Noh-nih! Vaimoni sitten pesi pyykkiä..
Unohti pesuaineen laittaa.. Kaikki pyykit haisi pimballe ja sukkamehuille, huh huh!! :((
Nooh otin ohjat käsiini ja pistin pyykit uudelleen koneeseen, jooo muistin laittaa pesuaineen ja huuhteluaineen.
Nyt on puhdasta ja tuoksuvaa vaatetta.
Kommentit (27)
Muista sitten ripustaa kuivumaan, silittää silitettävät ja viikata vaatekaappiin!
Minulla ei ole tiskikonetta, koska asun yksin, niin ei tule paljon tiskiä. Niinpä unohdin kerran vanhempieni luona käydessäni laittaa tiskikoneeseen pesupulveria, ennen kuin pistin koneen pesemään😅
Vierailija kirjoitti:
Miehen ote kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm haisee pimpalle? Eli alushouja mukana ja sinä laitat huuhteluainetta. Etkö tiennyt, että se tekee huonoa esim. trikoovaatteille, alusvaatteille ja farkuille joiden pesussa sitä ei pitäisi käyttää. Siitä jää myös jäämiä ja on aivan turha aine. Eli aika turha lesoilla jos samalla tuhoaa itse niitä vaatteita..
Sen minäkin tiedän että varmaan joskus 80-luvulla huuhtikset tekivät näin, ei enää. Eletäänhän me jo 2017 lukua haloo!!
Edelleen aivan turhaa myrkkyä, joka pilaa vaatteet.
Ja lisäksi niistä jää vaatteisiin sietämätön lemu.
Vierailija kirjoitti:
Muija kerran unohtaa laittaa koneeseen pesuaineet, ja tuskin koskaan pyykkäävä ukko kokee olevansa suurikin sankari kun ohjelman loputtua tajuaa lorauttaa aineet luukkuihin ja painaa uudestaan nappia. :D
Minä taas luulen, että muija oli ostanut pesuaineesta uutuustuoksua eikä mies tajunnut, että pyykki oli jo pesty pesuaineen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään pibbelille.
Hyvin todennäköisesti bibbelille ja bibbeliaivon ligasugille.
Oletko miettinyt että on ehkä tullut aika vaihtaa vaimo vähän uudempaan? Yleensä tällaiset unohdukset vain lisääntyvät vaimon muuttuessa ikääntyessään epäluotettavammaksi. Nyt jäi vain pesuaine laittamatta, mutta seuraavaksi vaimo ei ehkä ole muistanut laittaa sinulle ruokaa valmiiksi kun tulet kotiin raskaan työpäivän jälkeen. Perussiisteys romahtaa, kun vaimosi ei muista imuroida ja luututa lattioita säännöllisesti.
Uusissa vaimoissa on lukuisia hyödyllisiä ominaisuuksia, joita vanhoista ei löydy ollenkaan. Puhumattakaan nyt siitä, että uuden vaimon ulkonäkökin on huomattavasti vanhaa parempi.