Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Olen kova urheilemaan vaikka painan 112 kg. Ja mieheni on 155 kg sumopainija.
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessani tunnen itseni hyvin, hyvin tavalliseksi ja mieleltäni terveeksi, enkä pysty löytämään omasta elämästäni yhtään salattua totuutta. Onnellinen!
Ei salattu totuus ole aina onnettomuutta ja surua. Se voi olla kuplivaa, sisäistä iloa, rauhaa ja onnea.
t. se uuspakana
Raha-asioista kannattaa aina vaieta, kuten täällä on kirjoitettukin. Jos on yhtään plussalla, niin johan löytyy niitä uusia ystäviä. Jotka katoavat samoin tein kuin rahat.
Monet ihmiset pitävät minua innokkaana lukijana, joka lukee paljon kirjoja kannesta kanteen. Tosi asiassa luen ehkä 1 kirjan kahdessa vuodessa kannesta kanteen ja suurin osa ajasti menee tietokoneella ja televisiota katsoen.
Vanha raha tykkää bamlata vanhan rahan kanssa siksi, että molemmilla on samat taustat. Ei tule hyväksikäyttöasemaa, kun on kasvettu siinä ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessani tunnen itseni hyvin, hyvin tavalliseksi ja mieleltäni terveeksi, enkä pysty löytämään omasta elämästäni yhtään salattua totuutta. Onnellinen!
Ei salattu totuus ole aina onnettomuutta ja surua. Se voi olla kuplivaa, sisäistä iloa, rauhaa ja onnea.
t. se uuspakana
Hienosti muotoiltu.
t: se rakastajaa pitänyt terapiakäyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset näkevät kauniin sinisilmäisen tytön ulospäin, joka on ujo ja kohtelias aina muille - todellisuudessa olen hyvin tietoinen asioista, ajattelen paljon, enkä ole edes ujo, tiedän mitä haluan, ihmettelen suuresti kuinka paljon ihmiset tekevät toisista näin nopeita päätöksiä tuntematta. Myös monet ystävistäni kohtelevat minua välillä ihmeellisesti, ja luulen että tämä naapurintyttömäinen ulkonäkö saa heidät ajattelemaan minusta niin pehmoisia. Osa ystävistäni aliarvioi minut mukavuuteni vuoksi, koska he luulevat, että kun olen peruskiltti, niin mun on pakko olla jotenkin vajaa, ja he luulevat että tätä ominaisuutta voi käyttää hyväksi ja en tätä huomaa...Päin vastoin huomaan paljon asioita, myös valehtelun, en vain sano ajatuksiani ääneen! Toivottavasti tämän mielikuvan voisi joskus murtaa.
Tiedätkö mä allekirjoitan omalla kohdallani tämän. Tai puolitutut pitävät mua hirveän kilttinä ja vähän arkana. Sellaisena kaikkia miellyttävänä henkilönä, joka ei osaa sanoa ei.
Mulla ei vaan oo itselläni mitään tarvetta vääntää kaikesta draamaa tai sanoa takaisin. Enkä halua nostaa itseäni jalustalle. Mielummin seuraan sivusta ja vetelen sitten naruista.
Eskapismia283940 kirjoitti:
Harrastan eskapismia, joskus nuorempana oikeen odotin että pääsen nukkumaan että saan jatkaa omakeksimää tarinaani omassa pässäni! Edelleen teen sitä silloin jos en ole liian väsynyt tai nukahda helposti. Saan niistä ideat taiteeseeni. Olen 24 vuotias nainen, Vahvasti introvertti.
Hei samis! Malja meille mielikuvitus-neroille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan tavallinen keski-ikäistyvä toimistorotta sinisissä farkuissa ja beigessä neuletakissa. En käytä päihteitä, rakastan puutarhanhoitoa. Olen satanisti.
Olet siis riivattu - säälin sinua.
Hän on satanisti, ei "saatananpalvoja". Satanismi on filosofia.
Flirttailen kaikille vastaantulijoille, sukupuolesta riippumatta. Vastikään tajusin, että yritän saada kaikki ihastumaan itseeni ja rakastan huomiota. Kuitenkin tosipaikan tullen peräännyn ja en kykene rakastamaan tarpeeksi.. osaako joku diagnosoida ;( kauhuissaan googlettelin jo narsistiakin, mutta en pidä itseäni millään tapaa muita parempana ym ja ei onneksi sopineet merkit.
Moni pitää minua nutturapää-ylisuorittajana. Muutamalle kaverille olen kertonut, miten paljon miehiä ja rietasta seksielämää kulisseissa harrastan. Käy se rentoutuminen niinkin.
Olen akateeminen, töissä käyvä kunnollinen ja kaunis kahden lapsen äiti.
Kukaan ei tiedä, että aviomieheni (10 v yhdessä) ja lasten isä on istunut vankilassa ja edelleen pyörii välillä "epämääräisissä piireissä".
Hän on loistava isä ja aviomies kaikesta huolimatta. Nämä asiat eivät ole kahvipöytäkeskusteluita ja olisi vähän outoa nyt näin monen viiden jälkeen kertoakaan...
Lisäksi minulla on sairaus joka ei näy ulospäin, mutta josta kärsin päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Huudan lapsilleni ja puhun miehelleni paskaisen ivallisesti ja vihaan häntä ja toivon, että mies jättäisi minut tai pääsisin muuten hänestä eroon.
Ai niin, tän ^ alapeukuttajat: tää olikin tällainen humble brag -ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. se uuspakana
Tämä on niin totta.
t. se satanisti
Olen töissä naisvaltaisella alalla, jonka työntekijöitä pidetään välillä yksinkertaisena.
Hakkeroin vapaa-ajalla muita ihmisiä ja tiedän esimerkiksi työkavereista asioita, joita he luulevat ettei kukaan heidän lisäkseen tiedä.
Minua pidetään kylmänä, kova ja urakeskeisenä ihmisenä. Pidänkin tätä illuusiota hyvin yllä varsinkin uusien ihmisten kanssa.
Oikeasti olen tunteellinen ihminen, joka itkee usein kun kukaan ei näe.
Tyydytän itseäni lähes päivittäin ja flirttailen paljon miehille.
Olen sellainen asiallinen älykkötyyppi ja kotona keräilen ja puunaan My little poneja.
Nainen-21 kirjoitti:
Lisäksi kärsin aknesta lukuisten hoitoyritysten jälkeenkin, jonka takia pidän itseäni epäviehättävänä.
Oletko kokeillut acne.org:n hoitorutiinia?
Minulla on lähes miljoonan euron arvopaperisalkku (perittyä rahaa). Olen keskituloinen, vaatimattoman näköinen konttorirotta, asun vuokralla yksin. Vaatteeni ovat kyllä kalliita (kengät käsintehtyjä, asusteet Hermèstä ym.), mutta töissä ei kukaan ole niin perillä asioista, että tajuaisi sitä, koska ulkoasuni on hyvin hillitty.