Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-vuotiaan ehkäisy?

Vierailija
25.05.2017 |

Kohta ikää tuo 45v. Hormoonikierukka ollut 5,5 vuotta ja nyt mietin, että mitäs nyt?
Uutta kierukkaa en halua enää tässä iässä, koska pelkään sen sivuvaikutuksia, kun ikää kuitenkin on..
Raskauden mahdollisuus on varmaan jo aika olematon. Varsinkin, kun kumppanini on 50-v ja tupakoi. Olen lukenut, että kierukkaa voisi pitää jopa 7-8 vuottakin, onko tuosta kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellinen seitsemän vuotta, Mirena. Sitten alkoi tiputella, joten vaihdatin uuteen juuri 45 vuotiaana. Gynekologi oli edelleen kierukan kannalla,koska tuo vuoto on ollut minulla tosi hankalaa. Nyt sitten pidän tätä seuraavat vuodet ja sitten voikin jo otattaa vain pois. 

Vierailija
2/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli edellinen seitsemän vuotta, Mirena. Sitten alkoi tiputella, joten vaihdatin uuteen juuri 45 vuotiaana. Gynekologi oli edelleen kierukan kannalla,koska tuo vuoto on ollut minulla tosi hankalaa. Nyt sitten pidän tätä seuraavat vuodet ja sitten voikin jo otattaa vain pois. 

Mulla on menkat tulleet nyt vuoden ajan, niukkana tosin, mutta tulee kuitenkin säännöllisesti. Onkohan tuo merkki siitä, että hormoonitaso on laskenut kierukassa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hormonitaso on laskenut

Itse olen 49, kaksi vuotta sitten asennutin uuden Mirenan.

Mites miehellesi vasektomia tai itsellesi stetilisaatio?

Vierailija
4/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, hormonitaso on laskenut

Itse olen 49, kaksi vuotta sitten asennutin uuden Mirenan.

Mites miehellesi vasektomia tai itsellesi stetilisaatio?

Tehdäänkö niitä enää tän ikäisille julkisella puolella? Vai pitäisikö mennä yksityiselle?

Oisko ihan hullua ajatella, että keskeytetty yhdyntä ois jo aika varma ehkäisy? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme