Tänään Lidlissä kuulutettiin esimiestä kassalle.
Kommentit (28)
Kyllä minä voin olla esimies ja vaikka kirvesmies. Tiedän kuitenkin itse varmasti olevani nainen, joten tuskin sekoittaa minun päätäni.
Kuulit väärin. Kassalle kuulutettiin esinahkamiestä.
Olisiko kuitenkin ollut vesimies, jota kassalle kaipailtiin?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kuitenkin ollut vesimies, jota kassalle kaipailtiin?
Joskus kassalla saatetaan tarvita rapua.
Esimiehen sijasta saamme katsella nuoren neidin saapuvan paikalle lanteet keinuen. Oukkei.
Vierailija kirjoitti:
Esi-ihmistä tarvitaan kassalle.
Kumpihan tuli? Käteväihminen vai pystyihminen?
Vierailija kirjoitti:
Esimiehen sijasta saamme katsella nuoren neidin saapuvan paikalle lanteet keinuen. Oukkei.
Kyllä naisetkin voivat joskus päästä esimiehiksi.
Niin ja kaiken lisäksi kyseessä oli naisoletettu joka sinne kassalle tuli, mutta kyllä 2023 pitäisi olla esihenkilö, ei esimies tai esinainen.
Lidlissä on töissä vain luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kaiken lisäksi kyseessä oli naisoletettu joka sinne kassalle tuli, mutta kyllä 2023 pitäisi olla esihenkilö, ei esimies tai esinainen.
Mikä ihmeen naisoletettu. Jos kutsut jotakin ihmistä naiseksi, on päivänselvää, että oletit niin. Sama toki miehen kohdalla.
"Esihenkilöä pyydetään kassoille, kiitos."
Itse puhun esimiehestä vain jos esimies on varmuudella mies. Muuten puhun esihenkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs pikkutyttö oli söpö, kun sanoi isälleen silmät suurina, että kuulitko isi. Se sanoi että isimies kassalle.
Ihan ite keksit, enpä ollutkaan koskaan aiemmin tällasta kuullut.
On ahdasmielistä aapee ajatella että nainen ei voi olla mies
Onko tämä näitä "me luotamme työntekijöihin"-kauppoja, joissa kassa ei saa tehdä edes yksinkertaista korjausta itse?
Saako sanoa esi-isä vai pitääkö sekin muuttaa joksikin esioletetuksi isukiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs pikkutyttö oli söpö, kun sanoi isälleen silmät suurina, että kuulitko isi. Se sanoi että isimies kassalle.
Ihan ite keksit, enpä ollutkaan koskaan aiemmin tällasta kuullut.
Enhän keksinyt. Ihan itse näin ja kuulin vihannes- ja hedelmäosastolla kohdalla.