Alusvaatemyyjä paljastaa mokan, johon naiset sortuvat kerta toisensa jälkeen!
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/alusvaatemyyja-paljastaa-…
"Kokemukseni mukaan periaatteessa jokainen, joka ei ole käynyt mittaamassa itseään aikaisemmin käyttää vääränkokoisia rintaliivejä, Kaisa kertoo."
"Kaisa myöntää, että tietyllä tapaa hänen työnsä kulkee mukana myös vapaa-ajalle. Huonosti istuvat rintaliivit tunnistaa Kaisan epäonneksi jo kaukaa.
– Kun istun junassa, niin tekisi mieli mennä paukuttelemaan liivejä ja sanoa, että mene ostamaan oikeankokoiset liivit ja pyydä apua sovituksessa. En sitä tee, mutta mieli tekisi, Kaisa hymyilee.
Hän on erityisen pahoillaan siitä, että suomalaiset eivät vaikuta täysin ymmärtävän, kuinka suuri rooli hyvin istuvilla rintaliiveillä on koko olemuksen kannalta. Kaisa pyrkii tekemään tämän myös lähipiirilleen selväksi.
– Naisen itsevarmuus lähtee alusvaatteista. Moni sanookin, että sitten kun on oikeasti oikeankokoiset liivit päällä, oma rintavarustus ja koko olemus näyttää paljon paremmalta. Kaikki lähtee alusvaatteista, Kaisa toteaa."
Asiaa!
Kommentit (114)
Itse käydän vain sporttiliivejä ja se sopii tällaiselle pienitissiselle hyvin. Ne tukee ja joustaa riittävästi sekä istuu ja pysyy paikoillaan. Kaarituet on paholaisen keksintö, samoin pitsit. En voi sietää liiveissä noita.
Tästä on jo tehty ketju!
http://www.vauva.fi/keskustelu/2819323/alusvaatemyyja-paljastaa-mokan-j…
"Naisen itsevarmuus lähtee alusvaatteista"
Miksei nainen voi kohdata toista naista älyllisenä olentona?
Naisen itsevarmuus lähtee omanarvontunnosta, ei yhtään mistään vaatekappaleesta.
Ihan itse päätän millaisia rintsikoita pidän jos pidän ollenkaan oli Kaisa siitä mitä mieltä tahansa.
Tuon artikkelin on vain tarkoitus saada lisää asiakkaita liivien erikoisliikkeisiin.
Aivotonta paskaa tuo kirjoitus. Mutta hyvää bisnestä rintaliivimyyjille tuo syyllistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuon artikkelin on vain tarkoitus saada lisää asiakkaita liivien erikoisliikkeisiin.
Miksi olisi? Kyllähän liikkeet kilpailevat keskenään.
Joo mullekin on Funky Lady (tai joku sellainen) -liikkeessä myyty rintaliivien olkaimia paukutellen juuri oikeankokoiset liivit kahteen otteeseen. Kummatkin liivit ovat jääneet käyttämättä, kun rinnat pullahtavat kupeistaan yläkautta ja näyttää juuri siltä kuin olisin tuntenut itseni usemman koon liian pieniin liiveihin (kun pitää kuulemma olla napakat). No eipä tarvitse enää käyttää "ammattilaisten" apua.
"Kokemukseni mukaan periaatteessa jokainen, joka ei ole käynyt mittaamassa itseään aikaisemmin käyttää vääränkokoisia rintaliivejä."
Käytin ennen kokoa 70A. Kävin ammattilaisella mittauttamassa kokoni ja nykyään käytän kokoa 70A! Siitä saat, Kaisa.
Kyllä, näkemään paljon naisia joilla on ihan hirveän huonot rintaliivit ja rinnat roikkuu väärässä kohdin. Se tekee vanhan näköiseksi, huonoryhtiseksi, vaatteet ei istu päällä.
Mutta! Myyjät mittaa aina ihan liian tiukat liivit. Ei saa henkeä, ahdistaa, puristaa ja alkaa sattumaan. Kun myyjälle sanoo ettei tälläistä voi pitää, siihen kuulemma tottuu ja ei missään nimessä voi ottaa yhtään ympärysmitasta isompaa kokoa. Joten pitäköön liivinsä. Näillä b-kupin tisseillä ei mitään megatukea edes tarvita joten en ymmärrä miksi kulkisin tuolla tissit tötteröllä ja kyljet vereslihalla.
Eli ei kiitos jos tuo on hinta istuvista liiveistä. Minä käytän pelkästään urheiluliivejä, niitä on nykyään niin monenlaista.
