Miten hemmetissä jaksatte monta kymmentä vuotta vielä työelämässä?
Itse en meinaa jaksaa. Selkä kramppaa ja pää ei kestä. Mikä on teidän salaisuutenne jotka jaksatte vaan porskuttaa. Olen töiden jälkeen ja aamuisin ihan poikki+selkä kipeänä.
Kommentit (10)
Ei mulla ole enää kuin 18v jäljellä. 3-vuorotyötä teen ja toistaiseksi ihan hyvin jaksan.
En jaksanut, joten vaihdoin alaa :)
Exit-plan tehty ja etenee hyvin. Menot alas ja työnteko vähenee tulojen kasvaessa. Eläkeikään 27 v, tavoite-eläkeikään (hahaha) 32 v.
No ei mullakaan pitäisi olla "kuin" 18v jos eläkeikää ei taas nosteta. Teen osa-aikatöitä mutta en jaksa niitäkään. En tiedä mikä kiinnostaisi opiskella.
Ap
26 vuotta olisi tavoite-eläkeikään jäljellä, mutta 13-15 vuoden kuluttua jään pois. Viimeistään.
Itse olisin mielelläni töissä, mutta kukaan ei palkkaa ikäistäni. Olen 55v työtön nainen.
Opiskelin niin pitkälle, että työnteko on huvia vaan. Ja teen 6 tuntisia päiviä kun ei tässä muuta katsota kuin tulosta.
28v tavoite-eläkeikään...hrrrr. Ajattelin pyöräyttää pari lasta ja hoitaa lapsia neljä vuotta. Ehkä sen jälkeen maistuu tuo työnteko taas. Jos jaksaisin vielä 20 vuotta, miinus perhevapaat, niin olen tyytyväinen.
Sama homma täällä. Haaveilen omasta yrityksestä. Riittäis että saan leivän suuhun ja laskut maksettua, kunhan sais olla oman itsensä herra. Tiiän kyllä että yrittäjän arki on paskaa ja murunen jää tuloista omaan käteen. Mutta olishan se erilaista paskaa. Oon miettiny että käynnistelis toimintaa työn ohessa.
Välillä unelmoin että jäis vaan työttömäksi.
Haen koko ajan uusia työpaikkoja ja oon opiskellut työn ohessa. Opiskelu on piristäny tosi paljon ja on sillä vähän saanu parannusta työnkuvaan.
No enää 20 vuotta..