Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Kukaan ei tiedä että viiltelen itseäni. Vaikutan melko iloiselta ja hiljaiselta kavereille.
Töissä olen rauhallinen, kärsivällinen, ahkera ja järjestelmällinen. Kotona olen puolestaan laiska, epäjärjestelmällinen ja kärsimätön sekä nopea liikkeissäni.
Meitä on muitakin, siskot kirjoitti:
Olen parikymppinen, humanistisen koulutuksen saanut nainen, joka syön kasvispainotteisesti. ...
Toivon, että Jussi Halla-aho voittaa puheenjohtajavaalit, ja suren vilpittömästi sitä, että Rähmispossu poistui keskuudestamme.
Olen samantyylinen ihminen. Pyörin maahanmuuttokriittisten foorumeilla, äänestän Persuja ja kannatan toki myös Hallista puikkoihin. Tuon kuitenkin melko avoimesti ilmi, mitä mieltä olen maahanmuutosta. Olen totaalisen väsähtänyt tuntemieni ihmisten sokeuteen ja typeryyteen. Toivo siitä, että asiat muuttuisivat, alkaa vain olla mennyttä. Haaveilen sen vuoksi erakoitumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen, humanistisen koulutuksen saanut nainen, joka syön kasvispainotteisesti. ...
Toivon, että Jussi Halla-aho voittaa puheenjohtajavaalit, ja suren vilpittömästi sitä, että Rähmispossu poistui keskuudestamme.Olen samantyylinen ihminen. Pyörin maahanmuuttokriittisten foorumeilla, äänestän Persuja ja kannatan toki myös Hallista puikkoihin. Tuon kuitenkin melko avoimesti ilmi, mitä mieltä olen maahanmuutosta. Olen totaalisen väsähtänyt tuntemieni ihmisten sokeuteen ja typeryyteen. Toivo siitä, että asiat muuttuisivat, alkaa vain olla mennyttä. Haaveilen sen vuoksi erakoitumisesta.
Olen iloinen, liikalihava 52 vuotias, kansankynttilä joka on aina kohtelias, kiltti ja huomaavainen. Itseasiassa yleensä en pidä ihmisten kanssakäymisestä, mielestäni suurinosa ihmisistä naiveja höpöttäjiä. Olen naimisissa, koti ja perhe tiptop. Minulla on salasuhde 18 vuotta nuorempaan mieheen. Kerran mainitsin tästä "tyttöjenilallassa" , kukaan ei uskonut. Yksi kaveri kysyi sitten myöhemmin että olihan se miesjuttu vitsi.... tietysti vastasin. Ai että nautin tilanteesta.
Olen ihan kohta 50 täyttävä, naisellinen, pienikokoinen ja normaalipainoinen nainen. Olen kuitenkin aika haka kädenväännössä. Olen treenannut taitoa mieheni kanssa vuosia ja tästä ei kukaan muu tiedä. Lajihan ei ole kiinni niinkään voimasta, vaan tekniikasta. Atleetti mieheni päivitteli viimeksi vääntäessämme, että hän häviää pian minulle.
Tilaan The Economistia ja Bloomberg Businessweekia.
En ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa. Olen siis nainen, jolla on kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa. Olen siis nainen, jolla on kaksi lasta.
Olet siis lesbo - säälin lapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikenlainen saatanan palvonta, tai -nismi, wiccalaisuus, noituus, jooga ja meditointi ym on ihan sitä itseänsä - saatananpalvontaa, jossa pyydetään riivaajanhenkiä sisään asumaan.
Jaha, saatiin jostain hurmahenkinen kristittäjä jaanaamaan.
Totta kai sinä ja jumalasi olette ahtaassa mielessäsi oikeassa ja muut väärässä. Pikku nyanssina huomautan, että muutama miljardi ihmistä maailmassa on puolestaan sitä mieltä, että sinä ja jumalasi olette väärässä.
Lopulta sillä ei ole väliä, koska löylynlyömän uskonhihhulin kanssa väittely on yhtä hyödyllistä kuin paavin pallit.
P.S. Ja jos vielä tulet julistamaan, joogaan sut suohon.
Näytän siltä, että nautin ystävieni seurasta. Oikeasti haaveilen jo siitä, että pääsen kotiin omaan rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä että viiltelen itseäni. Vaikutan melko iloiselta ja hiljaiselta kavereille.
Älä vihaa itseäsi, vaan rakasta - sano itsellesi hyviä asioita peilin edessä, niin uskot niihin itsekin.
Jeesus rakastaa sinua myös ja haluaa, että rukoilet Häntä elämääsi.
Siitä lähtisi sinulle ihan uusi ja ihmeellinen elämä alkuun ja sellaisia siunauksia täynnä, jota et olisi ikinä voinut kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikenlainen saatanan palvonta, tai -nismi, wiccalaisuus, noituus, jooga ja meditointi ym on ihan sitä itseänsä - saatananpalvontaa, jossa pyydetään riivaajanhenkiä sisään asumaan.
Jaha, saatiin jostain hurmahenkinen kristittäjä jaanaamaan.
Totta kai sinä ja jumalasi olette ahtaassa mielessäsi oikeassa ja muut väärässä. Pikku nyanssina huomautan, että muutama miljardi ihmistä maailmassa on puolestaan sitä mieltä, että sinä ja jumalasi olette väärässä.
Lopulta sillä ei ole väliä, koska löylynlyömän uskonhihhulin kanssa väittely on yhtä hyödyllistä kuin paavin pallit.
P.S. Ja jos vielä tulet julistamaan, joogaan sut suohon.
Kyllä - ja taas muutama miljardi on sitä mieltä, että minä ja Jumalani olemme oikeassa.
Tässä ei olekaan kyse siitä, kuinka paljon ihmisiä ei usko Jeesukseen ja ketkä taas uskovat.
Raamattu sanookin, että meitä on lopulta vähän:
Lk 12:32 Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.
Jumala suhtautuu myös sinuun ja muihin kaltaisiisi parantumattomiin jumalattomiin väliinpitämättömästi, Hän sanookin:
Jes 40:
10. Katso, Herra, Herra tulee voimallisena, hänen käsivartensa vallitsee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä.
13. Kuka on Herran Henkeä ohjannut, ollut hänen neuvonantajansa ja opettajansa?
14. Kenen kanssa hän on neuvotellut, joka olisi hänelle ymmärrystä antanut ja opettanut oikean polun, opettanut hänelle tiedon ja osoittanut hänelle ymmärryksen tien?
15. Katso, kansakunnat ovat kuin pisara vesisangon uurteessa, ovat kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Katso, merensaaret hän nostaa kuin hiekkajyvän.
Sinä ja sinun joogasi olette jo hävinneet, mutta minä olen Voittajan Jeesuksen ja Jumalan Kaikkivaltiaan puolella.
Tee sinäkin parannus joogastasi, jotta et kokisi sitä toista ja lopullista kuolemaa aikanasi.
Olen myynyt nuorempana seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin parannus joogastasi
*reps*
Mä en oikeasti edes joogaa, kehitin vain oman versioni muisnaissuomalaisesta suohon laulamisesta.
En juurikaan käytä aikaa keskustelufoorumeilla, mutta kun törmäsin uuspakanuuden tölvimiseen, en voinut vastustaa kiusausta. On aina yhtä hassua nähdä, kun joku kiihkoilija repeää liieveistään ja rasvatun oravan raivolla & nopeudella suoltaa tulikivenkatkuista raamattulainausta johonkin Vauvaan...
Hei, mä en jaksa lähteä tähän yhtään. Pidä sä sun juttus, mä pidän mun. Nyt vapaita viettämään, heippa.729
Vierailija kirjoitti:
Olen hulluna yhteen pikkutyttöjen peliin. 0len jossain tasolla 400. Se on vaan niin koukuttava. En koskaan osta siinä mitään, koska en halua fuskata. Siksi saatan yrittää yhtä tasoa 20 kertaa.
Ehkä jäin vaan lapsena jotain vaille :-)
N50
Minäkin olen koukussa yhteen pikkupoikien ammuskelupeliin. Minäkään en fuskaa rahalla, vaan kisaan hullun lailla ja 10-vuotiaat nassikat päihittää mut. En kehtaa paljastaa chatissä että oon mummo.
Olen nutturapäinen virkanainen.
N50
Teen etätöitä kotona samaan aikaan kun polttelen kannabista. Rennon letkee tatsi töitä tehdessä. Työn laadusta olen saanut erityisesti kehuja.
Vierailija kirjoitti:
kiinnijäi kirjoitti:
Olen parikymppinen, humanistisen koulutuksen saanut nainen, joka syön kasvispainotteisesti. Ostan lähi- ja luomuruokaa, nuohoan kirppareita ja suhtaudun kierrättämiseen uskonnollisella hartaudella. Olen paikallisen Ruohonjuuren vakioasiakas. Haaveilen oman, ekologisen, kierrättämällä synnytetyn vaatemalliston lanseeraamisesta (à la Globe Hope tai Poola Kataryna). Minua varmaankin pidetään jonkinmoisena hippinä.
Olen äänestänyt joka ikisissä vaaleissa Perussuomalaisia. Mielestäni "monikulttuurisuus" on paskaa. En voi sietää ihmisiä, jotka suitsuttavat kyseistä aatetta pysähtymättä [i]hetkeksikään[/i] miettimään, minkälaista ajan, energian ja luonnonvarojen (!) tuhlausta se on. Lukisivat edes Eero Paloheimoa!
Toivon, että Jussi Halla-aho voittaa puheenjohtajavaalit, ja suren vilpittömästi sitä, että Rähmispossu poistui keskuudestamme.
Porvoosta on tämä ja puolet ketjun kommenteista. varmaan iltasanomiin tilattu ketju. Vain palstasosiopaatti käyttää sanoja sisko ja tyttis.
Mä tunnen lukuisia tuollaisia. Ulospäin on vaan pakko olla sitä toista mieltä.
38-v humanistinainen
Minäkin olen kotona sitä mieltä että rajat kiinni jo ja äkkiä, Ruotsin malli on itsetuhoinen, mutta sitä ei voi julkisesti sanoa ääneen.
N51 akateeminen
Olen naimisissa ja minulla on friends with benefits suhde toisen miehen kanssa. Molemmat tietävät toisistaan ja tilanne on heille ihan ok. Lisäksi harrastan seksiä joskus satunnaisesti muiden kanssa, jos tilaisuus osuu kohdalle. Joskus tuntuu että olen lapsi karkkikaupassa 😀.
Se, että toivoisi seksiseuraa ja valittelee kelpaamattomuuttaan ei kuitenkaan tarkoita että uskaltaisi tarttua anonyymien palstamiesten ehdotteluihin.
M27