Olen kuullut monen suusta saman, että liiviliikkeessä ammattilainen on kuitenkin antanut väärän kokoiset liivit ja ne on sitten jäänyt käyttämättä. Varmasti on totta, että monilla on liivit väärää kokoa. Itsekin syyllistyin tähän monta vuotta. Olin varma, että olen kokoa 75B mutta kerran erään ystävän suosituksesta (suurinpiirtein samaa kokoa kanssani) kokeilin, miten koko 65D sopii ja sepä tuntui paljon paremmalta! Kuitenkin, joka kerta liivejä ostaessa katson niitä 65D kuppeja -täyttääkö mun rinnat muka nää kupit! Jotenkin en osaa hahmottaa rintojeni kokoa. Vaikka olen käsittänyt että 75B ja 65D olisi kupit samaa kokoa, vain ympärysmitta eri. En tiedä, mielestäni 75B kuppi oli ainakin jonkin verran leveämpi kuin 65D.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut monen suusta saman, että liiviliikkeessä ammattilainen on kuitenkin antanut väärän kokoiset liivit ja ne on sitten jäänyt käyttämättä. Varmasti on totta, että monilla on liivit väärää kokoa. Itsekin syyllistyin tähän monta vuotta. Olin varma, että olen kokoa 75B mutta kerran erään ystävän suosituksesta (suurinpiirtein samaa kokoa kanssani) kokeilin, miten koko 65D sopii ja sepä tuntui paljon paremmalta! Kuitenkin, joka kerta liivejä ostaessa katson niitä 65D kuppeja -täyttääkö mun rinnat muka nää kupit! Jotenkin en osaa hahmottaa rintojeni kokoa. Vaikka olen käsittänyt että 75B ja 65D olisi kupit samaa kokoa, vain ympärysmitta eri. En tiedä, mielestäni 75B kuppi oli ainakin jonkin verran leveämpi kuin 65D.
Noi kupit ovat tilavuudeltaan saman kokoiset. Muotoilu voi olla eri, toinen voi olla leveä ja litte ja toinen kapea ja syvä. Kaaritukia voi olla eri levyisiä.
Ihmetyttää miten vaikea on löytää sopivia rintaliivejä kaupoista
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten vaikea on löytää sopivia rintaliivejä kaupoista
Minua ihmetyttää miksei ne, joiden mukaan _kaikki_ rintaliivit ovat epämukavia, tarkista että onko oikea koko käytössä. Tottakai rintsikat ovat epämukavat jos ovat väärän kokoiset. Sama minkä tahansa vaatteen kanssa, on ne liian pienet kengätkin epämukavat ja hankaavat.
Vierailija kirjoitti:
"Kun istun junassa, niin tekisi mieli mennä paukuttelemaan liivejä ja sanoa, että mene ostamaan oikeankokoiset liivit ja pyydä apua sovituksessa. En sitä tee, mutta mieli tekisi, Kaisa hymyilee.
Hän on erityisen pahoillaan siitä, että suomalaiset eivät vaikuta täysin ymmärtävän, kuinka suuri rooli hyvin istuvilla rintaliiveillä on koko olemuksen kannalta. Kaisa pyrkii tekemään tämän myös lähipiirilleen selväksi."
Kaisa vaikuttaa... sanoisinko hieman pakkomielteiseltä.
Kaisa on täysin oikeassa. Suurin osa naisista ei ole lainkaan perehtynyt rintaliiveihin vaan ostavat mitä sattuu ja sitten kärsivät kun rinnat hölskyvät, kaarituet törröttävät missä sattuu yms.
Suomalaisissa on se piirre, että ei suostuta millään kuuntelemaan itseään fiksumpaa. Siksi asiantuntijoiden paikkaansapitäville neuvoille naureskellaan tai raivotaan, näkyy tälläkin palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun istun junassa, niin tekisi mieli mennä paukuttelemaan liivejä ja sanoa, että mene ostamaan oikeankokoiset liivit ja pyydä apua sovituksessa. En sitä tee, mutta mieli tekisi, Kaisa hymyilee.
Hän on erityisen pahoillaan siitä, että suomalaiset eivät vaikuta täysin ymmärtävän, kuinka suuri rooli hyvin istuvilla rintaliiveillä on koko olemuksen kannalta. Kaisa pyrkii tekemään tämän myös lähipiirilleen selväksi."
Kaisa on täysin oikeassa. Suurin osa naisista ei ole lainkaan perehtynyt rintaliiveihin vaan ostavat mitä sattuu ja sitten kärsivät kun rinnat hölskyvät, kaarituet törröttävät missä sattuu yms.
Suomalaisissa on se piirre, että ei suostuta millään kuuntelemaan itseään fiksumpaa. Siksi asiantuntijoiden paikkaansapitäville neuvoille naureskellaan tai raivotaan, näkyy tälläkin palstalla
Tavallaan olen samaa mieltä. Näen itsekin ihan kadulla vastaantulevista naisista kenellä on huonosti istuvat rintaliivit.
Totta on myös se, että asiantuntijoilta kannattaisi ottaa vastaan apua.
Mutta kun Suomessa ei paljon asiantuntijoita ole. Liiviliikkeen myyjällä on aina oma lehmä ojassa, joko vaaditaan myyntituloksia tai sitten on omistaja itse kyseessä -- tämä johtaa siihen että asiakkaalle tuputetaan tuotteita joita kaupassa on, eikä sitä mallia ja kokoa, joka olisi asiakkaalle paras.
Lisäksi jokaisen myyjän pitäisi kouluttaa kokematonta asiakasta nimenomaan rauhassa pukukopissa keskittymään omiin tuntemuksiinsa: tuntuuko liivi hyvältä vai ei. Myyjä ei voi sitä sanoa.
Ja jos myyjä huomaa että asiakas on epävarma, pitäisi neuvoa jättämään ostopäätöksen teko ja tulemaan uudestaan toisena päivänä.
Kun se vaan on niin että jokainen asiakas joka painostamalla ostaa kalliit mutta epäsopivat liivit, ei koskaan tule uudestaan liikkeeseen eikä sitä suosittele kavereilleen. Suomessa liivibisnes on niin pientä (erikoisliikkeillä) ettei heillä olisi varaa menettää yhtään ainutta potentiaalista asiakasta. Tämä pitäisi kaikenmaailman "kaisojen" ymmärtää.