Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli viimeinen pisara kun päätit erota?

Vierailija
26.05.2017 |

Mikä oli viimeinen asia, joka sai sut päättään että nyt riitti?

Kommentit (327)

Vierailija
201/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsi. Kuulostan nyt pahalta äitipuolelta, mutta minulla tuli mitta täyteen sen prinsessan kanssa. Miehen ex asui ulkomailla ja lapsi jäi isänsä luo suomeen asumaan, kun aloimme seurustella tytär oli kahdeksan vanha ja erosta oli kulunut kaksi vuotta,

Mies ei osannut/halunnut kieltää tytöltä MITÄÄN, ei mitään. Karkkia sai joka päivä, isin piti viedä autolla kouluun kilometrin päähän , uusia leluja ilmestyi jatkuvasti... Minulle tyttö oli itse paholainen, ilmehti häijysti isänsä selän takaa ja kerran näytti keskariakin. Tuhosi meikkini (miehen mukaan oli "halunnut vain katsoa) ja hävitti lempikorvikseni, mies ei tytärtä syylliseksi uskonut mutta minä tiesin. Kesken lempiohjelmani kanava piti vaihtaa ja  jos tein ruuan, se ei tytölle kevannut vaan isin piti tehdä uusi. Ja isi teki.  Aloin myös viettää öitä mielummin kotonani omassa sängyssäni kuin sohvalla prinsessan haluttua isin viereen!

Tarkoitus oli muuttaa yhteen, onneksi ei muutettu. Lähellä oli, seurustelimmehan  kuitenkin vuoden. Mies oli ihana, harmi vain että kauppaan kuului se pikkuperkele joka oli vakaasti päättänyt inhota minua ensi hetkestä alkaen..

Vierailija
202/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies hakkasi tyttäremme pahasti. Veti hiuksista, hakkasi päätä lattiaan, paiskasi seinään jne. Miehen lopetettua totesin että nyt se on siinä, sinä muutat ulos. Käytti lääkkeitä väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen juominen lähti pikku hiljaa lapasesta. Opiskeluaikoina biletys oli vielä ns normaalin rajoissa, mutta myöhemmin kaikki viikonloput meni kännissä ja viikollakin parina iltana suoraan töistä baariin ja pilkun jälkeen kotiin. Jaksoin katsella touhua vähän turhan kauan.. kunnes yksi pääsiäinen mies oli taas baarissa kaverinsa kanssa eikä tullut kotiin. Mulla paahtopaistia ja perunat jäähtyi kun oltiin sovittu koti-illasta paremman ruoan kanssa. Vitutti ja mulla oli ollut joku aavistus ettei mies kerro raha-asioista mulle kaikkea, joten menin tutkimaan miehen papereita. Selvisi, että tyypillä oli 18000€ opintolainoja ja pikavippejä, joista ei ollut kertonut mulle mitään. Silloin tajusin, että vaikka mies lopettaisisitko juomisen (mistä ei siis ollut mitään viitteitä) kestäisi vuosia päästä noista lainoista eroon. Seuraavana päivänä kun kömpi krapuloisaan kotia, ilmoitin että tää oli nyt tässä.

Jotenkin se ero kulminoitu mulla tohon paahtopaistiin, nyt jälkeenpäin tämä jo vähän naurattaa, heh.

Vierailija
204/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa nukkua. Miehen aikataulun mukaan hypitään. Minä olen kuulemma ylihemmoteltu prinsessa, kun en saa uneni vääntymään mihin aikatualuihin tahansa, enkä pärjää ihan vähällä unella. Lapsia ei ole, joten unenpuute ei siitä johdu. Minulla on jo ennestään univaikeuksia, ja ne ovat tällä kohtelulla pahenemassa.

Olet siis edelleen tuossa suhteessa kiusattavana? Viimeinen pisara ei ole vielä tullut. Ajattele omaa parastasi,

keskustele vakavasti miehen kanssa ja jos ei ymmärrä sinun parastasi,lähde elämään omaa elämääsi.

Vierailija
205/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystynyt huilaamaan tai nukkumaan yhtäkään yötä samassa sängyssä, ilman seksiä. Kaikki kosketus oli vain seksuaalista. Henkisesti loukattu eikä yhteyttä, niin asiasta puhuin, mutta hän ei pysähtynyt, vaan haali itselleen töitä ja menoja entistä enemmän.

Lopulta en pystynyt edes lahnana makaamaan hänen allaan. Ja hän valitti seksittömyydestä.

Täytyy pystyä nukkumaan ilman seksiäkin edes yksi yö viidessä vuodessa!

Vierailija
206/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osannut/halunnut kieltää tytöltä MITÄÄN, ei mitään. Karkkia sai joka päivä, isin piti viedä autolla kouluun kilometrin päähän , uusia leluja ilmestyi jatkuvasti... Tuhosi meikkini (miehen mukaan oli "halunnut vain katsoa) ja hävitti lempikorvikseni, mies ei tytärtä syylliseksi uskonut mutta minä tiesin. Kesken lempiohjelmani kanava piti vaihtaa ja  jos tein ruuan, se ei tytölle kevannut vaan isin piti tehdä uusi. Ja isi teki.  Aloin myös viettää öitä mielummin kotonani omassa sängyssäni kuin sohvalla prinsessan haluttua isin viereen!

Mies oli ihana, harmi vain että kauppaan kuului se pikkuperkele joka oli vakaasti päättänyt inhota minua ensi hetkestä alkaen..

Miten ihmeessä tuollainen mies voi olla ihana?! Kasvattanut lapsen ihan kieroon eikä osaa pitää mitään rajoja. Ei voi kovin ihana olla, laitapa se syy siihen osoitteeseen mihin se kuuluu - mies oli kamala, ja oli pilannut lapsensakin.

Vierailija
207/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta olin eroa miettinyt. Mutta sitten kun mies kerran lähestyi seksin merkeissä ( tämä oli hyvin harvinaista) ja tajusin etten enää pysty siihen, niin tiesin että suhde oli tässä. Miehen kosketus inhotti vain niin paljon.

Ja sinulle joka erosit miehen lapsen takia. Olen pahoillani. Oma eksäni on ihan samanlainen, vaikka lapsista onkin yhteishuoltajuus. Ei se helppoa ole äidillekään, kun toinen huoltaja hemmottelee lapsen ja pilaa kaiken tehdyn kasvatustyön.

Vierailija
208/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen juominen. Joka IKINEN viikonloppu. Lähti perjantaina.. tuli sunnuntaina. Sitten se jatkuva kehuskelu muista naisista. Luoja se sattui.

Mutta nyt on kulunut jo viikkoja ettemme ole nähneet ja kuulleet. Alkaa taas tuntumaan että elämä voittaa. Sain tänään muuten asunnonkin! Vuoden pähkäilin ja annoin monta kertaa hänelle mahdollisuuden. Se oli virhe. Olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten. Mies valehtelee, jatkuva pettäminen ja juominen. Sääliksi käy uutta naista .. jos hampaaton lurjus ikinä sellaisen edes saa. Korkeintaan jonkun säälittävän samankaltaisen juoppo bubiruusun..

Mikä sai sinut alunperin aloittamaan tuon hampaattoman miehen kanssa parisuhteen? Vai lähtikö hampaat vasta suhteenne aikana?

Hyvä kysymys! Kai sitä ihastuksen huumassa ei kiinnittänyt huomiota näihin asioihin.. KUNNES eräänä päivänä kun hön haukotteli. Mustaa suu täynnä. Olin kieltämättä järkyttynyt! Sitten kiinnitin enemmän huomiota, millin pesee hampaat ym. Hyvä jos edes kerran viikossa. Hyi hitto että nykyään ihan etoo koko tyyppi. Miten olinkaan niin hölmö!

Vierailija
209/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapsi. Kuulostan nyt pahalta äitipuolelta, mutta minulla tuli mitta täyteen sen prinsessan kanssa. Miehen ex asui ulkomailla ja lapsi jäi isänsä luo suomeen asumaan, kun aloimme seurustella tytär oli kahdeksan vanha ja erosta oli kulunut kaksi vuotta,

Mies ei osannut/halunnut kieltää tytöltä MITÄÄN, ei mitään. Karkkia sai joka päivä, isin piti viedä autolla kouluun kilometrin päähän , uusia leluja ilmestyi jatkuvasti... Minulle tyttö oli itse paholainen, ilmehti häijysti isänsä selän takaa ja kerran näytti keskariakin. Tuhosi meikkini (miehen mukaan oli "halunnut vain katsoa) ja hävitti lempikorvikseni, mies ei tytärtä syylliseksi uskonut mutta minä tiesin. Kesken lempiohjelmani kanava piti vaihtaa ja  jos tein ruuan, se ei tytölle kevannut vaan isin piti tehdä uusi. Ja isi teki.  Aloin myös viettää öitä mielummin kotonani omassa sängyssäni kuin sohvalla prinsessan haluttua isin viereen!

Tarkoitus oli muuttaa yhteen, onneksi ei muutettu. Lähellä oli, seurustelimmehan  kuitenkin vuoden. Mies oli ihana, harmi vain että kauppaan kuului se pikkuperkele joka oli vakaasti päättänyt inhota minua ensi hetkestä alkaen..

Näin oli meilläkin, ruokailu sujui hyvin samoin pukeminen, mutta lapsi oli hankala.  Ajan mittaan tuli ilmi kuitenkin hänen uskollinen luonteensa.  Mies käytti pelinappulana lasta ja laittoi aina välikäteen kun tein virheen ja syyllisti.  Naapuritkin osallistuivat tähän.  Lapsi tahtoi koko ajan äidilleen, perhe oli sadistinen eikä tahtonut päästää.  Minä aina avustin että hän pääsi.

Miehestä riippui sinullakin, lapsen oikkuihin ei olisi pitänyt mennä mukaan.

Vierailija
210/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viimeinen niitti ei ole vielä tullut, mutta lähellä on..miehen piti katsoa vauvaa, kun minulla oli aamuvuoro, mutta olikin juonut yön ja haisi vielä aamulla viinalta... Vaikeelta tuntui lähteä töihin ja ahdisti. Mitä tehdä? :(

Vierailija
211/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa jotka tapahtuivat melkein yhtä aikaa eli miehen farkuista löytyi kunnon spermajälki ja palattuani kotiin löysin vieraan korvakorun. Työkaverin kanssa oli naineet sohvalla ja aviovuoteessa

Vierailija
212/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pystyin lopultakin tunnustamaan itselleni, että mies on valehdellut liikaa, juonut liikaa ja kohdellut minua liian huonosti.

Vierailija
213/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää on kun naiset jäävät koukkuun syyttelyyn, rukouksella voi vapautua hengestä.  Tietenkään ei voi olla väleissä pelottavan henkilön kanssa.  Mutta periaatteessa voi psyykata myös hyviä ajatuksia.

Mikään ei ole peruuttamatonta, katso minä luon uutta ettekö huomaa Sanassa kerrotaan.

Monta kertaa mietitty tuota että joku kierre ylläpitää vaikeaa käytöstä, hirviö toimii odotetusti, nainen oikein kieriskelee kauhujutuissa.  Kun heti saisi apua, kierrettä ei muodostuisi.

Siis kuka saisi apua? Hirviö vai uhri? Uhriutumisen voi katkaista jättämällä hirviön. Ei ole aiheellista hengellistää asioita, joissa toista kohdellaan huonosti. Aiheellista on pelastaa itsensä. Hirviö on jo menettänyt pelinsä.

Vierailija
214/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen juominen. Joka IKINEN viikonloppu. Lähti perjantaina.. tuli sunnuntaina. Sitten se jatkuva kehuskelu muista naisista. Luoja se sattui.

Mutta nyt on kulunut jo viikkoja ettemme ole nähneet ja kuulleet. Alkaa taas tuntumaan että elämä voittaa. Sain tänään muuten asunnonkin! Vuoden pähkäilin ja annoin monta kertaa hänelle mahdollisuuden. Se oli virhe. Olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten. Mies valehtelee, jatkuva pettäminen ja juominen. Sääliksi käy uutta naista .. jos hampaaton lurjus ikinä sellaisen edes saa. Korkeintaan jonkun säälittävän samankaltaisen juoppo bubiruusun..

Mikä sai sinut alunperin aloittamaan tuon hampaattoman miehen kanssa parisuhteen? Vai lähtikö hampaat vasta suhteenne aikana?

Hyvä kysymys! Kai sitä ihastuksen huumassa ei kiinnittänyt huomiota näihin asioihin.. KUNNES eräänä päivänä kun hön haukotteli. Mustaa suu täynnä. Olin kieltämättä järkyttynyt! Sitten kiinnitin enemmän huomiota, millin pesee hampaat ym. Hyvä jos edes kerran viikossa. Hyi hitto että nykyään ihan etoo koko tyyppi. Miten olinkaan niin hölmö!

Mulla oli tällainen deitti. Kauhean mukavan oloinen tyyppi jutella puhelimessa ja kirjoittaa. Kuvissa näytti tyylikkäältä ja hiukset viimeisen päälle. Kun tavattiin livenä, näkyi alhaalla yksi hammas erillään, muutama vinossa ja ylhäällä jokunen ruskettunut tai harmaa. Miten joku nuorehko voi olla tuossa kuosissa hampailtaan, mutta muuten tyylikäs??

Vierailija
215/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli kutsuneeksi minua useamman kerran väärällä nimellä. Oli jo pitkään ollut poissaolevan oloinen eikä läheisyys ja seksi häntä kiinnostanut, ainakaan minun kanssani. Pidettiin vakavahenkinen keskustelu ja kun se oli päättynyt, niin oli suhdekin.

Vierailija
216/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kännykältä löytyi kuva kahdesta juuri teini-iän ylittäneestä brunetesta seksistisessä asennossa.

Vierailija
217/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin jäljistä että vaimo on viillellyt taas pitkästä aikaa. Lupasi kauan sitten ettei enää tee sitä ja otin sen tosissani. Siihen katkesi seitsemän vuoden avioliitto. Liitossa oli vaikka mitä muuta huonoa, mutta tuo oli viimeinen pisara.

-mies

Miksi tämä saa alapeukkuja? Lupauksen pettäminen ei ole hyvä syy erota?

Sinä murehdit lupauksen pettämistä!

Minä puolestani murehdin entisen vaimosi joka viiltelee itseään, koska hänellä on paha olo ja häntä ahdistaa. Hän olisi tarvinnut ammattiapua eikä lupauksilla kiristämistä. Mitä tekee mies? Kiristää lupauksen olla näyttämättä omaa pahaa oloaan! Kun vaimo ei siihen pysty vaan viiltelee itseään, mitä tekee mies! Ei suinkaan vie vaimoaan ammattiavun piiriin vaan jättää hänet yksin! Kerrassaan sankarillisesti tehty! 

Toistaalta tarina ei kerro, miksi vaimolla on paha olo ja miksi hän viiltelee. Ehkä syy olikin siinä paskassa liitossa, jonka eteen mieskään ei ollut valmis tekemään mitään. Toivottavasti nainen voi tällä hetkellä paremmin. 

Vierailija
218/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan viimeinen niitti ei ole vielä tullut, mutta lähellä on..miehen piti katsoa vauvaa, kun minulla oli aamuvuoro, mutta olikin juonut yön ja haisi vielä aamulla viinalta... Vaikeelta tuntui lähteä töihin ja ahdisti. Mitä tehdä? :(

Ja vielä kysyt? Katsot varmaan siitä miestä niin kauan että se onkin lapsesi joka sitä viinanhajua tottuu haistelemaan ja hoitaa isänsä sänkyyn?

Mitä tehdä-lähteä ja pelastaa lapsesi.

T. Alkoholistin ex

Vierailija
219/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kysyt? Katsot varmaan siitä miestä niin kauan että se onkin lapsesi joka sitä viinanhajua tottuu haistelemaan ja hoitaa isänsä sänkyyn?

Mitä tehdä-lähteä ja pelastaa lapsesi.

T. Alkoholistin ex

Älä altista vauvaasi alkoholistin hoidettavaksi! Etsit itsellesi asunnon ja jätät tuon "isän" juopottelemaan. Ehkäpä siitä tokenisi huomaamaan tilansa.

Vierailija
220/327 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen pienen lapsen kanssa kotona ollessani mies hävisi työpäivänsä jälkeen baariin, joi ja pelasi pankkitilit tyhjiksi. Eikä ollut ensimmäinen kerta.

Kun soitin perään, päätin joka kerta olla hermostumatta, mutta tunnekuohussa sain aina niin hirveät raivarit että luuri lyötiin korvaan ja puhelin meni kiinni. Muistan sen tunteen kun makasin maassa ja itkin että en jaksa enää, monta vuotta siinä niin meni. Sitten vain kerran itkiessä pakkasin kamppeet ja lähdettiin vanhemmilleni.

Mulle tuli muutaman kuukauden päästä kutsu läheisviikonloppuun Minnesota-mallisesta hoitopaikasta, johon mies oli lähtenyt hoitoon. Olin vähällä jättää menemättä, mutta menin kuitenkin. Mies raitistui ja on ollut nyt 3 vuotta raittiina. Vuosi meni ennen kuin edes uskalsin harkita yhteenpalaamista, mutta nyt me olemme taas perhe. On outoa että erosin siitä juoposta, mutta vähitellen elämääni astui ihan toinen rakas ihminen.

Suosittelen siis lämpimästi lähtemään juovan ja pelaavan (tai muuten riippuvaisen) puolison luota heti, turha sitä elämäänsä on antaa juoda pilalle. Pöydälle voi toki jättää esitteen tehokkaasta hoitopaikasta, mutta muuten vaan välit poikki. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi