Lihavilla naisilla kynnet, ripset ja hiukset viimeisen päälle mutta miksi, voi miksi ei panosteta laihtumiseen?
Mielummin vain juostaan ripsihuollossa ja sitten mätetään munkkia kahvilassa... vaikka enemmän se laihduttaminen parantaisi ulkonäköä!
Kommentit (107)
Siksi, että laihduttaminen käy työstä. Stressaavassa elämäntilanteessa ei voi stressata itseään enää enempää, itsensä hemmottelu sen sijaan laskee stressiä.
No kun kynnet, ripset ja hiukset saa rahalla
mutta laihtuakseen pitäisi nähdä vaivaa.
Siksi. :)
Mistä tiedät että eivät panosta?
Mutta laihduttaminen on ikävää, hius- ja kynsihuolto mukavaa. Ja ehkä haluavat olla pyöreitä, on heitäkin.
Kaikenlaisia sitä ihmiset pohtivat...
Koska mainostajat mainostaa että tällä erikoiskosmetiikalla kuka tahansa nainen tulee kauniiksi ja 10€ kynsilakka on helpompi laittaa kuin hikoilla 10km ilmaisella lenkkipolulla ja sitten vielä pungertaa jotain lankkua. Laihdutukseen pitää yleensä olla joku motiivi, esimerkiksi terveys tai itsetunto. Nykyään on sosiaalisesti hyväksyttävää olla ylipainoinen. 80-luvulla noin 1 lapsi sadasta oli pullea, nykyään varmaan joka toinen.
Olen miettinyt samaa :D ihan ilmaiseksi parantaisi ulkonäköään paljon enemmän kuin ne ripset ja muut mistä maksetaan satasia..
Vierailija kirjoitti:
Koska mainostajat mainostaa että tällä erikoiskosmetiikalla kuka tahansa nainen tulee kauniiksi ja 10€ kynsilakka on helpompi laittaa kuin hikoilla 10km ilmaisella lenkkipolulla ja sitten vielä pungertaa jotain lankkua. Laihdutukseen pitää yleensä olla joku motiivi, esimerkiksi terveys tai itsetunto. Nykyään on sosiaalisesti hyväksyttävää olla ylipainoinen. 80-luvulla noin 1 lapsi sadasta oli pullea, nykyään varmaan joka toinen.
Aina tätä samaa lässytystä miten ei jakseta liikkua, kun se urheilu on laihdutuksesta 15% ja se mitä syöt 85%!
Hiuksia, kynsiä ja meikkiä on helpompi ylläpitää, ja mahdollisesti joku muu voi tehdä työn omasta puolesta.
Harva ihminen kauneushoidon aikana syö, joten ei ne nyt ainakaan lihota.
Kaikilla laihutus ei onnistu niin helposti. Itselläni on painoa tuova lääkitys ja myös kilpparin vajaatoiminta on yleinen. Miehellä paino lähti laskuun suoliston bakteereja parantamalla, vaikka ruokavalio pysyi samassa.
Itseäni ihmetyttää, miten jollain on aikaa pohtia toisten meikkejä ja lihoja. Olet varmaan kuullut käsitteen projisointi. Sinä projisoit, tehtäväsi on miettiä, mitä ja miksi.
Tai pienituloiset jotka sanoo ettei ole varaa viedä vaik lapsia leffaan, mutta fb:ssä komeilee itsellä uudet rakennekynnet tai sitten ne räpsyttimet.
Tiesitkö, että sulla on elämässä aika vähän murheita kun ehdit tällästä miettiä! Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla laihutus ei onnistu niin helposti. Itselläni on painoa tuova lääkitys ja myös kilpparin vajaatoiminta on yleinen. Miehellä paino lähti laskuun suoliston bakteereja parantamalla, vaikka ruokavalio pysyi samassa.
Itseäni ihmetyttää, miten jollain on aikaa pohtia toisten meikkejä ja lihoja. Olet varmaan kuullut käsitteen projisointi. Sinä projisoit, tehtäväsi on miettiä, mitä ja miksi.
Onneksi sinä olet niin hyvä ihminen ettei sinulle ikinä tule mieleenkään miksi joku toimii tietyllä tavalla. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia sitä ihmiset pohtivat...
Kun ei omassa elämässä ole yhtikäs mitään, niin näköjään sitä sitten on aikaa ruotia lähimmäisen painoa, ripsiä jne.
Säälittävää.
Mutta voihan sitä noinkin sekunnin ajan tuntea itsensä joksikin, olematta kuitenkaan muuta kuin hapan akka.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vain juostaan ripsihuollossa ja sitten mätetään munkkia kahvilassa... vaikka enemmän se laihduttaminen parantaisi ulkonäköä!
Hemmettiäkös se sulle kuuluu ,ei ole sun päänsärkys ennenkö tulee syömään munkit sun kaapistas. Hirvee vaiva toisten kiloista! Jospa hän on tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kun on ,on sinut itsensä kanssa ,varustettu hyvällä itsetunnolla ja haistattaa pitkät sunlaisilles kyttääjille!
Usko tai älä, kaikkien ykköstavoite ei ole olla laiha. Minä kulutin noin 20 vuotta elämästäni pyrkien kohti ihannekroppaa, koin stressiä ja itseinhoa. Pidän hyvästä ruoasta ja ruoan laittamisesta, ja hoikkana pysytteleminen tarkoittaa kohdallani alituista kamppailua. Lopetin stressaamisen pari vuotta sitten ja lihoin kymmenisen kiloa niin, että olen nyt juuri ja juuri ylipainon puolella, mutta vastoin odotuksiani voin henkisesti nyt paremmin. Ihan oikeasti olen mieluummin pyöreähkö ja syön mitä haluan ilman stressiä, kuin hoikka ja mietin koko ajan kaloreita. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että ulkonäköni ei minua muuten kiinnostaisi. Tykkään kauniista vaatteista, meikkaamisesta ja hiusten laittamisesta. Ikävää, että tämä on jollekin muulle ongelma. Itselleni ei ole.
Pelkkä laihuus ei tee kenestäkään kaunista, samoin pyöreys sopii joillekin, jos nyt pelkästä ulkonäöstä puhutaan. Monilla on painoa voinut tulla esim. sairauden tai lääkitysten myötä, mutta ei kai se sitä tarkoita ettei pyöreä ihminen saisi hoitaa itseään muuten. Itse ainakin saan paljon iloa esim. näteistä, laitetuista kynsistäni vaikka olenkin pullea. Olen kaikin puolin muutenkin erittäin naisellinen ja kauniisti laittautunut, ja aika monen miehen mielestä hyvinkin viehättävä, kiloistani huolimatta ;)
Lihavat eivät siis saisi huolehtia kauneudestaan? Miksi? Koska lihava on aina automaattisesti ruma ja kaikki kaunistautumisyritykset turhaa ajanhukkaa?
Kyllä mä läskinäkin tykkään pitää hiukset, naaman ja tukan kunnossa, se ei ole pois laihdutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä olet niin hyvä ihminen ettei sinulle ikinä tule mieleenkään miksi joku toimii tietyllä tavalla. Hienoa!
Jep jep. En tosissaan mieti miten toiset ihmiset tekevät virheitä ulkonäkönsä suhteen, ja todellakin se on hienoa. Mietin positiivisia asioita. Eilen näin uimahallissa 200 kiloisen naisen ja mietin, että hitto miten hienoa, että hän uskaltaa tulla muina miehinä uimaan - vaikka on niin paljon ihmisiä, jotka ajattelevat hänestä pahaa.
Samaa olen ihmetellyt