Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noh-nih! Vaimoni sitten pesi pyykkiä..

Miehen ote
25.05.2017 |

Unohti pesuaineen laittaa.. Kaikki pyykit haisi pimballe ja sukkamehuille, huh huh!! :((
Nooh otin ohjat käsiini ja pistin pyykit uudelleen koneeseen, jooo muistin laittaa pesuaineen ja huuhteluaineen.
Nyt on puhdasta ja tuoksuvaa vaatetta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustitko pyykit myös, vai jätitkö sen homman vaimolle?

Vierailija
2/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mites se napin painaminen nyt niin hankalaa oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripustitko pyykit myös, vai jätitkö sen homman vaimolle?

No en kai minä nyt ihan kaikkea tee valmiiksi. Mikä kysymys!!

Vierailija
4/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä poika!!

Tv. Äippäsi Lievestuoreelta

Vierailija
5/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ylpeältä. Et taida paljon pyykätä?

Vierailija
6/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh mites se napin painaminen nyt niin hankalaa oli?

Vika ei ollut napin painamisessa vaan naisessa.

Vierailija
7/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon sanonu että Mirka vaihtoon..

-Äippä taas

Vierailija
8/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm haisee pimpalle? Eli alushouja mukana ja sinä laitat huuhteluainetta. Etkö tiennyt, että se tekee huonoa esim. trikoovaatteille, alusvaatteille ja farkuille joiden pesussa sitä ei pitäisi käyttää. Siitä jää myös jäämiä ja on aivan turha aine. Eli aika turha lesoilla jos samalla tuhoaa itse niitä vaatteita..

Vierailija
9/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, että jos lämpötila on oikea suurin osa pyykistä puhdistuu pelkällä kuumalla vedellä. Toki pesuaine tehostaa tulosta ja poistaa tahroja, jolloin tulos on epäilemättä puhtaampi, mutta ei ne nyt aivan likaisiksi jää ilman pesuainettakaan.

Vierailija
10/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ylpeältä. Et taida paljon pyykätä?

Niin tässähän on se outo juttu onkin että vaimoni on konkari näissä asioissa eikä osaa pyykätä. Onneksi amatöörikin eli minä osaa asiat paremmin.

Vierailija
11/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään pibbelille.

Vierailija
12/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm haisee pimpalle? Eli alushouja mukana ja sinä laitat huuhteluainetta. Etkö tiennyt, että se tekee huonoa esim. trikoovaatteille, alusvaatteille ja farkuille joiden pesussa sitä ei pitäisi käyttää. Siitä jää myös jäämiä ja on aivan turha aine. Eli aika turha lesoilla jos samalla tuhoaa itse niitä vaatteita..

Sen minäkin tiedän että varmaan joskus 80-luvulla huuhtikset tekivät näin, ei enää. Eletäänhän me jo 2017 lukua haloo!!

Vierailija
13/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ote kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen minäkin tiedän että varmaan joskus 80-luvulla huuhtikset tekivät näin, ei enää. Eletäänhän me jo 2017 lukua haloo!!

Edelleen aivan turhaa myrkkyä, joka pilaa vaatteet.

Vierailija
14/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noin fiksu mies vaimolla tekee. Niinpä.

Vierailija
15/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija kerran unohtaa laittaa koneeseen pesuaineet, ja tuskin koskaan pyykkäävä ukko kokee olevansa suurikin sankari kun ohjelman loputtua tajuaa lorauttaa aineet luukkuihin ja painaa uudestaan nappia. :D

Vierailija
16/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ote kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen aivan turhaa myrkkyä, joka pilaa vaatteet.

Huomaa että naiset ei tiedä mitään pyykinpesusta, naisten pyykkitupa huhuja nuo marinat.

Vierailija
17/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija kerran unohtaa laittaa koneeseen pesuaineet, ja tuskin koskaan pyykkäävä ukko kokee olevansa suurikin sankari kun ohjelman loputtua tajuaa lorauttaa aineet luukkuihin ja painaa uudestaan nappia. :D

Ne on ne pienet teot just mitkä ratkaisee. Pikku vinkki sinullekin.

Vierailija
18/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä mitään mutta mun muija unohti laittaa ne pyykit koneeseen. Yksinään ohjelma pyöri ja vaatteet oli korissa :/

Vierailija
19/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siinä mitään mutta mun muija unohti laittaa ne pyykit koneeseen. Yksinään ohjelma pyöri ja vaatteet oli korissa :/

Huh huh, kai sinäkin otin homman haltuun?

Vierailija
20/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ote kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, kai sinäkin otin homman haltuun?

Otit siis ei otin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi