Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lamictalin tilalle? bipoasiaa..

Vierailija
23.05.2017 |

Kysyn täältä kun täällä tiedetään aina kaikki :) Syön lamictalia lievään depressiopainotteiseen bipoon. Se toimii tosi hyvin mielialan tasaajana, mutta oon alkanut epäileen että se aiheuttaa mulle anemiaa ja ihottumaa (ei onneksi sitä hengenvaarallista). Muuta syytä en keksi, vaikka lekurit on eri mieltä. Alan olla valmis vaihtaan lääkettä. Mitä suosittelette ja mitä sivuoireita tuli? Mitenkähän vaihto tehdään, pitääkö lami ajaa ensin alas vai voiko vaihtaa "lennossa"? Mulla on lisäksi citalopram masennuksen estäjänä. Oon kyllä miettinyt uskaltaisko kokeilla jatkaa pelkästään sillä. Ärsyttää taas vaihteeksi elää tän pään kans.

Menen lääkäriinkin, mutta kiinnostaa onko täällä kellään kokemusta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aknemainen iho-ongelma lamista, vaikka lääkärit kielsi ettei se voi siitä johtua. Hiuksiakin lähti. Lamin jälkeen kokeiltiin Litoa. Siitä ei tullut sivuvaikutuksia.

Ei ne kyllä silleen auttaneetkaan, ja nykyään bipo on kumottu.

En muista miten vaihdettiin.

Vierailija
2/2 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli aknemainen iho-ongelma lamista, vaikka lääkärit kielsi ettei se voi siitä johtua. Hiuksiakin lähti. Lamin jälkeen kokeiltiin Litoa. Siitä ei tullut sivuvaikutuksia.

Ei ne kyllä silleen auttaneetkaan, ja nykyään bipo on kumottu.

En muista miten vaihdettiin.

Pääsispä itekin joskus siihen että vois elää ilman lääkkeitä. Stressaava työ ei yhtään helpota tilannetta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi