Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalla haukutaan nuoremmista naisista pitäviä miehiä, mutta oikeassa elämässä vanhemmat miehet ovat usein nuorempien naisten kanssa?

Vierailija
29.05.2017 |

Onko täällä paljon vanhoja naisia, jotka esittävät mielipiteitään muka nuorina naisina, vai?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Itse olen miestäni kymmenen vuotta nuorempi.

Vierailija
2/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain kateellisten panettelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 20-30 vuoden ikäerolla, joka on (aina) näissä keskusteluissa esimerkkinä.

Vierailija
4/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 47 v. ja minulla on 16-vuotias tytär. En voi sanoin kuvailla, kuinka inhottavaksi koen sen, että joku ikäiseni mies läähättää LAPSEN perään. Se on sairasta. Joku 10 vuoden ikäero kun molemmat ovat esim 20 ja 30 ei haittaa, mutta joku roti pitäisi näillä äijänkantturoillakin olla...

Vierailija
5/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole tuollaista ikäeroa aina esimerkkinä, ja tiedät sen itsekin.

Vierailija
6/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole tuollaista ikäeroa aina esimerkkinä, ja tiedät sen itsekin.[/quote

Lähes päivittäin joku itseään nuorekkaan ja charmikkaana pitävä nelikymppinen setämies kyselee parikymppisten naisten perään. Eroa 20 vuotta. Sukupolvi.

Vierailija
7/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan täällä on yksi kolmekymppinen  nuoremman  takia dumpatuksi tullut akka jolla aina välillä on lääkkeet loppu. Silloin se intoutuu kirjoittamaan kymmeniä aloituksia joissa kaikissa punainen lanka on 15 vuoden ikäero. Esiintyy muka huolestuneena äitinä, jonkun kaverina jne jne mutta aina se  ikäero on 15 vuotta oli pariskunta minkäikäinen vain. Yleisin variaatio on 20-21 vuotias tyttö joka on milloin raskaana, milloin muuttamasssa äitipuoleksi jonnekin, milloin muuten vaan muuttamassa kotoa ja vastaparina on aina n.35-vuotias mies.  Toisinaan se vaan postaa tänne juttuja joiden mukaan kukaan terve kolmekymppinen  ei kiinnostu 15 vuotta nuoremmista ilman että on päästään sekaisin ja pervo.

Se on sekoillut täällä jo  kohta 4 vuotta. Usein komppaa ketjuissa itseään. Avohoito... ei toimi :(

Joten bongatessanne ylläolevia aloituksia, ilmiantakaa ne vastaamatta ylläpidolle.

Vierailija
8/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes päivittäin joku itseään nuorekkaan ja charmikkaana pitävä nelikymppinen setämies kyselee parikymppisten naisten perään. Eroa 20 vuotta. Sukupolvi.

Ja mitä sitten, onko se sinun asiasi jos vanhempi mies pyörii tai seurustelee nuorten tyttöjen kanssa?

Vierailija
9/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi tietty henkilö joka aloittaa lukuisia ketjuja siitä, kuinka yli kolmekymppinen mies ei voi oikeasti välittää kaksikymppisestä naisesta. Taustalla henkilökohtaiset traumat.

Vierailija
10/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kamala juttu, kun tietävät etteivät itse tule vanhettuaan kelpaamaan nuorille miehille ja sen sijaan heidän exänsä pyörivät nuorten Señoritojen kanssa.

Kova paikka vanhalle tammalle.[/quote

Kuitenkin ne ovat yleensä niitä vanhempia naisia jotka potkaisevat ukkonsa pihalle. En jaksa uskoa, että.yhtään naista kiinnostaa exän pökkimiset sen jälkeen kun riesasta on eroon päässyt. 😁

Vierailija
11/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten, onko se sinun asiasi jos vanhempi mies pyörii tai seurustelee nuorten tyttöjen kanssa?

Siinähän pyörii.

Vierailija
12/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on se hopeanorppa joka lähes päivittäin ulisee siitä, että nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita. Ikäero on aina niin, että mies on 40+ ja naisen pitäisi olla 20+.

Sitten kaikki eri mieltä olijat ovat kateellisia miehen ikäisiä naisia. Todellisuudessa jokainen nainen on ollut nuori ja kokenut näiden norppien kiinnostuksen kuvottavana...

Vierailija
13/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei seurustele. Yrittää toki tyrkyttää itseään, vaikka tyttöjä ei kiinnosta. Kyllä se silloin on meidän kaikkien asia suojella nuoria vanhoilta limaukkeleilta.

Vierailija
14/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi se sinuakun kiinnostaa jos itsesi ikäiset ukot ahdistelisivat tytärtäsi. Ai mut...sähän et ole ikinä tainnut kokea sitä normaalia parisuhdetta jonka tuloksena sulla voisi olla nuori nainen tyttärenä...sori, ymmärrän jos ketjuttaa.

Vierailija
15/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole tuollaista ikäeroa aina esimerkkinä, ja tiedät sen itsekin.

Laitapa linkki vaikka viiteen tuollaiseen ketjuun. Varmaan löytyvät helposti sivuhistoriastasi, kun kerran olet nuo ketjut tsekannut. Jos ei löydy linkkejä, niin voitko lakata jauhamasta hevonkukkua?

Vierailija
16/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi hopeaketusta jankkaaja ei ainakaan millään usko, että suurin osa nuorista naisista ei ole kiinnostunut itseään 20-30 vuotta vanhemmista.

Vierailija
17/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen seurustelkoot kenen kanssa haluaa. Joku mies löytää nuoremman naisen ja joku nainen nuoremman miehen. Tosiasiassa vanhat miehet eivät massoittain löydä nuorempaa. Usein he ovat yksin ja yksinäisiä. Eniten yksinäisyyttä kokevat juuri parisuhteettomat keski-ikäiset miehet. Ehkä on sitten kiva täällä kirjoitella ja fantasioida.

Vierailija
18/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kamala juttu, kun tietävät etteivät itse tule vanhettuaan kelpaamaan nuorille miehille ja sen sijaan heidän exänsä pyörivät nuorten Señoritojen kanssa.

Kova paikka vanhalle tammalle.

Väärin meni. Melko harvaa "tammaa" kiinnostaa poikansa ikäinen nuori mies. Pervo ajatuskin.

Vierailija
19/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät usein vaan joskus harvoin. Ja ne harvat ovat sitten tosi alfoja, joihin täällä av:lla aikaansa tuhlaava ap tuskin lkeutuu.

Vierailija
20/112 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 47 v. ja minulla on 16-vuotias tytär. En voi sanoin kuvailla, kuinka inhottavaksi koen sen, että joku ikäiseni mies läähättää LAPSEN perään. Se on sairasta. Joku 10 vuoden ikäero kun molemmat ovat esim 20 ja 30 ei haittaa, mutta joku roti pitäisi näillä äijänkantturoillakin olla...

Minä olen 38, tyttäreni myös 16. Joillakin ikäisilläni miehillä on todellisia vaikeuksia arvioida teinien ikää (juteltu asiasta miespuolisten tuttujen ja ystävien kanssa). Jaan kyllä ajatuksesi. Tyttö osaa kyllä tarvittaessa puolustaa itseänsä lähentelyiltä. Harvoin niitä onneksi sattuu. On seurustellut pari vuotta saman ikäisen pojan kanssa, ja molempien kirjoissa me alle nelikymppiset vanhemmat olemme toinen jalka haudassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä