Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis ja koulutettu, menestyvä nainen, mutta liian vanha:( En voi enää saada miestä.

Vierailija
29.05.2017 |

Miehen kyllä mutta en sellaista miestä, jota kohtaan itselläkin olisi tunteita ja vetäisi minua puoleensa. Olen 45, ero pitkästä avioliitosta takana. Aika lohdutonta.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tuskin on kiinni iästäsi, koulutustasostasi tai ulkonäöstä - eiköhän se kumppanin löytymisen vaikeus johdu ihan korvien välistä, omasta hankalasta luonteesta tai epärealistisista odotuksista kumppanin suhteen. Ja aivan samanlaisia ongelmia, jos ei enemmänkin, on joillakin nuorilla koulutetuilla naisilla (useampia ketjuja tälläkin palstalla). Luulisi keski-iällä jo osan noista asioista löytäneen tärkeysjärjestyksen - esim. kuinka tärkeää pitkässä parisuhteessa on kauneus/komeus ja kuinka arvottaa ihmisen sosiaaliset taidot, myötäeläminen, huomioonottokyky jne. Kun mietin omaa kumppaniani, ulkonäkö tulee kehulistassa aika kaukana, on enemmän bonus, mutta nuo luonteenominaisuudet ovat tärkeyslistan kärjessä.

Tunne. Tunne!

Ap

Vierailija
62/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tuskin on kiinni iästäsi, koulutustasostasi tai ulkonäöstä - eiköhän se kumppanin löytymisen vaikeus johdu ihan korvien välistä, omasta hankalasta luonteesta tai epärealistisista odotuksista kumppanin suhteen. Ja aivan samanlaisia ongelmia, jos ei enemmänkin, on joillakin nuorilla koulutetuilla naisilla (useampia ketjuja tälläkin palstalla). Luulisi keski-iällä jo osan noista asioista löytäneen tärkeysjärjestyksen - esim. kuinka tärkeää pitkässä parisuhteessa on kauneus/komeus ja kuinka arvottaa ihmisen sosiaaliset taidot, myötäeläminen, huomioonottokyky jne. Kun mietin omaa kumppaniani, ulkonäkö tulee kehulistassa aika kaukana, on enemmän bonus, mutta nuo luonteenominaisuudet ovat tärkeyslistan kärjessä.

Tunne. Tunne!

Ap

Kyky rakastaa on henkilön oma ominaisuus, ei se synny tapaamalla unelmien prinssi. Jos tunnetta ei ole eikä näytä syntyvän eikö voi keskittyä tekemään elämästään onnellista ilman miestä? Onnellinen ihminen kerää ympärilleen onnellisia ihmisiä, ja tuollaiset ihmiset kykenevät rakkauteen. Sitä humahtavampaa tunnetta voi hakea vaikka joka viikonloppu kapakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne. Tunne!

Ap

Kyky rakastaa on henkilön oma ominaisuus, ei se synny tapaamalla unelmien prinssi. Jos tunnetta ei ole eikä näytä syntyvän eikö voi keskittyä tekemään elämästään onnellista ilman miestä? Onnellinen ihminen kerää ympärilleen onnellisia ihmisiä, ja tuollaiset ihmiset kykenevät rakkauteen. Sitä humahtavampaa tunnetta voi hakea vaikka joka viikonloppu kapakasta.

Mulla on kaikki hyvin. Mä haluan vain miehen mieheksi mulle tähän hyvään elämääni.

Ap

Vierailija
64/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaahan se on, itse isossa kansaivälisessä firmassa päälikkönä, eli keskiläskiä :)

sen verran rima korkealla, että ei mitään moneen kertaan lisääntyneitä elämänkoululaisia, toisaalta jaksa mitään urakiertäjäkään...

Itse alkanut harrastamaan salin sijaan ihan eri lajeja, missä tavannut tosi kivoja naisia :) Kannattaisko vaikka kokeilla jotain uutta... vaikka perinteisiä lavatansseja suomen kauniissa suvessa. Itse olen ujo lähestymään naisia siinä mielessä, vaikka olen sosiaalinen.. Sielä se on helppo tutustua sekä kuntokin kasvaa jos jaksaa vain tanssia koko illan... ;) 

Vierailija
65/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kyllä mutta en sellaista miestä, jota kohtaan itselläkin olisi tunteita ja vetäisi minua puoleensa. Olen 45, ero pitkästä avioliitosta takana. Aika lohdutonta.

Niin, onhan se surullista, jos olet jo saavuttanut sellaisen yhteiskunnallisen ja varallisuus aseman että parempaa miestä ei voi ollakkaan. Muut asiathan eivät suomalaista naista saa arvostamaan, saamaan aikaan tunteita eivätkä vedä puoleensa.

Aitoja ihmisiä, jopa sinua älykkäämpiä voi löytyä jostakin , yleensä sieltä missä mennään itään ja pohjoiseen. Tämä ei tarkoita kehäkolmosen sisäpuolta.

Voisitkohan olla yhtään enempää pihalla...

Ap

Osuin siis juurikin ytimeen :)

Miksi kukaan vastaisi piste piste piste, jos älykkyys riittäisi parempaankin.

Varmaankin siksi, koska haluaisi sen aidon keskustelun.

Vierailija
66/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalaahan se on, itse isossa kansaivälisessä firmassa päälikkönä, eli keskiläskiä :)

sen verran rima korkealla, että ei mitään moneen kertaan lisääntyneitä elämänkoululaisia, toisaalta jaksa mitään urakiertäjäkään...

Itse alkanut harrastamaan salin sijaan ihan eri lajeja, missä tavannut tosi kivoja naisia :) Kannattaisko vaikka kokeilla jotain uutta... vaikka perinteisiä lavatansseja suomen kauniissa suvessa. Itse olen ujo lähestymään naisia siinä mielessä, vaikka olen sosiaalinen.. Sielä se on helppo tutustua sekä kuntokin kasvaa jos jaksaa vain tanssia koko illan... ;) 

Ei kyllä yhtään mun lajini:)

Ap

Vierailija
67/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää laskea rimaa omalle tasolleen.

Vierailija
68/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos niin sanot. Et kai sitten voi. Ikävä juttu.

Vierailija
69/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni miehen 44-vuotiaana rankan eroni jälkeen. Olin  ostanut asunnon ja olin todella onnellinen, kun sain asua ja olla siinä itsekseni. Lapseni olivat jo isoja ja muuttaneet omilleen. Sain tehdä mitä halusin. Urheilin paljon, näin ystäviäni, kävin välillä ulkona, nautin yksinolosta -vapaudesta. Olin päättänyt etten halua ainakaan muuttaa enää kenenkään kanssa yhteen. Sitten elämäni mies vaan tupsahti elämääni ja ollaan oltu onnellisesti naimisissa kohta 4 vuotta. Tsemppiä ap! Oikea tulee kohdalle yleensä, kun vähiten sitä odottaa.

Vierailija
70/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilman miestä on kuin kala ilman pyörää.

😀😀😀

Vierailija
71/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:

Vierailija
72/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi kuoli, niin meni 1,5v ja anopilla uusi mies, ikää hällä oli silloin 71v.

Vierailija
73/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ap sen miehen kanssa tekesi? Mistä yhteisistä asioista haaveilet?

-m-

Viettäisin vapaa-aikaa, matkustaisin, söisin, katsoisin leffoja, juttelisin, harrastaisin paljon seksiä jne.

Ap

Samat! Kuulostaa tosi hyvältä Ap:n suunnitelmat   <3

-m-

Vierailija
74/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Takaisin Ylilaudalle, hus!

Vierailija
75/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä koulutettu ja menestyvä tässä tekevät, enkä oikein tuota kaunistakaan, koska vanha ei ole kaunis.

Sinkkumies

Vierailija
76/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo ruma, et voi olla enää kaunis..

Sinkkumies

Vierailija
77/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäinen ei ole enään kaunis,vaan jo kulahtanut vanha haaska.

Mä olen tapaillut eniten itseäni 8-15 vuotta nuorempia, todella hyvännäköisiä miehiä (tiedän, osa ongelmaa tämä). He eivät ole jakaneet näkemystäsi. Vanhempiakin toki.

Ap

Tapaillut niin. Mäkin olen nähnyt missejä tv:ssä. Tosin edellinen kumppani oli alle 25 v.

Sinkkumies

Vierailija
78/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tapaillut eniten itseäni 8-15 vuotta nuorempia, todella hyvännäköisiä miehiä (tiedän, osa ongelmaa tämä). He eivät ole jakaneet näkemystäsi. Vanhempiakin toki.

Ap

Tapaillut niin. Mäkin olen nähnyt missejä tv:ssä. Tosin edellinen kumppani oli alle 25 v.

Sinkkumies

Onko paha olla?

Ap

Vierailija
79/79 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinkkumies

Onko paha olla?

Ap

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi