Olen kaunis ja koulutettu, menestyvä nainen, mutta liian vanha:( En voi enää saada miestä.
Miehen kyllä mutta en sellaista miestä, jota kohtaan itselläkin olisi tunteita ja vetäisi minua puoleensa. Olen 45, ero pitkästä avioliitosta takana. Aika lohdutonta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tuskin on kiinni iästäsi, koulutustasostasi tai ulkonäöstä - eiköhän se kumppanin löytymisen vaikeus johdu ihan korvien välistä, omasta hankalasta luonteesta tai epärealistisista odotuksista kumppanin suhteen. Ja aivan samanlaisia ongelmia, jos ei enemmänkin, on joillakin nuorilla koulutetuilla naisilla (useampia ketjuja tälläkin palstalla). Luulisi keski-iällä jo osan noista asioista löytäneen tärkeysjärjestyksen - esim. kuinka tärkeää pitkässä parisuhteessa on kauneus/komeus ja kuinka arvottaa ihmisen sosiaaliset taidot, myötäeläminen, huomioonottokyky jne. Kun mietin omaa kumppaniani, ulkonäkö tulee kehulistassa aika kaukana, on enemmän bonus, mutta nuo luonteenominaisuudet ovat tärkeyslistan kärjessä.
Tunne. Tunne!
Ap
Kyky rakastaa on henkilön oma ominaisuus, ei se synny tapaamalla unelmien prinssi. Jos tunnetta ei ole eikä näytä syntyvän eikö voi keskittyä tekemään elämästään onnellista ilman miestä? Onnellinen ihminen kerää ympärilleen onnellisia ihmisiä, ja tuollaiset ihmiset kykenevät rakkauteen. Sitä humahtavampaa tunnetta voi hakea vaikka joka viikonloppu kapakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tuskin on kiinni iästäsi, koulutustasostasi tai ulkonäöstä - eiköhän se kumppanin löytymisen vaikeus johdu ihan korvien välistä, omasta hankalasta luonteesta tai epärealistisista odotuksista kumppanin suhteen. Ja aivan samanlaisia ongelmia, jos ei enemmänkin, on joillakin nuorilla koulutetuilla naisilla (useampia ketjuja tälläkin palstalla). Luulisi keski-iällä jo osan noista asioista löytäneen tärkeysjärjestyksen - esim. kuinka tärkeää pitkässä parisuhteessa on kauneus/komeus ja kuinka arvottaa ihmisen sosiaaliset taidot, myötäeläminen, huomioonottokyky jne. Kun mietin omaa kumppaniani, ulkonäkö tulee kehulistassa aika kaukana, on enemmän bonus, mutta nuo luonteenominaisuudet ovat tärkeyslistan kärjessä.
Tunne. Tunne!
ApKyky rakastaa on henkilön oma ominaisuus, ei se synny tapaamalla unelmien prinssi. Jos tunnetta ei ole eikä näytä syntyvän eikö voi keskittyä tekemään elämästään onnellista ilman miestä? Onnellinen ihminen kerää ympärilleen onnellisia ihmisiä, ja tuollaiset ihmiset kykenevät rakkauteen. Sitä humahtavampaa tunnetta voi hakea vaikka joka viikonloppu kapakasta.
Mulla on kaikki hyvin. Mä haluan vain miehen mieheksi mulle tähän hyvään elämääni.
Ap
Hankalaahan se on, itse isossa kansaivälisessä firmassa päälikkönä, eli keskiläskiä :)
sen verran rima korkealla, että ei mitään moneen kertaan lisääntyneitä elämänkoululaisia, toisaalta jaksa mitään urakiertäjäkään...
Itse alkanut harrastamaan salin sijaan ihan eri lajeja, missä tavannut tosi kivoja naisia :) Kannattaisko vaikka kokeilla jotain uutta... vaikka perinteisiä lavatansseja suomen kauniissa suvessa. Itse olen ujo lähestymään naisia siinä mielessä, vaikka olen sosiaalinen.. Sielä se on helppo tutustua sekä kuntokin kasvaa jos jaksaa vain tanssia koko illan... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kyllä mutta en sellaista miestä, jota kohtaan itselläkin olisi tunteita ja vetäisi minua puoleensa. Olen 45, ero pitkästä avioliitosta takana. Aika lohdutonta.
Niin, onhan se surullista, jos olet jo saavuttanut sellaisen yhteiskunnallisen ja varallisuus aseman että parempaa miestä ei voi ollakkaan. Muut asiathan eivät suomalaista naista saa arvostamaan, saamaan aikaan tunteita eivätkä vedä puoleensa.
Aitoja ihmisiä, jopa sinua älykkäämpiä voi löytyä jostakin , yleensä sieltä missä mennään itään ja pohjoiseen. Tämä ei tarkoita kehäkolmosen sisäpuolta.
Voisitkohan olla yhtään enempää pihalla...
ApOsuin siis juurikin ytimeen :)
Miksi kukaan vastaisi piste piste piste, jos älykkyys riittäisi parempaankin.
Varmaankin siksi, koska haluaisi sen aidon keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Hankalaahan se on, itse isossa kansaivälisessä firmassa päälikkönä, eli keskiläskiä :)
sen verran rima korkealla, että ei mitään moneen kertaan lisääntyneitä elämänkoululaisia, toisaalta jaksa mitään urakiertäjäkään...
Itse alkanut harrastamaan salin sijaan ihan eri lajeja, missä tavannut tosi kivoja naisia :) Kannattaisko vaikka kokeilla jotain uutta... vaikka perinteisiä lavatansseja suomen kauniissa suvessa. Itse olen ujo lähestymään naisia siinä mielessä, vaikka olen sosiaalinen.. Sielä se on helppo tutustua sekä kuntokin kasvaa jos jaksaa vain tanssia koko illan... ;)
Ei kyllä yhtään mun lajini:)
Ap
Pitää laskea rimaa omalle tasolleen.
No, jos niin sanot. Et kai sitten voi. Ikävä juttu.
Löysin elämäni miehen 44-vuotiaana rankan eroni jälkeen. Olin ostanut asunnon ja olin todella onnellinen, kun sain asua ja olla siinä itsekseni. Lapseni olivat jo isoja ja muuttaneet omilleen. Sain tehdä mitä halusin. Urheilin paljon, näin ystäviäni, kävin välillä ulkona, nautin yksinolosta -vapaudesta. Olin päättänyt etten halua ainakaan muuttaa enää kenenkään kanssa yhteen. Sitten elämäni mies vaan tupsahti elämääni ja ollaan oltu onnellisesti naimisissa kohta 4 vuotta. Tsemppiä ap! Oikea tulee kohdalle yleensä, kun vähiten sitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilman miestä on kuin kala ilman pyörää.
😀😀😀
Appi kuoli, niin meni 1,5v ja anopilla uusi mies, ikää hällä oli silloin 71v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs ap sen miehen kanssa tekesi? Mistä yhteisistä asioista haaveilet?
-m-Viettäisin vapaa-aikaa, matkustaisin, söisin, katsoisin leffoja, juttelisin, harrastaisin paljon seksiä jne.
Ap
Samat! Kuulostaa tosi hyvältä Ap:n suunnitelmat <3
-m-
En ymmärrä mitä koulutettu ja menestyvä tässä tekevät, enkä oikein tuota kaunistakaan, koska vanha ei ole kaunis.
Sinkkumies
Jos olet jo ruma, et voi olla enää kaunis..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen ei ole enään kaunis,vaan jo kulahtanut vanha haaska.
Mä olen tapaillut eniten itseäni 8-15 vuotta nuorempia, todella hyvännäköisiä miehiä (tiedän, osa ongelmaa tämä). He eivät ole jakaneet näkemystäsi. Vanhempiakin toki.
Ap
Tapaillut niin. Mäkin olen nähnyt missejä tv:ssä. Tosin edellinen kumppani oli alle 25 v.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tapaillut eniten itseäni 8-15 vuotta nuorempia, todella hyvännäköisiä miehiä (tiedän, osa ongelmaa tämä). He eivät ole jakaneet näkemystäsi. Vanhempiakin toki.
ApTapaillut niin. Mäkin olen nähnyt missejä tv:ssä. Tosin edellinen kumppani oli alle 25 v.
Sinkkumies
Onko paha olla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTapaillut niin. Mäkin olen nähnyt missejä tv:ssä. Tosin edellinen kumppani oli alle 25 v.
Sinkkumies
Onko paha olla?
Ap
:D :D
Tunne. Tunne!
Ap