Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa kuukupin kanssa!

Vierailija
23.05.2017 |

Sen laittaminen ja pois ottaminen sattuu todella paljon. Tuntuu että paikat repeää. Samaa ei ole tamppoonien kanssa. Mitä teen väärin? Miksi se laittaminen ja varsinkin pois ottaminen on niin hemmetin vaikeaa? Ärsyttää, kun rahat meni aivan hukkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuukupille asetinta?

Vierailija
22/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuukupille asetinta?

Grillipihdit tai kalahaarukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kupin kanssa mene sen kauempaa kuin tamponinkaan. Itse asiassa vähemmän kun kuukuppia tarvitsee tyhjentää vain pari kertaa päivässä.

Mutta olet näköjään jo päättänyt ettei kuukuppi sovi sinulle. Omatpa ovat rahasi ja epämukavuutesi! :)

Voi vittu. Jos olisin jo päättänyt ettei se mulle sovi niin miksi kyselisin täällä neuvoja? Ja en vaan käsitä miten se voi olla nopeampaa? Se kuppihan on ihan järjettömän iso vaikka sen kuinka taittelisi pieneksi. Tamppooni taas on niin pieni ettei sen kanssa ole ongelmaa. Ja vittu että mua vituttaa tollaset vittuilevat kommentoijat jotka vielä laittavat sen hymiön tonne perään. Ei saatana. Ja anteeks tää kielenkäyttö. On hermot aika vitun kovilla.

Ei nyt tunteisiin kannata ottaa :)

Hei ihan oikeesti, harjoittelet vaan, kyllä se siitä lähtee sujumaan. Ja kun keität muutaman kerran kuppia niin se pehmenee, sekin helpottaa asettamista.

No tunteisiin kerkes mennä jo aika päiviä sitten.

No sitten varmaan kannattais mennä nukkumaan tai jotain. Mä oon tässä antanut sulle neuvoja ja yrittänyt auttaa ja rohkaista, mutta vastaukseksi saan ilkeyksiä.

Hyvää yötä vaan!

Vierailija
24/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako toinenkin onneton kupittelija pyytää neuvoa? Kun laitan kupin sisään, se tuntuu olevan ihan ookoo. Sitten hetken päästä kuppi nousee itsekseen ylemmäs, kohdunsuu tulee ihan kiinni kupin reunaan ja kuppi falskaa. Kuppia ei kuitenkaan saa työnnettyä niin ylös, että kohdunsuu menisi kupin sisään. Mikä auttaisi?

Vierailija
25/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kuppi menee kosteana helpommin sisään. Eli ensimmäiselläkin kerralla kuukautisten alkaessa huuhtelun kupin ja jätän sen märäksi sisääntyöntämistä varten. Sitten painan kasaan, taitan kahtia ja työnnän sisään, mutta en kovin syvälle. Annan aueta ja samalla kuppi kuin itsestään siirtyy vielä vähän ylemmäs oikealle paikalle. Poisottaessa on tärkeä olla rento. Painan kupin ensin kasaan ja sitten ponnistan kevyesti samalla kuin vedän.

Jos tuntuu, että kohdunsuu ei mahdu jäämään kupin yläpuolelle/sisään, kannattaa kokeilla pienempää tai isompaa kuppia, mutta voi myös olla, että anatomia vain on sellainen, ettei kuppi sovi. Yleensä, jos kuppi tuntuu paikalla ollessaan (ehkä jopa kipeältä) vika on juuri siinä, että kohdunsuu jää reunan väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi