Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
281/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on superuskovainen menneisyys. Siis sellainen marssitaan-jeesuksen-puolesta-ja-jaetaan-lappusia-kadulla -elämäntapa. Jossain kohtaa aikuistuessa järki voitti ja katkoin välini siihen suuntaan, myös useimpiin perheenjäseniini. En ole katunut.

Vierailija
282/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun monet ovat kertoneet innoissaan tänne "kukaan ei ihan varmana uskoisi että harrastan tosi rajua seksiä." Miltä ne rajun seksin harrastajat näiden mielestä sitten näyttävät? Pukeutuisivat aina nahkaan + piikkikorkoihin ja kanniskelisivat ruoskaa mukana vai?

Jep, raju seksi on normisettiä monessa kodissa. Ei siinä ole mitään erikoista tai uskomatonta. Ehkäpä tänne asiasta mainitsevat ovat löytäneet sen puolen seksistä vasta hiljattain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty kaksi sydänleikkausta nuorena. Toiseen meinasin kuolla.

Niiden jälkeen en ikinä toipunut ennalleen, vaan väsyn ja nukun paljon enemmän kuin normaalit ikäiseni. Tästä on aikaa 20 vuotta.

Näytän normaalille silloin kuin olen muiden kanssa tekemisissä, joten monelle on vaikea uskoa tämä asia. Myös itselleni ja lähes kaikille lääkäreille.  

Vierailija
284/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin erittäin voimakkaasta ahdistuneisuudesta ja jonkin sortin sosiaalisesta fobiasta myös. En myöskään pidä yhtään ihmisistä, oikeastaan vihaan ihmisiä ja rasitun, ärsyynyn sekä ahdistun niiden seurasta tai pelkästä läsnäolosta esim. Kaupassa tai salilla. Suunnittelen menojani ja elämääni niin, että saisin olla mahd. Paljon aivan yksin ja tapaamatta ketään. En vaan jaksa ihmisiä yhtään.

Suomalaisen normipäivä.

Vierailija
285/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut melko ahdistunut viime aikoina, mutta peitän sen "täydellisellä" olemuksellani.  Hallitsen kaiken ja olen kohtelias sekä ystävällinen. Kaikille ja aina. Jokainen hiussuortuvakin varmaan on "oikealla" paikallaan.

Vierailija
286/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun monet ovat kertoneet innoissaan tänne "kukaan ei ihan varmana uskoisi että harrastan tosi rajua seksiä." Miltä ne rajun seksin harrastajat näiden mielestä sitten näyttävät? Pukeutuisivat aina nahkaan + piikkikorkoihin ja kanniskelisivat ruoskaa mukana vai?

Jep, raju seksi on normisettiä monessa kodissa. Ei siinä ole mitään erikoista tai uskomatonta. Ehkäpä tänne asiasta mainitsevat ovat löytäneet sen puolen seksistä vasta hiljattain?

Ehkä enemmän kyse siitä, että olisi olemassa joku ulkonäkönormi ihmisille, jotka harrastavat rajua seksiä. Strap-onit ja gagging ballit vaan aamubussia odotellessa kolahtelevat toisiinsa.

Vierailija
287/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melko löysä emätin, enkä hallitse lantionpohjan lihaksiani kunnolla.

Tuskin tämä päällepäin näkyy, kun olen vieläpä 22v, hoikka ja hyväkuntoinen urheilullinen nuori nainen. Jotain häikkää vaan on lantion alueella, olen huomannut asian vasta aivan tässä lähiaikoina.

Pystytkö fistaamaan itseäsi?

Ihan niin löysä se ei taida olla, mutta pakko myöntää etten ole kokeillut :D Ikävä tuottaa pettymys pervolle.

Vierailija
288/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Syön räkää antaumuksella ja se on hyvää.

2. Kaivelen alapäätäni kotona ollessani ihan vaikka sohvalla istuen hakematta seksuaalista mielihyvää.

3. Venyttelen nännejäni sohvalla istuessani ajan kuluksi.

4. Kaivan korvaa ja pyyhin vaikun esim paitaan.

5. Mulkoilen, irvailen ja naureskelen itsekseni kotona.

6. Luen av-palstaa.

7. Piereskelen ja "tuuletan" sitä, jotta haistaisin paremmin.

8. Haistelen alushousujani ja joskus maistelen valkovuotoa.

9. Kuukautisten aikaan kaivan verohyytymiä pumpulipuikolla.

Kukaan ei ikinä uskoisi näitä. Olen päälle päin huoliteltu, siisti nainen.Koira tietää nämä kaikki ja mies osan, minkä näkee.

T. Lääkäri 28v

Vierailija
289/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä musiikista. Omasta mielestäni se ei ole mitenkään erityisen uskomatonta, mutta ilmeisesti on, kun se niin jaksaa aina hämmästyttää ihmisiä, jos joudun asiasta mainitsemaan. Kuten kysyttäessä, että minkälaisesta musiikista tykkään. En minkäänlaisesta.

Kaikki sähkötoisteinen musiikki kuulostaa minun korviini painajaismaiselta. Toivoisin, etteivät muut ihmiset pakkokuunteluttaisi muilla sitä meluaan, kun kuulokkeetkin on keksitty.

Erityisesti kesät on hirveitä, kun asun lähellä paikkaa, jossa järjestetään konsertteja.

Samoin kokevaa elämänkumppania en ole vielä löytänyt. Olisi ihmeellistä löytää joku, joka ymmärtää.

Vierailija
290/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkopuolisin silmin normaali nuori nainen, jolla on vakituinen työpaikka, asun vuokralla ja maksan laskuni säntillisesti. Esitän joka päivä reipasta, sosiaalista ja iloista läheisille ja työkavereille, vaikka todellisuudessa tunnen oloni todella yksinäiseksi, masentuneeksi ja itken tosi usein iltaisin töistä tullessani. Ystäviä minulla ei ole juuri lainkaan, jonka vuoksi olen viikonloput/pyhät/lomat aina yksin, jos pikaista käymistä perheen luona ei lasketa. Mietin lähes päivittäin, että mikä minussa on vikana, kun en löydä samanhenkisiä ystäviä ja en ole edes seurustellut ikinä. Pidän ihan normaaleista asioista, kuten ruoanlaitosta, lukemisesta ja liikkumisesta. Läheiset ovat kuvailleet minua empaattiseksi, ujoksi, hillityksi, tunnolliseksi ja kiltiksi luonteeksi. Usein olenkin allapäin, kun omalla kohdallani kiltteys ja ystävällisyys muita kohtaan ei ole tuonut minulle ystäviä tai puolisoa. Olen toki epävarma ulkonäöstäni ja minulla on huono itsetunto, joka ei ehkä arvaa päällepäin koska minulle on ehdotettu mallintöitä. Huolehdin ulkonäöstäni, mutta viime aikoina olen alkanut tukahduttamaan negatiivisia tunteita syömällä, jonka vuoksi pari kiloa on tullut lisää. Lisäksi kärsin aknesta lukuisten hoitoyritysten jälkeenkin, jonka takia pidän itseäni epäviehättävänä. Usein iltaisin yksin ollessani mietin elämäni tarkoitusta; joudunko olemaan loppuelämäni yksin ja mitä pahaa olen tehnyt jouduttuani tähän umpikujaan.

Vierailija
291/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

revin hiuksia päästäni ahdistuneena.. luottotiedot menneet.. ei uskoisi vaan totta se on :/

Vierailija
292/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkomania.

Sama juttu. Tosin itse ex-heroinisti. Asiasta ei Suomessa kannata huudella vaikka kuivilla olisikin, koska täällä juoppojen paratiisissa päihderiippuvaisuuksia pidetään moraalisena ja juridisena ongelmana, eikä lääketieteellisenä. Poislukien pilleristit kotirouvat ja juopot joita jopa ihaillaan. Näin siis vaikka ei olisi ikinä tehnyt rikoksia, aiheuttanut muille haittaa olisi ollut 20 vuotta ilman aineita jne.

Miten pääsit irti?Herättikö joku asia sinut tajuamaan jotain? kuinka pitkään olet ollut käyttämättä? Hienoa, että olet päässyt eroon moisista aineista.:)

Vierailija
293/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun epäonnistun tai itseinho on pahimmillaan, minä kiroilen, paiskon tavaroita ja ennen kaikkea hakkaan itseäni kaksin käsin päähän. Kaikkien mielestä olen ihanan rauhallinen ja leppoisa tyyppi.

Vierailija
294/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat ihmiset kehuvat, miten ihanan hoikka olen. Tänään järkytyin taas peilikuvaa katsoessa, miten syömishäiriö on karannut käsistä. Olen aivan liian laiha. Ympäristö kiittää, kun itse eivät syömisiään kykene kontrolloimaan. Ahdistaa, kun tekisi mieli sanoa, miten sairas olen, eivätkä hoidot ole auttaneet.

Vierailija
295/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni kertoo luottotietojen menneen. Tilastot puhuvat sen puolesta. Nyt Sinä, joka olet masentunut tai elämä muuten vaikeaa. ÄLÄ päästä tilannetta siihen, että luottotiedot menevät. Vaikuttaa elämään vuosia pitkällä tähtäimellä. Yleensä laskujen osamaksun ja eräpäivän voi aina sopia erikseen. Parempaa tulevaisuutta!

Vierailija
296/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minävaa kirjoitti:

revin hiuksia päästäni ahdistuneena.. luottotiedot menneet.. ei uskoisi vaan totta se on :/

Tuohon on ihan diagnoosi. Pakko-oireilmiö. Hae apua siihen.

Vierailija
297/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessani tunnen itseni hyvin, hyvin tavalliseksi ja mieleltäni terveeksi, enkä pysty löytämään omasta elämästäni yhtään salattua totuutta. Onnellinen!

Vierailija
298/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot ovat menneet, käytän satunnaisesti huumeita. Siinä missä muut lähtevät baariin juomaan ja tanssimaan, minä vedän viivan piriä ja tanssin. Päällepäin olen tällätty, huoliteltu ja kaunis, kunnollinen perheenäiti.

Vierailija
299/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset näkevät kauniin sinisilmäisen tytön ulospäin, joka on ujo ja kohtelias aina muille - todellisuudessa olen hyvin tietoinen asioista, ajattelen paljon, enkä ole edes ujo, tiedän mitä haluan, ihmettelen suuresti kuinka paljon ihmiset tekevät toisista näin nopeita päätöksiä tuntematta. Myös monet ystävistäni kohtelevat minua välillä ihmeellisesti, ja luulen että tämä naapurintyttömäinen ulkonäkö saa heidät ajattelemaan minusta niin pehmoisia. Osa ystävistäni aliarvioi minut mukavuuteni vuoksi, koska he luulevat, että kun olen peruskiltti, niin mun on pakko olla jotenkin vajaa, ja he luulevat että tätä ominaisuutta voi käyttää hyväksi ja en tätä huomaa...Päin vastoin huomaan paljon asioita, myös valehtelun, en vain sano ajatuksiani ääneen! Toivottavasti tämän mielikuvan voisi joskus murtaa.

Vierailija
300/2821 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole neitsyt.

Että en ole hetero.