Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Jaa-a. Käytän aivan liikaa viinaa, mulla on ollut yksi erittäin typerä syrjähyppy ja muitakin suhteellisen arkisia pimeitä salaisuuksia. Jotenkin mulla on kuitenkin semmoinen fiilis, että aina joku epäilee tai tietää, kaikista näistä. En oikeasti tiedä yhtään millaisena ihmisenä minut muut näkevät, ja oikeastaan en hirveästi jaksa piitata. Ilmeisesti mussa on jotain sulkeutunutta/epäilyttävää, koska juuri minä olen valikoitunut varkaudesta epäillyksi pari kertaa tuttavapiirissä. Epäilys on toki esitetty verhoillusti. Todellisuudessa minulla ei ollut mitään tekemistä hävinneiden juttujen kanssa.
Ajattelen itsemurhaa lähes päivittäin. Toimiva suunnitelma on, toteutan sen sitten kun paha olo on sillä tasolla, etten kestä sitä enää. Ulospäin ei uskoisi, enkä aio antaa siitä vihiä. En todellakaan mene lääkäriin, en suostu syömään mitään psyykelääkkeitä enkä halua "keskustella" kenenkään kanssa asioistani.
Kärsin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Ulospäin vaikutan oudolta, vetäytyvältä, tyyneltä ja tylsältä, mutta sisällä kiehuu. Tietyn tyyppiset ihmiset pitävät minua turvallisena kiusaamisen kohteena, luulevat kai että ymmärryksessäni on jotain vikaa kun en näytä reagoivan, mutta tarpeeksi tönittäessä saatan flipata ja mätkin turpaan. Vastustan väkivaltaa, mutta sen käyttö ei ole minulle valintakysymys, kun menetän tiedostukseni raivokohtauksien ajaksi, enkä siis muista mitään jälkikäteen.
Harmittaa se että muiden ei ole mikään pakko ilkeillä, mutta minun on pakko olla ihmisten kanssa tekemisissä opiskelun/töiden yhteydessä. Minulla on tarpeeksi vaikeaa olla itseni kanssa, ja toivon vain että ihmiset ymmärtäisivät jättää minut rauhaan. Vaihtoehdot ovat vähissä.
itguruttelija kirjoitti:
Kaikki pitävät minua ahkerana yrittäjänä joka tekee kovasti töitä kotona (IT-ala), ja koska elän vaatimattomasti, olettavat että minulla on paljon rahaa jemmassa eivätkä usko kun sanon ettei ole.
Todellisuudessa teen töitä n. 2 päivää viikossa. Loppuajan kulutan omiin harrastuksiin, eräilyyn tai mihin sattuu huvittamaan. Tienaan n. 1 600 euroa / kk brutto, mikä riittää oikein hyvin. Säästössä ei ole kuin n. 20 000€.
En usko että voisin muuttaa yhteen naisen kanssa, ilman että alettaisiin vaatimaan lisää "kunnianhimoa" ja "määrätietoisuutta" korkeamman elintason tavoittelun toivossa.
Se kuitenkin häiritsee että ahkeruus on osa identiteettiäni ja mainettani yrittäjänä. En voi paljastaa totuutta koska saattaisi menettää yrittäjäasiakkaani kertomalla miten "helppoa elämää" elän.
Olet onnekas.
Näytän siistiltä ja tavalliselta keski-ikäiseltä naiselta. Rakastan nuuskaa, jota käytän salaa jatkuvasti. Käyn päivätöissä, mutta juon monikertaisesti suositusten verran.
Ajelen pitkät käsikarvani miesten hiusten leikkuukoneella. Parta- ja viiksikarvat ajan epikulaattorilla.
Mua pidetään ystävällisenä, empaattisena, lapsirakkaana ja sosiaalisena ihmisenä. Oikeasti olen sisältä täysin kylmä. Lapsiani kohtaan tunnen kiintymystä ja huolta, mutta negatiivisella tavalla. Väsyttää olla jatkuvasti huolissaan. Ei olisi pitänyt koskaan lisääntyä, mutta nuorena sitä oli vielä avoin asioille. Miestä mulla ei ole, kun kukaan ei jaksa luonnettani, kun se heille selviää. Olen kateellinen itseäni nuoremmille ja kauniimmille. Olen myös petollinen, olen pettänyt jokaista kumppaniani. Olen taitava pelaamaan ihmisten tunteilla, saan yleensä aina haluamani. Olen kai sitten narsisti? Onnellinen en ole ollut koskaan.
Minä olen asperger ja olen sen takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Eli kielteiset as-piirteeni ovat niin voimakkaita että ne todella vaikeuttavat elämääni.
Minulla kuitenkin on käytöstavat, sosiaalisuuteni on normaalin rajoissa, pukeudun tavallisesti, olen aktiivisesti mukana parinkin yhdistyksen toiminnassa jne. Sehän ei näy mihinkään että arkeni on tarkkaan suunniteltu ja harkittu niin että oireistani aiheutuisi mahdollisimman vähän haittaa. Kuormittumisoireista toivun kotona nukkumalla useammankin vuorokauden ympäri. Oireidenhallinta ulkona liikkuessani onnistuu kuitenkin ilmeisen hyvin, koskapa useampikin on ihmetellyt ääneen miten muka voin olla asperger, ja toiset joille olen joutunut asiasta jossain tilanteessa kertomaan, tuppaavat unohtamaan sen.
Salaisuus lista alkaa tästä:
99% ei tiedä että musiikki on intohimoni. Ei edes tiedä kyseisestä harrastuksestani.
99% työporustani luulee että ryyppään niin kuin kaikki muutkin miehet vaikka olen käytännössä päihteetön.
85% koko kaveripiiristäni ei tiedä että olen erään lajin suomen mestari.
90% ihmisistä luulee että omistan sosiaalisen verkoston ja ystäviä vaikka todellisuudessa en omista kuin yhden hyvä ystävän. Olen siis yksinäimen vapaa-ajallani.
Onhan noita muitakin mutta tuossa isoimmat
Mulla on melko löysä emätin, enkä hallitse lantionpohjan lihaksiani kunnolla.
Tuskin tämä päällepäin näkyy, kun olen vieläpä 22v, hoikka ja hyväkuntoinen urheilullinen nuori nainen. Jotain häikkää vaan on lantion alueella, olen huomannut asian vasta aivan tässä lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
itguruttelija kirjoitti:
Kaikki pitävät minua ahkerana yrittäjänä joka tekee kovasti töitä kotona (IT-ala), ja koska elän vaatimattomasti, olettavat että minulla on paljon rahaa jemmassa eivätkä usko kun sanon ettei ole.
Todellisuudessa teen töitä n. 2 päivää viikossa. Loppuajan kulutan omiin harrastuksiin, eräilyyn tai mihin sattuu huvittamaan. Tienaan n. 1 600 euroa / kk brutto, mikä riittää oikein hyvin. Säästössä ei ole kuin n. 20 000€.
En usko että voisin muuttaa yhteen naisen kanssa, ilman että alettaisiin vaatimaan lisää "kunnianhimoa" ja "määrätietoisuutta" korkeamman elintason tavoittelun toivossa.
Se kuitenkin häiritsee että ahkeruus on osa identiteettiäni ja mainettani yrittäjänä. En voi paljastaa totuutta koska saattaisi menettää yrittäjäasiakkaani kertomalla miten "helppoa elämää" elän.
Olet onnekas.
Kommentoin ohiksena tähän, että lainatun luonteisena naisena sain aikanaan tehdä hitonmoisen työn, että löysin kaltaiseni miehen. Suotta piilottelevat 😊 Nykyään eräillään puolison kanssa yhdessä. Onni on Jäämeri ❤ Meistä toinen on jo päässyt oravanpyörästä ja toinenkin parin vuoden sisällä, kiitos velattomuuden. Se riittää, tullaan hyvin toimeen ilman ihmeellistä elintasoa ja kunnianhimoa.
Minua pidetään erinomaisena esiintyjänä ja työhöni kuuluu myös aika paljon esiintymistä.
Menestyksen salaisuus: sertralinia syöty 15v + diapam aina ennen esiintymistä. Kärsin kahvikuppineuroosista ja sosiaaliset tilanteet ahdistavat. Hyvä lääkitys, parempi mieli!
Syön todella terveellisesti ja urheilen paljon, olen siitä huolimatta lihonut 20 kiloa tänä vuonna. Lääkärit yrittää selvittää mikä vikana. Pelottaa. On myös muita oireita mutta tuo on näkyvin. Elämänilo alkaa olla vähissä. Rakastan liikuntaa ja sitä harrastankin intohimoisesti mutta se alkaa olla vaikeaa näin lihavana ja tunnen itseni jotenkin noloksi. Treenivaatteet ei mahdu enää päälle ja näytän juostessa varmaan ihan hirveältä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan tavallinen keski-ikäistyvä toimistorotta sinisissä farkuissa ja beigessä neuletakissa. En käytä päihteitä, rakastan puutarhanhoitoa. Olen satanisti.
Olet siis riivattu - säälin sinua.
Ja näin sinä näppärästi pääsit nostamaan itsesi yläpuolelleni. Tyypillistä kristityn tosiuskovaisen käytöstä.
Olen liikunnan alan ammattilainen, päällepäin hyvä kuntoisen näköinen
Oikeasti syön herkkuja melkein joka päivä. Rakastan keksejä, karkkeja ja sipsiä..
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti ja hyväkroppainen. Kartan kuitenkin sosiaalista mediaa tindereineen. En käy missään juhlimassa. Miehet joita tapaan, ovat ulkomaalaisia, koska ottavat reippaammin kontaktia. Kaverit eivät ymmärrä, kun voisin kuulemma saada kenet vaan. Menestyneemmät suomalaiset miehet ovat ujompia. Tämä harmittaa ja ulkomaalaiset sitten ovat lämmittäneet vuodetta.
Näitä naisia riittää. Odotellaan, että miehet tulisivat ottamaan kontaktia.
Ei mitään päällepäin uskomatonta, joka pitäisi täällä asti jakaa.
Olen tutkitusti keskivertoa älykkäämpi. Habitus on aika yksinkertainen, keskustelu yritykseni ovat välillä takeltelevia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melko löysä emätin, enkä hallitse lantionpohjan lihaksiani kunnolla.
Tuskin tämä päällepäin näkyy, kun olen vieläpä 22v, hoikka ja hyväkuntoinen urheilullinen nuori nainen. Jotain häikkää vaan on lantion alueella, olen huomannut asian vasta aivan tässä lähiaikoina.
Pystytkö fistaamaan itseäsi?