli nuorempi nainen - vanhempi mies on se ero, että puumat saavat nuorilta miehiltä pelkkää seksiä, mikä vain huonontaa naisten itsetuntoa, mutta vanhemmat miehet saavat oikean parisuhteen, jossa nainen on aidosti kiinnostunut ja sitoutunut mieheen.
Aidosti kiinnostunut papan rahoista ja sitoutunut seksiin nuorten miesten kanssa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä aika syvillä vesillä noissa harhoissasi. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti kiinnostunut papan rahoista ja sitoutunut seksiin nuorten miesten kanssa. ;)
Ollaanpa nyt ihan rehellisiä; joka ainoa nainen, siis joka ikinen nainen on kiinnostunut miehen rahoista ja statuksesta, eli naisille myös parisuhde perustuu aina ainoastaan naisen pohjattomaan egoistisyyteen.
Miksipä mies ottaisi vanhemman, kiukuttelevan ja enemmän kuluneemman mummelin? Ei tuntuisi kovinkaan järkevältä.
Vierailija kirjoitti:
Elät siinä harhassa että puumaa haluaa nuorelta mieheltä parisuhteen. Jos eroaisin, menisi mummotunneliin hakemaan nuorilta miehiltä seksiä, enkä todellakaan parisuhdetta.
Halusitko sä kysyä meiltä palstapapoilta, että oletko liian vanha vai halusitko sä vain kertoa meidän mielipiteemme meidän puolestamme? Koska viestistäsi ei käy ilmi ikäsi.