Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri vaatii mua maksamaan hoitokissan eläinlääkäri laskun!

Vierailija
27.05.2017 |

Eli joku voi eiliseltä muistaa kun meillä kävi vahinko. 3v lapsi askarteli, kävin nopeasti vessassa ja lapseni oli leikannut hoitokissan viikset. Kissa oli ihan kunnossa, maatiaiskissa joka ei siis käy näyttelyissä eikä sellaiseen tarvi viiksiään ja ne kasvaa takaisin (googletin, kasvaa kyllä). Kaveri siis suuttui mulle ja mun lapselle, sen äiti haki eilen kissan pois ja haukkui mut. Nyt kaveri laittoi viestiä että vei kissan päivystykseen eläinlääkäriin ja vaatii mua maksamaan sen laskun! Se on iso, ei mulla oo repiä tollasia rahoja varsinkin kun on kuun loppu. Eikä mun sitä kuulu maksaa kun kissa oli kunnossa! Eikä se eläinlääkäri voi varmaan viiksiä kasvattaa niin turha käynti. Kaveri vaan ilkeilee nyt mulle. Mutta tunteeko joku lakia voidaanko mua vaatia maksamaan?

Ja tää ei edelleenkään oo provo, en oo aikoihin palstaillut täällä. Ja tapaus oli ihan vahinko!

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä satavarma provo! Vastaan silti.

Koska kyseessä oli lapsesi tekemä idioottimainen teko, niin sinä maksat.

Vierailija
2/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan maksa, paitsi jos sulla on kotivakuutus ja pieni omavastuu, se meinaan korvaa lapsen aiheuttamat vahingot.

Kyllä kissan omistajan on täytynyt tajuta riski kun tuo kissan lapsiperheeseen hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan maksa, paitsi jos sulla on kotivakuutus ja pieni omavastuu, se meinaan korvaa lapsen aiheuttamat vahingot.

Kyllä kissan omistajan on täytynyt tajuta riski kun tuo kissan lapsiperheeseen hoitoon.

On mulla kotivakuutus mutta en tiedä mikä on omavastuu. Ja kaverin kanssa on nyt välit ihan poikki, sillä ei ole lapsia eikä ymmärrä ihan että lapsi tekee vahinkoja eikä tarkoita pahaa. En tiiä menetinkö nyt kaverin, ei ole monia muutenkaan ja stressaa se ja tää raha-asia. Ap

Vierailija
4/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuluja eläinlääkärin lasku sisältää eli miten hän kissaa hoiti?

Vierailija
5/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vaatia, jos ei vahinkoa ole tapahtunut.

Hanki parempia ystäviä äläkä tee palveluksia ihmisille, joilla ei ole suhteellisuudentajua.

Vierailija
6/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaan repinyt tekijältä hiukset päästä jos omalle kissalle olisi tehty noin. 

Vierailija
7/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan :D pitää olla jotenkin vammautunut, sairas tai vanhuuden vaivaama kissa, jos lapsi saa siltä viikset leikattua. Ja idiootti ihminen, jos yrittäisi päästä pälkähästä kun on antanut räkänokka pentunsa vahingoittaa kissaa. Maksa nyt vaan se mielikuvituslasku ja mene muualle trollaamaan.

Vierailija
8/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse maksaa, koska lääkärikäynti on ollut ihan turha. Jos kissaa olisi pitänyt lääkitä tms.niin silloin asiasta olisi voinut keskustella. Mutta tuollainen turha käynti on ihan omistajan omaa huvia.

Vierailija
9/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kyllä tarvitsee viiksiään oli sitten ei tulossa tai ei.

Vierailija
10/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi mitä se el sille kissalle teki.

Vierailija
11/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rotukissa

Vierailija
12/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkärikäynti oli tietysti silkkaa vittuilua.

Kiellä kaikki äläkä maksa mitään.

Vierailija
13/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin varmaan repinyt tekijältä hiukset päästä jos omalle kissalle olisi tehty noin. 

Ai 3v lapselta joka ei tajua mitä teki? En usko tollaseen pahuuteen että pystyisit. Jotain rajaa. En nyt yhtään kaipaa mitään mun lapseen kohdistuvia väkivalta fantasioita. Ap

Vierailija
14/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jätit kakarasi vahtimatta kissan seuraan. Älä ota toisen lemmikkiä hoitoon, jos et osaa pitää siitä huolta.

Olisin itsekin käyttänyt lemmikin tarkastuksessa, jos joku olisi sitä saksilla sohinut. Mistä sitä tietää mitä muuta pahaa sille on tehty kun sinun silmä vältti? Voitu vaikka retuuttaa, lyödä tai vetää hännästä kun et ole ollut vahtimassa, ja siitä tullut kissalle jotain vammoja.

Vierailija
15/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siltä 3 vuotiaalta lapselta?

Vierailija
16/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rotukissa

Kaverin kissa on maatiaiskissa ja myös sisäkissa. Ap

Vierailija
17/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuluja eläinlääkärin lasku sisältää eli miten hän kissaa hoiti?

Perus terveystarkastus ja rokotus. Päivystykshinta eli tuplahinta mä ymmärsin. Ap

Vierailija
18/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kissa täytyi eläinlääkärissä käyttää? Tykkään kissoista enemmän kuin ihmisistä, mutta ymmärtäisin silti että tällaisia vahinkoja sattuu. Siis, jos omalle kissalle olisi käynyt näin, en olisi vienyt eläinlääkäriin ja olisin vain hieman kiukkuinen... Eniten itselleni, kun en ollut ottanut huomioon että lapsiperheissä on yllättäviä vaaroja ja uhkia. Ja olisin kiitollinen ettei sakset osuneet silmiin tms.

Vierailija
19/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jätit kakarasi vahtimatta kissan seuraan. Älä ota toisen lemmikkiä hoitoon, jos et osaa pitää siitä huolta.

Olisin itsekin käyttänyt lemmikin tarkastuksessa, jos joku olisi sitä saksilla sohinut. Mistä sitä tietää mitä muuta pahaa sille on tehty kun sinun silmä vältti? Voitu vaikka retuuttaa, lyödä tai vetää hännästä kun et ole ollut vahtimassa, ja siitä tullut kissalle jotain vammoja.

Tämä. Jos lemmikki palautuu hoidosta niin, että sille on silmin nähden tehty jotain ja hoitaja vielä vähättelee asiaa, niin väkisinkin tulee mieleen että mitähän muuta sille lemmikille on siellä tapahtunut!

Kissoista nyt en mitään tiedä, mutta koira meillä on ollut. Ja jos koiralta olisi leikattu viikset hoidossa niin todellakin veisin lääkäriin ja haluaisin varmistuksen, että koira on muuten kunnossa. Sitä en tiedä, kenen vastuulla tällaisen korvaaminen on, en muista enää lemmikkivakuutuksen ehtojakaan. Mutta ei mitenkään kohtuutonta vaatia hoitajaa korvaamaan, kun kerta on laiminlyönyt hoitovastuunsa.

Vierailija
20/96 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kissa täytyi eläinlääkärissä käyttää? Tykkään kissoista enemmän kuin ihmisistä, mutta ymmärtäisin silti että tällaisia vahinkoja sattuu. Siis, jos omalle kissalle olisi käynyt näin, en olisi vienyt eläinlääkäriin ja olisin vain hieman kiukkuinen... Eniten itselleni, kun en ollut ottanut huomioon että lapsiperheissä on yllättäviä vaaroja ja uhkia. Ja olisin kiitollinen ettei sakset osuneet silmiin tms.

En tiedä. Kissa söi, leikki ja touhusi ihan normaalisti vahingon jälkeen. Eikä mun mielestä mun kuulu maksaa toisen omistaman eläimen rokottamista kun ei se liity mihinkään. Ja vielä päivystyshinta. Ap