Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2781/2821 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän jonkun syvästi uskovaiselta, kiltiltä keski-ikäiseltä tädiltä. Kuin Jane Eyre ja neiti Marple olisi sulautettu yhteen. Ihmiset oikein vasiten sanovat, että näytän kiltiltä.

Tosiasiassa hypotermia ja nenäverenvuoto painevaihteluiden takia ovat minulle arkipäivää. Harrastan aika hc-avantouintia ja vapaasukellusta -enimmäkseen kyllä erikseen. Aika usein myös yksin, vaikka kumpaakaan lajia ei saisi, ja tykkään tosiaan mennä sille rajalle, mistä ei välttämättä enää päästä yksin pois. En ole yhtään itsetuhoinen, rakastan elämääni, mutta se euforia mitä koen noissa tilanteissa -no, sitä ei tule jos ei mene tarpeeksi pitkälle. Vähän sama kuin litiumin kanssa kuulemma, terapeuttinen annos ja myrkytysraja on kovin lähellä toisiaan. Lisäksi minulla on kova halu testata, että pystynkö/uskallanko oikeasti nyt tässä jääkylmässä pimeässä meressä ihan yksin...

Enkä minä kyllä kilttikään ole. En oikein ymmärrä, miten joku ihminen voi pitää minua kilttinä ja ihanana kuuntelijana, kun minä olen vaan koko ajan miettinyt, että "Ehtisikökän tuo reagoida mitenkään, jos nappaisin sen niskalukkaan ja nykäisisin niskat poikki?" Saatan jopa miettiä miehen nuollessa minua, että jos nyt ristisin nilkkani ja vähän kierähtäisin, se olisi kepeitä multia sille. Ja minä sentään rakastan sitä.

Lisäksi minulla on vannoutuneen ateistin maine. Käyn joka sunnuntai kirkossa ja rukoilen aamuin illoin.

Pelotan välillä itseänikin.

Vierailija
2782/2821 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös, kukaan ei tiedä.

Aika ahdistavaa.

On tullut töppäiltyä rankemman kanssa vuosien aikana, sentään elossa vielä - pieni ihme.

Luottotiedot meni jo nuorena, tuomioita useammasta asiasta - aika karmeaa. Ikävä tauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/2821 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän jonkun syvästi uskovaiselta, kiltiltä keski-ikäiseltä tädiltä. Kuin Jane Eyre ja neiti Marple olisi sulautettu yhteen. Ihmiset oikein vasiten sanovat, että näytän kiltiltä.

Tosiasiassa hypotermia ja nenäverenvuoto painevaihteluiden takia ovat minulle arkipäivää. Harrastan aika hc-avantouintia ja vapaasukellusta -enimmäkseen kyllä erikseen. Aika usein myös yksin, vaikka kumpaakaan lajia ei saisi, ja tykkään tosiaan mennä sille rajalle, mistä ei välttämättä enää päästä yksin pois. En ole yhtään itsetuhoinen, rakastan elämääni, mutta se euforia mitä koen noissa tilanteissa -no, sitä ei tule jos ei mene tarpeeksi pitkälle. Vähän sama kuin litiumin kanssa kuulemma, terapeuttinen annos ja myrkytysraja on kovin lähellä toisiaan. Lisäksi minulla on kova halu testata, että pystynkö/uskallanko oikeasti nyt tässä jääkylmässä pimeässä meressä ihan yksin...

Enkä minä kyllä kilttikään ole. En oikein ymmärrä, miten joku ihminen voi pitää minua kilttinä ja ihanana kuuntelijana, kun minä olen vaan koko ajan miettinyt, että "Ehtisikökän tuo reagoida mitenkään, jos nappaisin sen niskalukkaan ja nykäisisin niskat poikki?" Saatan jopa miettiä miehen nuollessa minua, että jos nyt ristisin nilkkani ja vähän kierähtäisin, se olisi kepeitä multia sille. Ja minä sentään rakastan sitä.

Lisäksi minulla on vannoutuneen ateistin maine. Käyn joka sunnuntai kirkossa ja rukoilen aamuin illoin.

Luuletko olevasi näppäräpäinen keksittyäsi noin järjettömiä juttuja?🙄

Vierailija
2784/2821 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän viihdekäytössä surutta päihteitä. Olen juomatta ennen labroja juuri sen verran, että maksa-arvot nollaantuvat. Eli 3-4 vkoa. 

Vierailija
2785/2821 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi näppäräpäinen keksittyäsi noin järjettömiä juttuja?🙄

Totta joka sana.

