Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Petän miestäni. Minulla on ollut yli vuoden suhde itseäni 17 vuotta vanhempaan mieheen. Kukaan ei uskoisi jos kertoisin. Olen päällepäin kiltti ja hillitty perheenäiti. Pahinta ja parasta kaikessa on, että en tunne yhtään katumusta, en niin tippaakaan. Tosin puolisoni kanssa ei ole ollut vuosiin seksiä hänen sairastumisestaan johtuen.
Olen tavallinen naimisissa oleva keski-ikäinen työssäkäyvä ja lapsia harrastuksissa kuskaava perheenäiti.
Minulla on samanaikaisesti useampi rakastaja. Nuorin on itseäni 15 vuotta nuorempi ja vanhin ainakin parikymmentä vuotta vanhempi.
Olen hirveän kiltin ja viattoman näköinen, mutta olen täysi natsirasistifasisti.
Ajattelen seksiä tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
En pysty rakastumaan, ihastumaan keneenkään. Minun on vaikea kokea minkäänlaista kiintymystä aikuisiin. Omat lapset ja omat eläimet ovat ainoat joihin koen kiintymystä. Minulla ei todellisuudessa ole oikeasti ikävä koskaa ketään ihmistä. Yleistä rakkautta ja empatiaa tunnen paljonkin ja kykenen myötätuntoon sekä läheisyys on minulle helppoa.
Ulkoapäin näytän käsittääkseni päinvastaiselta ihmiseltä.
Olen samanlainen. Tykkään lapsistani ja eläimistäni. Mieheni on lähinnä ystävä. Eläimistä tykkään enemmän kuin ihmisistä. Ihmiset kuitenkin pitävät minua ihmisystävällisenä ja avuliaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.
Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.
Todistat älykkyytesi kertomalla, että pelaat xboxia, tuijotat futista telkkarista etkä laittaudu kotona?
Olisit lukenut pidemmälle, lukee kaikesta kaiken ja yleistieto on tosi hyvä. Osaa myös nikkaroida, kaikki ei osaa.
- Että olen aktiivinen sijoittaja ja osaan säästää rahaa. Minut leimataan aina joko siskoni mukaan tai jotenkin muuten streotypiseksi naiseksi, joka elää kaksi viikkoa ennen palkkaa kädestä suuhun. Näin ei ole.
- Että ostan melkein kaiken käytettynä vaatteita myöten.
- Että olen 30-vuotias. Minua luullaan aina alle 20-vuotiaaksi.
Olen entinen lapsinarkomaani . Useimpien mielestä näytän niin kiltiltä ettei röökin polttoakaan uskoisi
Hakkasin naisystäväni sairaalakuntoon, kun sain kuulla hänen pettäneeni minua. Eikä kaduta.
- se vanha ruma mies, jonka seurassa liikun, ei ole isäni vaan mieheni.
-mulla on ennustajanlahjoja: näen enneunia, vaistoan tulevaisuuden tapahtumia ja leikin salaa tarot-korteilla (jo lapsuudesta lähtien).
-rakastan luontoa ja yksinkertaista erämaaelämää.
Ihmisten mielikuva: kaupunkilainen, sovinnaisen näköinen, nuori, vakavarainen virkanainen.
Olemme mieheni kanssa kärsineet lapsettomuudesta sekä saimme useita keskenmenoja ennen onnistunutta raskautta. Olen ollut todella masentunut jonka vuoksi syön lääkkeitä. Kukaan ei varmasti ikinä arvaa ellen asiasta kertoisi. Enkä ole kertonut kun parille hyvälle ystävälleni, edes kummankaan meidän perheenjäsenet eivät näistä tiedä.
Minulla on kaunis ja ihana vaimo, mutta itse olen sian oksennukselta näyttävä paskamaha. Lisäksi käyn salaa huorissa.
Olen tavallisen näköinen, vähän tanakka viisikymppinen eronnut nainen. Tuskin minusta arvaisi, että rakastelin maanantaina kahdeksan kertaa peräkkäin rakastajani kanssa kummankin tyydytykseksi.
Olen suht fiksu, akateeminen nainen. Harva uskoisi, että olen usein ihan loukattu kynnysmatto parisuhteentyngissä, vaan ihmiset korkeintaan olettavat, että olen "vahva ja hankala". Vielä harvempi uskoisi, että sisälläni on välillä niin paljon vihaa, että mieleni tekisi lyödä narsistista miestä tai sanoa hänelle, että toivon hänelle monia järkyttävän pahoja asioita.
Se että näytän 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta, ainakin... hihii
Se että näytän todella rauhalliselta mutta kenenkään ei kannata suututtaa minua koska voin olla aika hankala silloin. Onneksi en ole räjähtänyt ...
Vierailija kirjoitti:
Olen todella yksinäinen, mitä pakenen töiden tekemisellä ja urheilulla. Ulospäin elämäni näyttää täydelliseltä, minulla on treenattu hyvänäköinen kroppa, matkustelen paljon ja omistan monta merkkilaukkua. Minulla on useamman tonnin säästöt. Esimerkiksi työ -ja koulukaverit ihailevat ahkeruuttani ja säästäväisyyttäni. Haluaisin käydä baareissa, mutta seuraa ei ole. Olen 20+ ja tänäkin vuonna syntymäpäivänäni ainut toiveeni oli, että joku ei perheeseen kuuluva onnittelisi. Opiskelen alaa, jossa ihmissuhdetaidot ovat merkittävässä roolissa.
Sama täällä, iältäni olen 30+ nainen. Näiden lisäksi juon alkoholia yksinäni aika paljon. Kukaan ei tiedä. Minulla on hyvä työ ja rahaa ja kiva koti. Olen tosi yksinäinen ja häpeän sitä. Olin myös syntymäpäivänäni tänä vuonna aivan yksin jo toisen kerran ja sain onnittelutekstiviestejä vain vanhemmiltani ja sisaruksilta. Mutta yritän elää niin, että olen iloinen siitä mitä minulla on enkä sure sitä mitä minulla ei ole. Asiathan voisivat olla paljon huonommin. Kuitenkin salaan yksinäisyyttäni ja se on kipeä asia. Joskus olen epätoivoinen ja pelkään olevani yksin ikuisesti.
Oon oikeesti tosi yksinäinen ja masentunu enkä jaksais nousta sängystä aamusin.
Olen pienimunainen, puhevikainen, pienikokoinen, heikosti koulutettu sekä vahvasti introvertti. Silti olen päässyt painamaan kotikuntani kauneimpia naisia. Ihmettelen itsekin miten
Haluaisit itkeä, muttet pysty siihen? Silti laitat vedenkestävän silmämeikin, jos alat yhtäkkiä itkemään. Taitaa olla lööperiä koko tarina.