Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli viimeinen pisara kun päätit erota?

Vierailija
26.05.2017 |

Mikä oli viimeinen asia, joka sai sut päättään että nyt riitti?

Kommentit (327)

Vierailija
121/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avovaimo sanoi, että haluaa erota. 

Vierailija
122/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kesälomalla. Ulkona tehtiin kotoisia hommia kauniina päivänä. Tuli nälkä ja kutsuin lapset mukaan että mennään sisälle ja ihmettelin missä mies on. Tultiin sisälle niin hän oli juuri lopettanut "palastelun" (syönyt leipää jne).

Raivostuin ihan silmittömästi mutta eihän sitä lapsille voinut näyttää. Kysyin että mitä hittoa oikein teet, on tässä muillakin nälkä? Siinä se söpötti jotain ettei tullut AJATELLEEKSI.

Painelin ulos ovesta, sanoin käyvän vielä ulkona ja ulos kun pääsin huomasin sanovani itselleni "mä niin otan eron tosta ukosta!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastinkappale oli kova flirttailemaan ja kun olimme lounaalla minua alkoi oksettamaan hänen viisi minuuttia kestänyt keimaileva puhelu eksänsä kanssa. Päätin silloin, että tämä oli tässä. Pari kertaa päädyimme vähän myöhemmin vieläsänkyyn mutta pitkiin aikoihin emme ole olleet tekemisissä.

Vierailija
124/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastinkappale oli kova flirttailemaan ja kun olimme lounaalla minua alkoi oksettamaan hänen viisi minuuttia kestänyt keimaileva puhelu eksänsä kanssa. Päätin silloin, että tämä oli tässä. Pari kertaa päädyimme vähän myöhemmin vieläsänkyyn mutta pitkiin aikoihin emme ole olleet tekemisissä.

Loppujen lopuksi kyse oli luottamuksesta. Hänellä oli ennestään säätöjä takana ja ajattelin että haluanko ajatella baarireissujen jne aikana että on jossain jakamassa tavaraansa. No en halunnut onneksi. Löysin luotettavan naisen

Vierailija
125/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kesälomalla. Ulkona tehtiin kotoisia hommia kauniina päivänä. Tuli nälkä ja kutsuin lapset mukaan että mennään sisälle ja ihmettelin missä mies on. Tultiin sisälle niin hän oli juuri lopettanut "palastelun" (syönyt leipää jne).

Raivostuin ihan silmittömästi mutta eihän sitä lapsille voinut näyttää. Kysyin että mitä hittoa oikein teet, on tässä muillakin nälkä? Siinä se söpötti jotain ettei tullut AJATELLEEKSI.

Painelin ulos ovesta, sanoin käyvän vielä ulkona ja ulos kun pääsin huomasin sanovani itselleni "mä niin otan eron tosta ukosta!"

Lisään vielä että reilun parinkymmenen vuoden aikana ei koskaan tullut ajatelleeksi käydä kaupassa pyytämättä, ei osallistunut taloustöihin, tuollakin kerralla rassaili omaa autoaan.

Oli siis minun ostamaani ruokaa eikä muka tullut mieleen että lapset tarvii ruokaa jos minusta ei välittänytkään.

- joo en tiedä miksi tuommoisen helmen valitsin lasteni isäksi -

Vierailija
126/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso löysi itselleen uuden naisen. Oli siis sitä mieltä, että me voisimme jatkaa yhdessä, ja hän kävisi tuon toisen luona silloin tällöin "keskustelemassa".

No oho. Tarkoittaako tämä, että sana sukupuoliyhteys on korvattu sanalla keskusteluyhteys? :D

Vierailija
127/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi exänsä jatkuvasti vaikuttaa meidän elämään. Mikään mitä heidän yhteisestä lapsestaan sovittiin ei koskaan pitänyt. Mies jousti, minä lähdin.

Vierailija
128/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo synnytti ruskean poika lapsen, vaikka olemme molemmat vitivalkoisia. Silloin oli viimeinen pisara.

Vierailija
129/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli paljon ongelmia ja olin pohtinut eroa pitkään. En tiedä voiko tätä sanoa viimeiseksi pisaraksi mutta paloi käpy kun heräsin yöllä siihen, että mies sormetti minua ja tyydytti itseään samalla. Tätä oli tapahtunut ennenkin

Lisään tekstiini, että molemmat reiät kelpasi. Aloin nukkua housut jalassa öisin ja kiedoin peitonkin selän alle. Mutta aina hän kaivoi minut paljaaksi. Joskus jos huomasi minun heräävän, lopetti hetkeksi ja esitti nukkuvaa.

Vuosia tätä siedin. Olisi pitänyt erota heti.

:O mulla oli mun avioliiton loppupisaroita vähän samanlaiset kokemukset. Tosin mun ex ei jättänyt sormettamiseen, kerran heräsin kesken yhdynnän. Yhden kerran olin baari-illan jälkeen sammunut kotona sänkyyni ja aamulla kun heräsin, spermat valuivat pitkin reisiä kun nousin ylös. Miehen puolustus oli "sä tykkäsit siitä". Mulla ei ollut mitään mielikuvaa seksistä. 

Tuo, ja muutama muu juttu, aiheutti sen, etten enää uskaltanut nukahtaa miehen viereen ainakaan jos mies oli vielä hereillä. Siksi jäin pitkäksi aikaa olohuoneeseen kun mies meni maate, ja kun menin nukkumaan mullakin oli alushousut ja peitto tiukasti ympärillä. Nukuin aivan sängyn toisessa reunassa sen vähän mitä pystyin. Mä olin henkisesti aivan hermoraunio pitkään.

Ja sit vaan tuli se vaihe kun ymmärsin etten enää halua elää niin. Taistelu omasta elämästäni ja terveydestäni nousi esiin ja keräsin aikani rohkeutta sanoa ääneen että haluan eron. 

Mieshän ei ymmärtänyt ollenkaan että miksi. Ei, vaikka asiasta oli käyty useita keskusteluja ja riitoja, ja avioliittoneuvojallakin. Hänestä minä vain yksinkertaisesti olin väärässä.

Hän myös uhriutui loistavasti niin oman sukunsa, kuin myös osin mun sukuni edessä. Että minä noin vaan, ilman mitään ennakkovaroitusta, halusin eron. Hänestä, niin hyvästä miehestä.

Vierailija
130/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulta, mä haluan ehkä sitten sen lapsen?"

Pyysin häntä menemään vanhempiensa luoksi yöksi, ja siitä hetkestä olemme olleet eronneet.

Vierailija
131/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme yhteen asumaan . Vuokralle, onneksi. Mies valloitti kaikki kaapit vaatteillaan, nauroi ja sanoi hanki omat säilytystilat.

Yritin laittaa asioita astiakaappeihin, kädellä veti alas astiat, niin että lähes kaikki meni rikki. Vuosia olin kerännyt tiettyä sarjaa, sadat eurot sekunneissa rikki.

Huusin lopeta, mies nauroi ja sanoi nämä ovat rumia ja laittoi hyllylle kapakasta varastettuja tuoppeja .

Soitin siskolleni ja haki minut ja omaisuuteni pois.

Aamulla soitin vuokraemännälle, nainen sanoi anna tilinrosi. Pari pv myöhemmin tuli maksamani rahat tilille. Vuokraemäntä sanoi ex.lle puolet vuokrasta on maksamatta, maksa tai saat muuttaa kk päästä pois.

Olin reilu 20 v.

Opiskelukaverin kanssa rakastuttiin ja muutettiin yhteen. Parin vuoden päästä, oltiin just valmistumassa, se normimeininki, mies päätti ei sittenkään. Haki minulta sanomatta opiskelijavaihtoon Aasiaan. Kun sai päätöksen, sanoi hän ei halua vielä tehdä mitään lopullista. Mutta halusi jättää meidän kotiin tavaransa ja halusi, että odotan.

Mutta en tietenkään voinut yksin maksaa vuokraa, muutin pienempään, aloitin oman elämän ja mies hävisi elämästäni. Tunsin itseni niin petetyksi , koska itse tykkäsin meidän huolettomasta elämästä.

Mies oli se, joka suunnitteli jne.

Seurustelin miehen kanssa, jolla oli 2 lasta ekasta avioliitosta. Olimme olleet tiiviisti ehkä 3 kk, kun miehen ex soitti ja kysyi milloin ottaa tytöt luokseen. Ei ollut nähnyt lapsiaan 3 kk, koska halusi olla minun kanssa. Suhde loppui siihen.

Vierailija
132/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti löydy yhtään miestä joka olisi laittanut eron vireille? Kaikki kommentoineet ovat naisia.

Muistaakseni (ei nyt ole lähdettä) yli 80% tapauksista nainen hakee eroa.

Vierailija
133/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempi sosiaaliluokka vauhdissa tässä ketjussa. :D :D

Vierailija
134/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut olevani mieheni silmissä viehättävä nainen. Hän ei tehnyt seksiin aloitetta tai koskaan sanonut minulle mitään kaunista. Olen hyvin seksuaalinen ja huolehdin ulkonäöstäni ja minuun sattui että omalle miehelleni sillä ei ollut merkitystä, vierailta kyllä sain huomiota.

Lopulta petin. Ja rakastuin.

Viimeinen pisara siis oli oma uskottomuus jolle suhteessamme oli tehty pohjaa alusta asti.

Emme me olleet sopivat toisillemme. Olisin voinut jatkaa, mutta ystävällisyyttä, halua tai lämpöä liitossa en saanut ja ero oli lopulta minulle erittäin hyvä ratkaisu.

Vierailija
135/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pahoinpiteli neljännen kerran. Aikasemmin vaa raivos kännissä ja kuristi sillon tällön tajuttomaks ja sit pyys anteeks, vika kerta oli sen verran paha et se oli joko minä tai henki, jomman kumman oli lähdettävä ja päätin sitte että mitä jos kumminki ite. Mies otti kännykän ja piti käytännös vankina omas asunnossani, kunnes vedin kengät jalkaa vessassa ja lähdin juoksee. 

Menin siitä sitte shoppailemaa hetkeks ku en tienny minne muualle oisin menny. Naama oli ihan punanen ku verisuonet oli hapenpuutteesta katkeillu, samallai silmän valkuaiset oli ihan punaset, kurkus oli mustelmat kahden kädenjäljistä ja otsas kaks kuhmua. Oli sit pakko soittaa isä hakemaan että pääsin käymään lääkärissä, ja pakko mun oli jonneki yökskin mennä.

Vierailija
136/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous oli todella tiukilla. Mies lähti kuitenkin matkustelemaan ja koki ilmeisesti elämänsä lomaromanssin. Tiesin sitten painaa kytkintä. Nyt välillä säälittää, kun hän on yksin, mutta niin olen itsekin. Kun muistaa kaikki vaikeimmat hetket, tiedän ettei paluuta voi olla.

Vierailija
137/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis naimisissa ollut, mutta exän käytös oli tosi järkyttävää. Aina piti sitä kaljaa ja viinaa kitata, joka viikonloppu ja sitten tyyppi puhui, että tahtoisi kokeilla kannabista. Lomamatkalla ei mikään muu kiinnostanut kuin baarikatu, ulkomaille siis lähdettiin vain paikallisiin baareihin ja maksoin siitä lennot sekä hotellin. Sain myös tietää että exän entiselle tyttöystävälle oli tehty abortti, hän oli 17.v ollut. Jos olisin tuon tiennyt, en olisi kuuna päivänä aloittanut suhdetta. Exä yritti kustettaa multa rahaa, vieläpä mun synttärinä. Varmaan sitä harmitti, kun mun synttärit oli samana kuuna kuin hänen abortoidun lapsen synttärit olisi olleet. Exä etsi myös naisseuraa netistä, siinä vaiheessa vain nauratti

Vierailija
138/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti. Jonne mies soitteli perään ja oli huolissaan että otanko varmasti lääkkeeni. Ja missä kaikki sanomani teilattiin tyyliin "joo joo niinhän sää sanot". Ja joka oli niin vetoinen ja homeinen että parivuotiaani sairastui keuhkoputkentulehdukseen ja oksensi yskän voimasta ja tokihan silloin loppui talosta kuuma vesi. Suutuin ja aloin pakata ja sitten vasta nillitys alkoikin "kuule hei, kyl tää meidän turvakoti on sulle nyt vaan se ainoa ja paras ratkaisu" enkä muista mitä äyskäisin mutta hetkeksi menin vielä takaisin vanhaan kotiin ja mies hullu kuin mikä. Onneksi lähti juuri ulkomaille työmatkalle. Yritti kyllä saada mut höperölään jollain talvi-iltain tarinalla -ja käväisi itse pari kertaa tutustumassa putkaan kun sietokykyni ylittyi.

Noh, tää on tätä elämänkoulua:)

Kiitos, ei enää pullaa minulle. Tukehduin jo.

Vierailija
139/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pupu nyt mun pitää mennä nukkumaan kun huomenna on mentävä aikaisin töihin."

Selvä juttu, soittelen sulle sit aamulla ja herätän, hyvää yötä."

Soitin aamulla sovitusti kotiimme herättääkseni aviomieheni (asuin itse työpaikkakunnalla). Mieheni luuriin vastasi nainen joka ilmoitti miehen nukkuvan vieressä kysyi että "ootko sä se ex-vaimo?!?"

Kun krapulainen mieheni viimein kohtasi puhelimensa hän pokkana kielsi kaiken (as usual). Olin kuulemma kuvitellut naisen. Siinä vaiheessa ilmoitin että tämä liitto oli tässä! En jaksanut enää jatkuvia valheita, mysteerinaisia, juomista ja rahakusetuksia.

Nuorena sitä vielä uskoi sokeasti siihen että ihminen voi muuttua. Joskus harvoin kun ex tulee mieleen on päällimmäinen tunne sääli. Eipä mies kyennyt ottamaan opikseen seuraavienkaan puolisoiden kanssa mikä on sinällään harmi juttu; pohjimmiltaan kaunis sielu hukkasi oman elämänsä itse keittämiinsä seitteihin :( .

Vierailija
140/327 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä klamydian, samalla selvisi jo pitkään kestänyt suhde vieraan naisen kanssa. Yhteiseloa oli tuolloin takana 9 vuotta.

Kamalinta tilanteesta teki se, että olin lähes seitsemännellä kuulla odottamassa ensimmäistä yhteistä lastamme joten huoli omasta ja lapsen terveydestä oli suuri :/

Nyt tapahtuneesta on reilu neljä vuotta ja lapsi on nähnyt "isänsä" 3-4 kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä