Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
341/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä naisvaltaisella alalla, jonka työntekijöitä pidetään välillä yksinkertaisena.

Hakkeroin vapaa-ajalla muita ihmisiä ja tiedän esimerkiksi työkavereista asioita, joita he luulevat ettei kukaan heidän lisäkseen tiedä.

Ei ihmisiä voi hakkeroida. Paitsi kyborgeja, jos haluaa sellaisen ihmiseksi luokitella.

Vierailija
342/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt, masturboin päivittäin. Seksiseura (ja ihan muukin seura) kiinnostais mut kelle lihava kelpais. N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen alkoholisti.

Usko pois, kyllä se vaan näkyy.

Vierailija
344/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän reilusti itseäni vanhemmista miehistä (40-50v) ja haluaisin oman "daddyn". Minua kiihottaa ajatus siitä, että vanhempi mies pitää minua nuorena tyttönä jota hän voi hallita ja pitää hyvänä. Haluaisin kovasti sm-seksiä.

N23

Vierailija
345/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syömishäiriö ja oksennan päivittäin. Lisäksi mulla ei ole yhtään ystäviä nykyisellä paikkakunnalla ja oon pari vuotta miettinyt itsemurhaan. Päälle päin vaikutan tavalliselta yliopisto-opiskelijalta.

PS. Saan apua

Vierailija
346/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen asperger ja olen sen takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Eli kielteiset as-piirteeni ovat niin voimakkaita että ne todella vaikeuttavat elämääni.

Minulla kuitenkin on käytöstavat, sosiaalisuuteni on normaalin rajoissa, pukeudun tavallisesti, olen aktiivisesti  mukana parinkin yhdistyksen toiminnassa jne. Sehän ei näy mihinkään että arkeni on tarkkaan suunniteltu ja harkittu niin että oireistani aiheutuisi mahdollisimman vähän haittaa. Kuormittumisoireista toivun kotona nukkumalla useammankin vuorokauden ympäri. Oireidenhallinta ulkona liikkuessani onnistuu kuitenkin ilmeisen hyvin, koskapa useampikin on ihmetellyt ääneen miten muka voin olla asperger, ja toiset joille olen joutunut asiasta jossain tilanteessa kertomaan, tuppaavat unohtamaan sen.

Täällä toinen samanlainen. Muut eivät usko kuinka paljon tarvitsenkaan aikaa palautumiseen yksinkertaistenkin arkitoimien jälkeen. Elämäni on pelkkää matematiikkaa. Joudun laskemaan joka päivä hyvin tarkkaan mitä voin tehdä vähäisten voimavarojeni rajoissa. Siltikin usein menee pieleen ja sitten joudun nukkumaan esim. viikon poistumatta kotoa. Aistiylikuormituksesta oksentelen ja saan migreenejä. Ei ole helppoa, tsemppiä sinullekin!

Vierailija
347/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Anneli Auerin syyttömyyten kaikissa asioissa.

Vierailija
348/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäkäytännöllinen, vaikka näytän tehokkaalta marttaemännältä. Oikeasti olen runollinen haaveilija.

Vierailija
349/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neitsyt, masturboin päivittäin. Seksiseura (ja ihan muukin seura) kiinnostais mut kelle lihava kelpais. N20

Tähän provoon tulee tarjokkaita "auttamaan" 3...2...1....

Vierailija
350/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen laiska siivoamaan. Mies yritti pakottaa siihen, koska oli astmaatikko itse. En suostunut. Rätti omaan käteen. Oma hengityskanavani kestää pölyt ja tomut.

Vierailija
351/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän terveeltä, mutta en pysty kävelemään juuri ollenkaan.

Vierailija
352/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen masentunut sisälläni ja ulkokuori hymyilee. Pidän monia ihmisiä juntteina joilla ei ole oikeita ongelmia. Asun hometalossa ja sille ei nyt voi mitään. Rahat on kokoajan Loppu. Nukun huonosti jos yhtään öisin. Päivisin suoritan sydän tikittäen paineen alla kaiken ja nopeammin kuin muut, muidenkin puolesta. Pysyn hereillä syömällä kokoajan epäterveellistä ruokaa ja herkkuja.

Vierailija
353/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt itsemurhaa ja sairastanut pitkään syömishäiriötä.

Miksi epäonnistuit itsemurhayrityksessäsi? Vieläkö sinulla on syömishäiriö? 

Löysin elämästä jotain hyvääkin. Elämä on elämisen arvoinen. Edelleen sairastan tosin hallitummin kuin ennen jos niin voi sanoa.

Vierailija
354/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on syömishäiriö ja oksennan päivittäin. Lisäksi mulla ei ole yhtään ystäviä nykyisellä paikkakunnalla ja oon pari vuotta miettinyt itsemurhaan. Päälle päin vaikutan tavalliselta yliopisto-opiskelijalta.

PS. Saan apua

Voimia sinulle! Kirjoittelin toiselle sivulle että olen pitkään sairastanut syömishäiriötä ja yrittänyt itsemurhaa. Tämä on kamala sairaus mutta paraneminen on mahdollista! Toivon että saat ystäviä paikkakunnaltasi ja pääset sh:stä eroon!

Vierailija
355/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on muitakin, siskot kirjoitti:

Olen parikymppinen, humanistisen koulutuksen saanut nainen, joka syön kasvispainotteisesti. Ostan lähi- ja luomuruokaa, nuohoan kirppareita ja suhtaudun kierrättämiseen uskonnollisella hartaudella. Olen paikallisen Ruohonjuuren vakioasiakas. Haaveilen oman, ekologisen, kierrättämällä synnytetyn vaatemalliston lanseeraamisesta (à la Globe Hope tai Poola Kataryna). Minua varmaankin pidetään jonkinmoisena hippinä.

Olen äänestänyt joka ikisissä vaaleissa Perussuomalaisia. Mielestäni "monikulttuurisuus" on paskaa. En voi sietää ihmisiä, jotka suitsuttavat kyseistä aatetta pysähtymättä [i]hetkeksikään[/i] miettimään, minkälaista ajan, energian ja luonnonvarojen (!) tuhlausta se on. Lukisivat edes Eero Paloheimoa!

Toivon, että Jussi Halla-aho voittaa puheenjohtajavaalit, ja suren vilpittömästi sitä, että Rähmispossu poistui keskuudestamme.

Porvoosta on tämä ja puolet ketjun kommenteista. varmaan iltasanomiin tilattu ketju. Vain palstasosiopaatti käyttää sanoja sisko ja tyttis.

Vierailija
356/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena aikuisena sairastanut syövän. Tästä on jo aikaa ja paranin, mutta tauti (tai oikeammin hoito) jätti loppuelämäksi jälkivaikutuksia; minulla on mm. suhteellisen kovia kipuja päivittäin.

Vierailija
357/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä ois provoa? Onko epäuskottavaa olla neitsyt ja tykätä seksistä vai mitä...? Terve vaan mutta näillä mennään joka ikinen päivä, sais mieluusti olla pelkkä provo mun puolesta. - sama N20

Vierailija
358/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä ois provoa? Onko epäuskottavaa olla neitsyt ja tykätä seksistä vai mitä...? Terve vaan mutta näillä mennään joka ikinen päivä, sais mieluusti olla pelkkä provo mun puolesta. - sama N20

Tässä on provoa se, että jos sinulle joku palstalla tarjoaisi muutosta tilanteeseen vaikka treffien, parisuhteen (jos kemiat pelaa) tai satunnaisen seksin muodossa, niin silti et tekisi yhtään mitään.

Että terve vaan.

359/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaaneiuskoisiikina kirjoitti:

1. Syön räkää antaumuksella ja se on hyvää.

2. Kaivelen alapäätäni kotona ollessani ihan vaikka sohvalla istuen hakematta seksuaalista mielihyvää.

3. Venyttelen nännejäni sohvalla istuessani ajan kuluksi.

4. Kaivan korvaa ja pyyhin vaikun esim paitaan.

5. Mulkoilen, irvailen ja naureskelen itsekseni kotona.

6. Luen av-palstaa.

7. Piereskelen ja "tuuletan" sitä, jotta haistaisin paremmin.

8. Haistelen alushousujani ja joskus maistelen valkovuotoa.

9. Kuukautisten aikaan kaivan verohyytymiä pumpulipuikolla.

Kukaan ei ikinä uskoisi näitä. Olen päälle päin huoliteltu, siisti nainen.Koira tietää nämä kaikki ja mies osan, minkä näkee.

T. Lääkäri 28v

Haha, mulla melkeen samat, paitsi en kaiva hyytymiä pumpulipuikolla vaan välillä sormin ja en maistele valkkariani! :'DD

Niin ja en ole lääkäri.. tosin muuten ihan korkeakoulutetussa ammatissa :)

Samat mullakin 1- 5. Ei loput :P

Vierailija
360/2821 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnijäi kirjoitti:

Meitä on muitakin, siskot kirjoitti:

Olen parikymppinen, humanistisen koulutuksen saanut nainen, joka syön kasvispainotteisesti. Ostan lähi- ja luomuruokaa, nuohoan kirppareita ja suhtaudun kierrättämiseen uskonnollisella hartaudella. Olen paikallisen Ruohonjuuren vakioasiakas. Haaveilen oman, ekologisen, kierrättämällä synnytetyn vaatemalliston lanseeraamisesta (à la Globe Hope tai Poola Kataryna). Minua varmaankin pidetään jonkinmoisena hippinä.

Olen äänestänyt joka ikisissä vaaleissa Perussuomalaisia. Mielestäni "monikulttuurisuus" on paskaa. En voi sietää ihmisiä, jotka suitsuttavat kyseistä aatetta pysähtymättä [i]hetkeksikään[/i] miettimään, minkälaista ajan, energian ja luonnonvarojen (!) tuhlausta se on. Lukisivat edes Eero Paloheimoa!

Toivon, että Jussi Halla-aho voittaa puheenjohtajavaalit, ja suren vilpittömästi sitä, että Rähmispossu poistui keskuudestamme.

Porvoosta on tämä ja puolet ketjun kommenteista. varmaan iltasanomiin tilattu ketju. Vain palstasosiopaatti käyttää sanoja sisko ja tyttis.

Mä tunnen lukuisia tuollaisia. Ulospäin on vaan pakko olla sitä toista mieltä.

38-v humanistinainen