Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis ja koulutettu, menestyvä nainen, mutta liian vanha:( En voi enää saada miestä.

Vierailija
29.05.2017 |

Miehen kyllä mutta en sellaista miestä, jota kohtaan itselläkin olisi tunteita ja vetäisi minua puoleensa. Olen 45, ero pitkästä avioliitosta takana. Aika lohdutonta.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilman miestä on kuin kala ilman pyörää.

Pullervolla on onkivapa, mutta se ei olekaan kala tietystikään.

Vierailija
42/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iästähän se tietysti on kiinni. Koska vapaita keski-ikäisiä miehiä ei ole olemassakaan. Tai jos on, he kaikki seurustelevat vain nuorten naisten kanssa, sillä keski-ikäisillä miehillä on yhtäkkiä vallan kamalasti vetovoimaa. Näin se menee.

Vapaita varmasti on, mutta ei ehkä niinkään paljon parisuhteesta kiinnostuneita.

Ja kaikki seksisuhteesta kiinnostuneetkin on parisuhteellisia (Halla-ahoja ja Minkkisiä... jeee).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi mun tuttu nainen, korkeasti koulutettu ja fiksu, mutta ei ehkä "kaunis" sanan varsinaisessa merkityksessä, löysi parisuhteen ja rakkauden sinä vuonna kun jäi eläkkeelle. Lienee ollut neitsytkin siihen asti... Se oli niin ihanaa aikaa ja se rakkaus loisti hänestä/heistä, ympärillä olevatkin sai siinä hehkussa olla ja hyvää elämäänsä. No, onnea kesti vaan 3 vuotta. Kun sattui mieskin olemaan jo eläkeläinen ja vähän vanhempi. Tosin mies kuoli ehkä vähn keskivertoa varhaisemmassa iässä. Kaunis, ihana rakkaus, mutta aivan liian lyhyt. :(

Vierailija
44/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ap sen miehen kanssa tekesi? Mistä yhteisistä asioista haaveilet?

-m-

Viettäisin vapaa-aikaa, matkustaisin, söisin, katsoisin leffoja, juttelisin, harrastaisin paljon seksiä jne.

Ap

Vierailija
45/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään tyytyä.

Vierailija
46/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisten itsetunto viety täysin. Kuinka tällaiseen on suostuttu?

Vierailija
47/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilman miestä on kuin kala ilman pyörää.

Olisiko pyöriä olemassa ilman miehiä? Saisivatko ihmiset kalaa pöytään ilman miehiä? Kansainvälisesti kalastus on yksi vaarallisimpia ja rankimpia ammatteja, joissa on korkea kuolleisuus ja miesvaltaisuus.

Vierailija
48/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kyllä mutta en sellaista miestä, jota kohtaan itselläkin olisi tunteita ja vetäisi minua puoleensa. Olen 45, ero pitkästä avioliitosta takana. Aika lohdutonta.

Niin, onhan se surullista, jos olet jo saavuttanut sellaisen yhteiskunnallisen ja varallisuus aseman että parempaa miestä ei voi ollakkaan. Muut asiathan eivät suomalaista naista saa arvostamaan, saamaan aikaan tunteita eivätkä vedä puoleensa.

Aitoja ihmisiä, jopa sinua älykkäämpiä voi löytyä jostakin , yleensä sieltä missä mennään itään ja pohjoiseen. Tämä ei tarkoita kehäkolmosen sisäpuolta.

Vierailija
49/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sade-78 kirjoitti:

Minulla on sama tilanne,olen 39v ja liian vanha miehille. Olin sopinut treffit mutta mies perui 10 min ennen. Ilmeisesti päätökseen vaikutti kun en suostunut heti kotonani näkemään. Tavallisille treffeille turha enään kuvitella pääsevänsä. Niin joo olen myös kaunis ja älykäs,hauska 161cm ,54kg,ok ammatit. Tämä ikäni vaan tulee aina puheeksi kuten " tutustuin sinuun kun ajattelin ettei noin vanha nainen halua enään lapsia,minä en halua, haluan ns vapaan suhteen". Turha normaali seurusteluun kuvitella pääsevänsä kun miehet haluaa 25v naisia.Tuonkin eräs mies vaan töksäytti. Seksiseuraa toki jokainen nainen voi saada mutta muuta yli 35 vuotiaana ei.

Miten oot noin mustavalkoinen?

Vierailija
50/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on nykynaisten murhe edelleen, mistä saa miehen niin voi reppanat.. Disneyn satukirjat huijasivat teitä, ei löytynyt unelmaprinssiä tältä pallolta. Eläkää todellisuutta.

Vierailija
51/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuli vasta nyt. Mä oon 34v mies ja oon ollut nyt jo yli 5vuotta yksin, eikä mua kukaan enää halua.

Vierailija
52/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se surullista, jos olet jo saavuttanut sellaisen yhteiskunnallisen ja varallisuus aseman että parempaa miestä ei voi ollakkaan. Muut asiathan eivät suomalaista naista saa arvostamaan, saamaan aikaan tunteita eivätkä vedä puoleensa.

Aitoja ihmisiä, jopa sinua älykkäämpiä voi löytyä jostakin , yleensä sieltä missä mennään itään ja pohjoiseen. Tämä ei tarkoita kehäkolmosen sisäpuolta.

Voisitkohan olla yhtään enempää pihalla...

Ap

Vierailija
53/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisten itsetunto viety täysin. Kuinka tällaiseen on suostuttu?

Mitä tarkoitat tuolla, onko siinä jokin salattu filosofinen ajatus takana?  Kuka sen on vienyt?  Ai niin, tarkoitatko tuota agressiivista mainostamista? 

Minun käsityksen mukaan, mainonta ei tee monesti samaa virhettä.

Vierailija
54/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin saada lapsia 60 vuotiaan naisen kanssa. Mutta ei ole löytynyt.

Vierailija
55/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osuin siis juurikin ytimeen :)

Vierailija
56/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi kukaan vastaisi piste piste piste, jos älykkyys riittäisi parempaankin.

Vierailija
57/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisit voinut tietenkin lukea tästä ketjusta viestini, joissa kerron, mitä ja mihin tarpeeseen haen, ja havaita, että jotain aivan päinvastaista, kuin sinun one track mind pystyy edes kuvittelemaan. Tai siis et olisi voinut havaita.

Ap

Vierailija
58/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi kukaan vastaisi piste piste piste, jos älykkyys riittäisi parempaankin.

Koska et ole sen arvoinen kaikessa katkeruudessasi.

Ap

Vierailija
59/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama valitus joka on esitetty täällä sen tuhat kertaa aiemminkin:

"Minulle ei kelpaa sellainen jonka voisin saada, on se vaan kurjaa. Minä en halua uhrautua, muiden tulee uhrautua minun vuokseni."

Vierailija
60/79 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tuskin on kiinni iästäsi, koulutustasostasi tai ulkonäöstä - eiköhän se kumppanin löytymisen vaikeus johdu ihan korvien välistä, omasta hankalasta luonteesta tai epärealistisista odotuksista kumppanin suhteen. Ja aivan samanlaisia ongelmia, jos ei enemmänkin, on joillakin nuorilla koulutetuilla naisilla (useampia ketjuja tälläkin palstalla). Luulisi keski-iällä jo osan noista asioista löytäneen tärkeysjärjestyksen - esim. kuinka tärkeää pitkässä parisuhteessa on kauneus/komeus ja kuinka arvottaa ihmisen sosiaaliset taidot, myötäeläminen, huomioonottokyky jne. Kun mietin omaa kumppaniani, ulkonäkö tulee kehulistassa aika kaukana, on enemmän bonus, mutta nuo luonteenominaisuudet ovat tärkeyslistan kärjessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme