Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
En saa orgasmia emätinyhdynnässä
Ei sitä uskoisi, että minäkin tiedän jotain.
Olen 23-vuotias ammattikorkeakouluopiskelija, käyn myös töissä joissa suoriuduin paremmin kuin kukaan muu työntekijä ja saan asiasta valtavasti kehuja ylemmältä taholta jatkuvasti. Seurustelen, parisuhde on todella hyvä, ja mulla on myös hyviä ystäviä. Kukaan ei tiedä että olen alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias ammattikorkeakouluopiskelija, käyn myös töissä joissa suoriuduin paremmin kuin kukaan muu työntekijä ja saan asiasta valtavasti kehuja ylemmältä taholta jatkuvasti. Seurustelen, parisuhde on todella hyvä, ja mulla on myös hyviä ystäviä. Kukaan ei tiedä että olen alkoholisti.
Niin. Vielä. Samoin luulevat huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttäjät. Ajan kanssa jäävät aina kiinni. Se kielii johtoportaalle, joka ensimmäisenä kehtaa tai haluaa vaikka sinun paikan työelämässä. Kohta et enää jaksakaan, kun ryypiskely vie ajattelukyvyn ja voimat. Näkyy myös jossakin vaiheessa ulkomuodossa. Lopeta ihmeessä hyvän sään aikana.
Vierailija kirjoitti:
poikaystäväsi täytyy tietää. pst, se haisee
Nokitan piriä että jaksan töissä. Kärsin mielialaongelmista. Ihmiset pitävät minua tehokkaana ja iloisena ihmisenä. Olen ihastunut itseäni 9 vuotta nuorempaan mieheen, enkä ole itsekään edes vielä kolmeakymmentä.
Kiroilen itsekseni kamalasti, jos jokin menee pieleen tai muistan jotakin hävettävää. Olen aika hillitty opettaja ja uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poikaystäväsi täytyy tietää. pst, se haisee
Me nähdään vaan pari kertaa kuussa, olen juomatta ennen tapaamistamme. Juodaan yhdessä aikalailla joka kerta, mutta hän ei tiedä että se on mulle ongelma.
Olen harrastanut seksiä aika monen miehen kanssa. Siis yksi kerrallaan.
Täällä palstalla ollaan niin siveydensipuleita, että.
Miehiä on kymmeniä - kymmenen sinkkuvuoden aikana eli 19-29v. Aktiivinen seksielämäni siis alkoi vasta, kun muutin kotoa pois.
Joo - mutta kukaan ei sitä minusta ikinä uskoisi :D
Minulla ei ole ollenkaan omanarvontuntoa. Sitä ei uskoisi päällepäin.
Olen entinen narkkari ja pudonnut viidennestä kerroksesta asfalttiin. (Jos pitkähihainen paita päällä).
Että elän köyhyysrajan alapuolella ja että kärsin kroonisesta kivusta 24/7
Sitä, että olen hyvin fiksu. Sitä eivät kaikki ilmeisesti vielä tänäkään päivänä usko nätistä, laittautuvasta blondista 😜
Olen hiljainen hissukka, mutta pari salasuhdetta joista vaimo(ke) autuaan tietämätön. No, ehkä hänelläkin sama juttu...
Olen juoppo tai jopa alkoholisti. Päälle päin olen muka kuvataiteilija ja kirjailija. Olen myös näppärä askartelemaan kaikkea kivaa.
Todellisuudessa kun pääsen kotiini, vedän viinaa kaksin käsin enkä vastaa puhelimeen. Vihaan ihmisiä ja itseäni. Saan nautintoa elämääni juomalla.tuis
Huushollini on huomattavan siisti ja puhdas, juuri tuon viinanjuontini vuoksi. Haluan ajatella, että kotini on kaunis ja järjestyksessä koska itse olen paska ja juoppo.
Todennäköisesti kuolen verrattain nuorena, huonojen elintapojeni vuoksi. Yritän salata tilannettani iäkkään vanhempani vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.
Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.
Olen myös muille tosi kiltti ja aina iloinen, nauran ja teen kaikkea hauskaa - oikeasti olen masentunut, tosi ahdistunut ja saan paniikkikohtauksia. Muille on helppo esittää. Tämän ulkonäön taakse on helppo piiloutua.
Minusta vaikutat erittäin mielenkiintoiselta tyypiltä. ....Oli pakko sanoa.
Kukaan ei varmaan uskoisi paljonko mulla on omaisuutta... Kuljen millon minkäkin näköisenä, toki siisteissä vaatteissa mutta en todellakaan missään merkkikamassa. Ja olen 23-vuotias opiskelija, jolla ei todellakaan "pitäisi" olla näin paljon varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Johtajana sosiaalialalla ja joudun antamaan paljon lausuntoja/olemaan esillä työni puolesta. Julkisuuskuva siis tärkeä.
Vihaan yli kaiken tätä elitasopakolaisten laumaa jota tänne on päästetty ja jota ei saa arvostella, ei saada ulos maasta ja jotka kusettavat koko yhteiskuntaa. Tätä en voi virkani puolesta arvostella edes faktoihin pohjautuen koska "tuomio" tulisi välittömästi.
Et todellakaan ole ainoa. Jopa alan sisällä ne harvat äänekkäät kukkahatut yrittävät vaientaa niitä, jotka sisäisesti puhuvat asioista niin kuin ne on. Ulospäin ei saa varsinkaan kertoa yhtään mitään, ettei kansa tajua, miten tuo turvallista maata etsivä lauma haluaa tulla ilmaiseksi valmiiseen elämään hoitamatta omaa yhteiskuntaansa parempaan kuntoon. Turva = raha. Jos raha poistettaisiin, katoaisi siitä maasta yhtäkkiä turvan hakeminen. Ei asuntoa, ei lasten koulutusta, ei hyysäystä. Pelkkää määräaikaisuutta periferiassa, mihin eläminen osoitettaisiin pätkäkansalaisuuksina. Yksinkertaista mutta totta.
Tuohon voisi lisätä vielä sen, että lähtömaihin ei saa lähettää missään muodossa tai välikäsien kautta yhtäkään euroa, ennen kuin elää täysin ilman yhteiskunnan tukia. TÄYSIN. Lex-turvis. Vieläkö houkuttelee eldorado?
Jostakin käsittämättömästä syystä nämä yhteiskunnan muualta tulleet kupparit kuvittelevat, että heille kuuluu kaikki sama kuin kohdemaan omille kansalaisille. Ihan tuosta vaan. "Täsä mä olen."
Tämä teidän keskustelunne on ilmoitettu valvonnalle. Menkää muualle möyhäämään tai pysykää asiassa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No onpas teitä paljon, teitä tunnekylmiä ihmisvihaajia, jotka olette niiiin hyviä huijaamaan.
Miksi sitten teeskentelette, jos olette tunteettomia? Eikös teeskentely viittaa siihen, että häpeätte ominaisuuttanne ja haluatte peittää sen?
Does not compute.
Taas tätä mammojen erikoisuudenhakua, kun ei mitään muuta tahdo löytyä niin hei, tää ois silleen niinku sosiopaatti kuten Hannibal Lecter.
Älä sää höpötä kunnet mitää tajua.
Olen syönyt 1kg makaronilaatikkoa yhdeltä istumalta. ;))