Miksi palstalla haukutaan nuoremmista naisista pitäviä miehiä, mutta oikeassa elämässä vanhemmat miehet ovat usein nuorempien naisten kanssa?
Onko täällä paljon vanhoja naisia, jotka esittävät mielipiteitään muka nuorina naisina, vai?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 20-30 vuoden ikäerolla, joka on (aina) näissä keskusteluissa esimerkkinä.
No eikä ole tuollaista ikäeroa aina esimerkkinä, ja tiedät sen itsekin.[/quote
Lähes päivittäin joku itseään nuorekkaan ja charmikkaana pitävä nelikymppinen setämies kyselee parikymppisten naisten perään. Eroa 20 vuotta. Sukupolvi.
Ja mitä sitten, onko se sinun asiasi jos vanhempi mies pyörii tai seurustelee nuorten tyttöjen kanssa?
No kun ei seurustele. Yrittää toki tyrkyttää itseään, vaikka tyttöjä ei kiinnosta. Kyllä se silloin on meidän kaikkien asia suojella nuoria vanhoilta limaukkeleilta.
Katkeruutesi on jopa suloista, mutta olemalla epärehellinen et kuitenkaan muuta tosiasioita.
Kyllä meitä on paljon joilla on yli 20-vuotta nuorempi tyttöystävä, osa on jopa naimisissa nuorikon kanssa ja kun mennään keski-eurooppaan, niin tällainen on hyvinkin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole tuollaista ikäeroa aina esimerkkinä, ja tiedät sen itsekin.
Lähes päivittäin joku itseään nuorekkaan ja charmikkaana pitävä nelikymppinen setämies kyselee parikymppisten naisten perään. Eroa 20 vuotta. Sukupolvi.
Laitapa linkki vaikka viiteen tuollaiseen ketjuun. Varmaan löytyvät helposti sivuhistoriastasi, kun kerran olet nuo ketjut tsekannut. Jos ei löydy linkkejä, niin voitko lakata jauhamasta hevonkukkua?
Jep, laittaisin, mutta moderaattori on sitä mieltä, että pääsy on kielletty.
PS. Hopeanorppa :)
Oikeassa elämässä parinkymmenen vuoden ikäerot on oikeasti tosi harvinaisia. Omassa tuttavapiirissä vain yksi eikä kestänyt kuin pari vuotta.
Olen itse 22-vuotias mies ja pidän itseäni reilusti vanhemmista naisista.
En voisi kuvitella seurustelevani paljon alle 70-vuotiaan naisen kanssa.
Siinä iässä nainen vasta puhkeaa kukkaan.
Haha, samansisältöisen viestin laitoit siis sinäkin, nro 27... 😂 Norppa on melko läpinäkyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa linkki vaikka viiteen tuollaiseen ketjuun. Varmaan löytyvät helposti sivuhistoriastasi, kun kerran olet nuo ketjut tsekannut. Jos ei löydy linkkejä, niin voitko lakata jauhamasta hevonkukkua?
Taisit poistattaa ne itse kun voit nyt noin itsevarmana lällätellä tyyliin "eipä taida löytyä"? Hopeanorppa katkerana?
Niin mä vähän arvelinkin, että sulla ei ole mitään katetta puheillesi. Tiedän kyllä tuollaisen ihmistyypin, joka höpöttelee omiaan, mutta ei voi koskaan todistaa tarinoitaan. Yleistä vanhoille akoille.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 22-vuotias mies ja pidän itseäni reilusti vanhemmista naisista.
En voisi kuvitella seurustelevani paljon alle 70-vuotiaan naisen kanssa.
Siinä iässä nainen vasta puhkeaa kukkaan.
Terv. Alma-Elisa
Meitä on monta,
minäkin olen 66-vuotias nainen, mieheni on 23 vuotta.
Ex-mies olikin vähän vanhempi,
melkein 30v, mutta vaihdoin nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten, onko se sinun asiasi jos vanhempi mies pyörii tai seurustelee nuorten tyttöjen kanssa?
No kun ei seurustele. Yrittää toki tyrkyttää itseään, vaikka tyttöjä ei kiinnosta. Kyllä se silloin on meidän kaikkien asia suojella nuoria vanhoilta limaukkeleilta.
Katkeruutesi on jopa suloista, mutta olemalla epärehellinen et kuitenkaan muuta tosiasioita.
Kyllä meitä on paljon joilla on yli 20-vuotta nuorempi tyttöystävä, osa on jopa naimisissa nuorikon kanssa ja kun mennään keski-eurooppaan, niin tällainen on hyvinkin yleistä.Mikä tämä katkeruusjuttu on? Kuvitteleeko joku normaali mies ihan oikeasti olevansa niin iso saalis naisille, että naiset katketoituvat jos eivät häntä saa 😁. Enpä ole moiseen luojan lahjaan maailman naisille vielä elävässä elämässä törmännyt. Isot on luulot av ukkeleilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI. SE ON POLIISIASIA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä on paljon joilla on yli 20-vuotta nuorempi tyttöystävä, osa on jopa naimisissa nuorikon kanssa ja kun mennään keski-eurooppaan, niin tällainen on hyvinkin yleistä.Miksi olisin katkera tai epärehellinen? Minä olen nuorten tyttöjen puolella ja aion suojella heitä setämiesten irvokkuuksilta niin kauan kuin minussa henki pihisee. Olen nimittäin kokenut ne itse nuorena tyttönä ja se oli INHOTTAVAA.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä on paljon joilla on yli 20-vuotta nuorempi tyttöystävä, osa on jopa naimisissa nuorikon kanssa ja kun mennään keski-eurooppaan, niin tällainen on hyvinkin yleistä.Mistä tämä ihme katkeruusjankkaus tulee. Onko se jonkinlainen miesten ajattelumalli. Eivät naiset ajattele noin.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on jos vanha tamma ja hopeanorppa viedään parikymppisten paikkaan tamma lähtee kotiin panemaan parikymppisen kanssa ja hopeanorppa lähtee kotiin run kkkaamaan. Vai löytyykö Suomesta pappatunneli, josta nuori nainen voi käydä pokaamassa itselleen papan yöseuraksi? No eipä ole löydy ei.
Tuo on sinun kuvitelmaasi. Et taida oikein sisäistää käsitettä "fakta". Fakta on se, että huomattavasti useampi nainen on naimisissa itseään vähintään 15 vuotta vanhemman miehen kanssa kuin mies itseään vähintään 15 vuotta vanhemman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille kamala juttu, kun tietävät etteivät itse tule vanhettuaan kelpaamaan nuorille miehille ja sen sijaan heidän exänsä pyörivät nuorten Señoritojen kanssa.
Kova paikka vanhalle tammalle.
Väärin meni. Melko harvaa "tammaa" kiinnostaa poikansa ikäinen nuori mies. Pervo ajatuskin.
Naiset kun nyt vaan ovat pervoja. Tai olisivat jos se olisi heille mahdollista. Mutta ei ole.
Jos tuolla lauseella oli tarkoitus nälviä nasevasti, ei oikein onnistunut kun tuossa ei ole päätä eikä häntää "naiset ovat pervoja, siis olisivat, siis eivät ole". Yritä jäsennellä ajatuksesi ennen niiden ulostamista. Nyt vaikuttaa vähän jakomielitautiselta tuotoksesta...😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit poistattaa ne itse kun voit nyt noin itsevarmana lällätellä tyyliin "eipä taida löytyä"? Hopeanorppa katkerana?
Niin mä vähän arvelinkin, että sulla ei ole mitään katetta puheillesi. Tiedän kyllä tuollaisen ihmistyypin, joka höpöttelee omiaan, mutta ei voi koskaan todistaa tarinoitaan. Yleistä vanhoille akoille.
Niin, no sinähän niitä kommentteja ja ketjuja poistelet kun jäät alakynteen perversioinesi, joten ehkäpä sinäkin olet vanha akka vain?
N47
Olen 64-vuotias ja mieheni täytti juuri 26 vuotta.
Vähän sitä jo ikä painaa,
pitäisikö se vaihtaa nuorempaan...
On kyllä ollut oikein ihana mies,
omanikäiseni ukot ovat jo ihan muumioita, kun nainen vain paranee vanhetessaan.
Joillain naisilla on ikäkompleksi, joten isän ikäinen mies voi kiinnostaa.
Osaa kiinnostaa vanhemman miehen asema tai raha.
Osa ei saa ketään muuta, kuin ikämiehen.
Meitä on paljon,
komeita ihania puumia joilla on yli 20 vuotta nuorempi mies.
Ja miehet käy kuumana.😎
Mites se nuori kaveri, se Stig lauloi tuossa yhtenä kesänä?
Puumaa mä metsästän......
N62
Olen itse 23v nainen ja pidän reilusti itseäni vanhemmista miehistä. Nyt olen ihastunut 40-vuotiaaseen mieheen.