Mutta kuten sanottu, pelotan välillä itseänikin. Sinua selvästi niin paljon, että valitset mieluummin uskoa, että tällaista ei voi olla olemassa.

Unohdin muuten mainita, että teen päivittäin Wim Hof- hengitysharjoituksia (auttaa sekä hypotermian sietoon että hengenpidätykseen) ja harjoitan kundaliinijoogaa, mikä on erittäin hyväksi intiimielämälle.

Töitä teen osa-aikaisesti kotoa ja lapsia ei ole, jos joku ihmettelee, miten kaikkeen tähän on aikaa.

-lainaamasi-

Vierailija
2786/2821 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas,elän kuin köyhä.

Vierailija
2787/2821 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä.

Vierailija
2788/2821 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarnaan terveellisistä elämäntavoista muille, itse iltaisin löhöilen sohvalla, syön perunalastuja ja juon kaljaa.

Vierailija
2789/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan vähän hömelöltä ja hitaalta. Tosiasiassa mulla on Anakondan reaktionopeus, ja niin vahva itsesuojeluvaisto, että taistelisin loppuun asti uhkatilanteessa. 

Vierailija
2790/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitöntä elämää vuosikymmeniä omasta päätöksestäni. Huutaminen, pelkääminen ja väkivalta eivät kuulu elämääni. 

Vierailija
2791/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitöntä elämää vuosikymmeniä omasta päätöksestäni. Huutaminen, pelkääminen ja väkivalta eivät kuulu elämääni. 

Ne eivät kuulu varsinaisesti seksiinkään. 

Vierailija
2792/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymmeniä vuosia fanittanut Göbbelsiä. Kuuntelen hänen puheitaan ja luen kirjoituksiaan. Mieshän oli nero, huippuälykäs. Noudatan ihmissuhteissani hänen oppejaan.

Vierailija
2793/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei kohdattu.

Vierailija
2794/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut. Hymyilen paljon ja esitän, että kaikki on hyvin.

Vierailija
2795/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun rikollisjärjestöön!

Perussuomalaisilla on tässä selvityksessä mukana 5953 ehdokasta.

Näin ehdokkaita vastaan on nostettu syytteitä vuosina 20162021:

* pahoinpitely 101 kpl

* törkeä rattijuopumus 84 kpl

* rattijuopumus 60 kpl

* petos 32 kpl

* liikennerikkomus 31 kpl

* törkeä kirjanpitorikos 31 kpl

* törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen 31 kpl

* liikenneturvallisuuden vaarantaminen 28 kpl

* laiton uhkaus 23 kpl

* huumausainerikos 13 kpl

* vahingonteko 13 kpl

* kunnianloukkaus 12 kpl

* törkeä petos 11 kpl

* ampuma-aserikos 10 kpl

* lievä petos 9 kpl

* törkeä pahoinpitely 8 kpl

* varkaus 8 kpl

* kiihottaminen kansanryhmää vastaan 7 kpl

* kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta 7 kpl

* ympäristön turmeleminen 7 kpl

* rekisterimerkintärikos 6 kpl

* törkeä velallisen epärehellisyys 6 kpl

* työturvallis

Kuka on syyllistynyt törkeään eläinsuojelurikokseen ? Nimi esiin, niin saa opetuksen.

Vierailija
2796/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisia mielikuvia joku musta saa, tuskin saa ollenkaan.

Vierailija
2797/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis aina ollut tylsän näköinen hissukka nössykkä, joka muiden seurassa ei saa suutaan auki vaan kiltisti myötäilee? Nyt aikuisena olet voimaantunut avantouimaan? Olet niin kovaa niin kovaa...

Vierailija
2798/2821 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin se, että oon käyttänyt lähes vuosikymmenen kovia huumeita, myös heroiinia.

Ei se päällepäin minusta näy. Opiaatit alentavat testosteronin määrää, ehkä osittain siksi näytän jopa ikäistäni nuoremmalta ja terveemmältä. Olen perheellinen ja korkeakoulutettu, asiantuntijatyössä oleva ihminen. Muut varmaan mieltävät elämäni sillä tavalla tylsäksi, ettei minulle koskaan tapahdu mitään. Edes suurin osa sukulaisista ei tiedä salaisuuttani, koska olin kyseisen ajanjakson opiskelemassa ja töissä ulkomailla.

Vierailija
2799/2821 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näkyy päällepäin juuri se, mitä olen. Salaisuuteni on se, että muut ajattelevat minulla olevan kuitenkin jokin salaisuus, mutta ei ole. Kaikki on juuri niin kuin näyttääkin olevan!

Vierailija
2800/2821 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttileijaa! Kylläpä on monenlaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme