Miksi palstalla haukutaan nuoremmista naisista pitäviä miehiä, mutta oikeassa elämässä vanhemmat miehet ovat usein nuorempien naisten kanssa?
Onko täällä paljon vanhoja naisia, jotka esittävät mielipiteitään muka nuorina naisina, vai?
Kommentit (112)
Mulla on 4,5 vuotta nuorempi mies (vuosissa 5 vuotta) ja jos ton ukon vaihtaisin, ottaisin vielä nuoremman. Mulle vaan sopii nuori mies ja se pitää mut nuorena. Kun taas jonku keski-ikäsen kanssa varmasti tuntisin itseni mummoksi, aika nopsaa.
Ei siinä, mulla on muutama kaveri joilla on parikytä vuotta vanhemmat miehet. Tai toisella oli "vanha" ukko mut nyt sillä on "vaan" 10-15 vuotta vanhempi.
Tää nyt on vaan mun näkemys, että hyvä ku ihmiset ottaa nuoren miehen jos siltä tuntuu. SO WHAT
t. puuman alku (kolmekymppinen)
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon,
komeita ihania puumia joilla on yli 20 vuotta nuorempi mies.
Ja miehet käy kuumana.😎
Mites se nuori kaveri, se Stig lauloi tuossa yhtenä kesänä?
Puumaa mä metsästän......
N62
No niinpä!
Vanhojen ukkojen on turha haaveilla, että nuoret naiset ihailisivat heitä niin paljon,
että tekisivät heistä lauluja.
Kyllä tämä nyt vaan ukot on meidän vanhojen naisten temmellyskenttä.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pedofilia on sairaus.
Ai on vai? Löytyykö ICD-10:stä vai ainoastaan sinun mielikuvituksestasi?
Oikeassa elämässä se ero on usein muutamia vuosia. Tyyliin mies on 5 vuotta vanhempi. Täällä haaveillaan jatkuvasti siitä, että 30-40v mies löytäisi itselleen max 25v olevan naisen.
Tämä herättää palstalla voimakkaan vihareaktion, koska tuollaista parisuhdetta haluavat miehet miettivät vain nuoren naisen viattomuutta, kokemattomuutta ja nuorta lihaa. Ei mitään kiinnostusta naiseen persoonana tai halua löytää tasa-arvoista parisuhdetta, jossa parilla oikeasti olisi yhteiset intressit. Haetaan siis alunpitäenkin järjestelyä, joka on epätasapainoinen. Usein tähän vielä halutaan lisätä se, että se nuori nainen on sosiaalisesti, taloudellisesti tai jotenkin muuten riippuvainen tuosta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 20-30 vuoden ikäerolla, joka on (aina) näissä keskusteluissa esimerkkinä.
No eikä ole tuollaista ikäeroa aina esimerkkinä, ja tiedät sen itsekin.[/quote
Lähes päivittäin joku itseään nuorekkaan ja charmikkaana pitävä nelikymppinen setämies kyselee parikymppisten naisten perään. Eroa 20 vuotta. Sukupolvi.
Ja mitä sitten, onko se sinun asiasi jos vanhempi mies pyörii tai seurustelee nuorten tyttöjen kanssa?
No kun ei seurustele. Yrittää toki tyrkyttää itseään, vaikka tyttöjä ei kiinnosta. Kyllä se silloin on meidän kaikkien asia suojella nuoria vanhoilta limaukkeleilta.
Katkeruutesi on jopa suloista, mutta olemalla epärehellinen et kuitenkaan muuta tosiasioita.
Kyllä meitä on paljon joilla on yli 20-vuotta nuorempi tyttöystävä, osa on jopa naimisissa nuorikon kanssa ja kun mennään keski-eurooppaan, niin tällainen on hyvinkin yleistä.Mikä tämä katkeruusjuttu on? Kuvitteleeko joku normaali mies ihan oikeasti olevansa niin iso saalis naisille, että naiset katketoituvat jos eivät häntä saa 😁. Enpä ole moiseen luojan lahjaan maailman naisille vielä elävässä elämässä törmännyt. Isot on luulot av ukkeleilla.
Suukkoja mummulle.
Teinin isä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes päivittäin joku itseään nuorekkaan ja charmikkaana pitävä nelikymppinen setämies kyselee parikymppisten naisten perään. Eroa 20 vuotta. Sukupolvi.
Ja mitä sitten, onko se sinun asiasi jos vanhempi mies pyörii tai seurustelee nuorten tyttöjen kanssa?
EI. SE ON POLIISIASIA.
Ahah.
On kyllä naurettava ajatus että me nelikymppiset naiset oikein katkeroiduttaisiin kun joku muu ottaa nämä passattavat mieshelmet vaivoikseen ja omaishoidettavikseen. Think again...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole tuollaista ikäeroa aina esimerkkinä, ja tiedät sen itsekin.
Laitapa linkki vaikka viiteen tuollaiseen ketjuun. Varmaan löytyvät helposti sivuhistoriastasi, kun kerran olet nuo ketjut tsekannut. Jos ei löydy linkkejä, niin voitko lakata jauhamasta hevonkukkua?
Taisit poistattaa ne itse kun voit nyt noin itsevarmana lällätellä tyyliin "eipä taida löytyä"? Hopeanorppa katkerana?
Niin mä vähän arvelinkin, että sulla ei ole mitään katetta puheillesi. Tiedän kyllä tuollaisen ihmistyypin, joka höpöttelee omiaan, mutta ei voi koskaan todistaa tarinoitaan. Yleistä vanhoille akoille.
Niin, no sinähän niitä kommentteja ja ketjuja poistelet kun jäät alakynteen perversioinesi, joten ehkäpä sinäkin olet vanha akka vain?
N47
Miten sä jaksat tuossa iässä jankata vastaan, kun sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa eikä mitään todisteita poskettomille väitteillesi? Ja sitten vielä syyttelet minua "ketjujen poistattamisesta"? Olet naurettava, ymmärrätkö sen?
Vanhemmissa miehissä on sitä jotain.. Saa pikkuhousut märäksi. Se vanhemman miehen auktoriteetti, karisma ja tietty "isällisyys" ja nuoren naisen alistaminen saa mut kiihottumaan ihan valtavasti.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa linkki vaikka viiteen tuollaiseen ketjuun. Varmaan löytyvät helposti sivuhistoriastasi, kun kerran olet nuo ketjut tsekannut. Jos ei löydy linkkejä, niin voitko lakata jauhamasta hevonkukkua?
Taisit poistattaa ne itse kun voit nyt noin itsevarmana lällätellä tyyliin "eipä taida löytyä"? Hopeanorppa katkerana?
Niin mä vähän arvelinkin, että sulla ei ole mitään katetta puheillesi. Tiedän kyllä tuollaisen ihmistyypin, joka höpöttelee omiaan, mutta ei voi koskaan todistaa tarinoitaan. Yleistä vanhoille akoille.
Niin, no sinähän niitä kommentteja ja ketjuja poistelet kun jäät alakynteen perversioinesi, joten ehkäpä sinäkin olet vanha akka vain?
N47Miten sä jaksat tuossa iässä jankata vastaan, kun sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa eikä mitään todisteita poskettomille väitteillesi? Ja sitten vielä syyttelet minua "ketjujen poistattamisesta"? Olet naurettava, ymmärrätkö sen?
Naurettava olet sinä, joka kuvittelet keskustelevasi vain yhden henkilön kanssa.
Aina ne pappojen ketjut täältä poistuu, varmaan itse poistelevat ja nyt jankkaavat täällä miksei niitä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmissa miehissä on sitä jotain.. Saa pikkuhousut märäksi. Se vanhemman miehen auktoriteetti, karisma ja tietty "isällisyys" ja nuoren naisen alistaminen saa mut kiihottumaan ihan valtavasti.
N23
T. Pertti 67v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei seurustele. Yrittää toki tyrkyttää itseään, vaikka tyttöjä ei kiinnosta. Kyllä se silloin on meidän kaikkien asia suojella nuoria vanhoilta limaukkeleilta.
Katkeruutesi on jopa suloista, mutta olemalla epärehellinen et kuitenkaan muuta tosiasioita.
Kyllä meitä on paljon joilla on yli 20-vuotta nuorempi tyttöystävä, osa on jopa naimisissa nuorikon kanssa ja kun mennään keski-eurooppaan, niin tällainen on hyvinkin yleistä.Mikä tämä katkeruusjuttu on? Kuvitteleeko joku normaali mies ihan oikeasti olevansa niin iso saalis naisille, että naiset katketoituvat jos eivät häntä saa 😁. Enpä ole moiseen luojan lahjaan maailman naisille vielä elävässä elämässä törmännyt. Isot on luulot av ukkeleilla.
Suukkoja mummulle.
Kiitos, kiitos. Mul ei tosin oo lapsia ja suutelen ainoastaan omaa mieltäni, mutta ymmärrän et olet ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
T. Pertti 67v.
Koska nuori nainen ei koskaan voisi tuntea noin? Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47Miten sä jaksat tuossa iässä jankata vastaan, kun sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa eikä mitään todisteita poskettomille väitteillesi? Ja sitten vielä syyttelet minua "ketjujen poistattamisesta"? Olet naurettava, ymmärrätkö sen?
Tosissasiko väität, että nämä omat aloituksesi ovat jotain "järkevää sanottavaa" kenellekään?! Yrität räksyttää siellä kuin jokin pahainen terrieri, että nuorten naisten kuuluisi himoita vanhoja ukkoja? Kukahan tässä se naurettava on? 😂
Av mammat koittakaa jo tajuta 18v on lain mukaan aikuinen. Eli mitä se on teiltä yhtään mitään pois jos tykkään nuorista.
Vierailija kirjoitti:
N23[/quote
HOT
Kiitos kaikki vanhat naiset, tammat ja mummut, tämä on hauskin ketju mitä olen ikinä vauvalla nähnyt ja yhdessäkää toisessa ketjussa en ole nauranut näin pajon kuin teidän kommenteillenne tässä ketjussa.
Kiitos vielä.
T. setämies jolla on 21-vuotta nuorempi vaimo.
Luuletko oikeasti että nelikymppinen nainen haluaa NAIMISIIN sen viistoista vuotta nuoremman orin kanssa? No ei 😅. Ukkoparat sen sijaan menee tähän ansaan ja viimeistään puoli vuotta myöhemmin on pulla uunissa ja hehkeä nuorikko muisto vain. Ja siitä se sitten taas alkaa alusta vaipanvaihto ja kaikki rahat menee miesparan loppuelämän vaunuihin ja polkupyöriin ja mopoautoihin seuraavat 18 vuotta 😃. Voi äijäPARAT.