Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavilla naisilla kynnet, ripset ja hiukset viimeisen päälle mutta miksi, voi miksi ei panosteta laihtumiseen?

Vierailija
29.05.2017 |

Mielummin vain juostaan ripsihuollossa ja sitten mätetään munkkia kahvilassa... vaikka enemmän se laihduttaminen parantaisi ulkonäköä!

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 67v nainen. Pituus 159 cm paino 86 kg. Ei mitään sairauksia. Miesystävä 15v nuorempi, normaalipainoinen työssä käyvä mies.

Vierailija
102/107 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on 67v nainen. Pituus 159 cm paino 86 kg. Ei mitään sairauksia. Miesystävä 15v nuorempi, normaalipainoinen työssä käyvä mies.

Kiitos irrelevantista tiedosta, panostasi tarvittiin. Hyödyllisempää tietoa tämän keskustelun tiimoilta olisi ollut mm. ylipainoisen ystävättäresi manikyyri-, pedikyyri-, kampaamo- ym. kulutustottumukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos irrelevantista tiedosta, panostasi tarvittiin. Hyödyllisempää tietoa tämän keskustelun tiimoilta olisi ollut mm. ylipainoisen ystävättäresi manikyyri-, pedikyyri-, kampaamo- ym. kulutustottumukset.

Ah ei, tajusit väärin. Se nuorempi mies on sen lihavan asuste! Vähän niinkun itsensä laittamista siis.

Vierailija
104/107 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä, mikläli ette pysty ystävälliseen ja asialliseen keskusteluun!

Vierailija
105/107 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietittävää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, kaikkien ykköstavoite ei ole olla laiha. Minä kulutin noin 20 vuotta elämästäni pyrkien kohti ihannekroppaa, koin stressiä ja itseinhoa. Pidän hyvästä ruoasta ja ruoan laittamisesta, ja hoikkana pysytteleminen tarkoittaa kohdallani alituista kamppailua. Lopetin stressaamisen pari vuotta sitten ja lihoin kymmenisen kiloa niin, että olen nyt juuri ja juuri ylipainon puolella, mutta vastoin odotuksiani voin henkisesti nyt paremmin. Ihan oikeasti olen mieluummin pyöreähkö ja syön mitä haluan ilman stressiä, kuin hoikka ja mietin koko ajan kaloreita. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että ulkonäköni ei minua muuten kiinnostaisi. Tykkään kauniista vaatteista, meikkaamisesta ja hiusten laittamisesta. Ikävää, että tämä on jollekin muulle ongelma. Itselleni ei ole.

Vastauksestasi saa sen kuvan, että hoikka ei pidä ruuasta eikä ruuanlaitosta ja vain kärvistelee päivästä toiseen :)

Niinhän lihavat aina sanovat "minä ainakin nautin elämästä!" ihan kuin hoikka ei nauttisi? :D syömishäiriöiset erikseen, he tuskin nauttivat.

Jos hoikka oikeasti nauttisi elämästään, ei hänellä olisi mitään tarvetta kytätä ja syynätä toisten habitusta ja ihmetellä ja neuvoa elämäntavoissa tai ulkonäössä. Kun on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, antaa muiden olla ja elää kuten haluavat. Nykyaikana näitä itseensä tyytymättömiä fittness ja anorektikkonaisia on pilvin pimein, joka paikassa mittanauhan ja vaakan kanssa, kalorilaskurit tallennettuna muistiin, kamerat laukaisuvalmiina ja heti kommenttia jos joku on saanut sata grammaa LÄSKIÄ! Armotonta itsensä ja toisten ruoskintaa, kytätään ostoskoreja ja katsotaan omia ja toisten lapsia suurennuslasilla. Ja jokainen kokee olevansa oikeutettu toisten vioista huomauttamaan, joko naamatusten tai netissä :D Minä syön kun on nälkä, olen hyväntuulinen, annan kaikkien kukkien kukkia ja nautin elämästä. Ei ole stressiä mistään eikä kenestäkään. Mitä sitten jos olenkin ylipainoinen? Enpähän tee toisten elämästä helvettiä enkä aja ketään anoreksian tai itsemurhan partaalle. Omatunto on puhdas.

Tyypillistä. Jokainen normaalipainoinen on onneton anorektikko, lihavat ne vaan ovat onnellisia ja osaavat elää. Juuri niinkuin edellinen kommentoija sanoikin :)

Miksi normaalipainoisella on niin huono olla että pitää ylipainoisia arvostella? Miksi ei voi elää omaa elämäänsä tyytyväisenä ja antaa toisten elää omaansa kuten haluavat? jotainhan ihmisen mielessä on vialla kun pitää kanssaeläjiä nälviä ja kytätä!!! Ei normaalipainoisetkaan täydellisiä ole, kaikkea muuta.

Mulle on ihan sama läskien läskit. Näytän vaan itse entistä paremmalta ja hoikemmalta niiden rinnalla 😊 Sekös pullukoita vituttaa.[/quote

Makuasioita, omasta mielestäsi voit näyttää paremmalta, monen muun mielestä asia on toisin päin. Mutta jos itsetunto on noin heikko että pitää asettautua pullukan viereen tunteakseen itsensä paremmaksi, tunnen vain sääliä.

Makuasioita nimeomaan. Työpaikan miehet kyllä kovasti kehuneet miten hyvältä näytän työpaikkamme sotanorsujen seassa ja muuten. Samalla toivottu että oma vaimokin vähän ryhdistäytyisi ja laihduttaisi. Itsekin samoilla linjoilla, samaten hoikat ystäväni. Te pullukat voitte olla ihan mitä mieltä haluatte ☺️

Vierailija
106/107 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa elämä, mikläli ette pysty ystävälliseen ja asialliseen keskusteluun!

Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
107/107 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry unohtui. Kyllä hän hoidattaa hiuksensa, kyntensä, hampaansa jne. En tiedä paljonko tulee maksamaan kuukaudessa, mutta ei hänellä niin kovin iso eläke ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi