Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän hänen heikkoutensa. Tiedän hänen pimeän puolensa. Ja silti, huolimatta kaikesta vahingosta, jonka hän on tehnyt minulle, rakastan häntä loputtomasti. Tulen aina rakastamaan häntä. Ja sitä en osaa selittää.
Sama täällä, kuin omia ajatuksiani olisin lukenut (ehkä kääntäisin sanat "pimeän puolensa" sanoiksi huonot puolensa)
Se että mä inhoan tyhjäpää ihmisiä ja niitä jotka eivät ymmärrä asian pointtia (eli ydin viestiä) edes toistettaessa,
Vaan alkavat jankuttaa jotain ihan asiaan joko kuulumatonta tai vähintäänkin asian sivusta ja alkavat muuttaa jopa kuulemansa tai lukemansa sisältöä oman mielensä (vähäisen ymmärryksensä) mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin harrastaa hevosia. M48.
Moi Rainer.
Eihän se sitten olisi ollut sellaista, mitä minusta ei olisi uskonut päältäpäin... Ihan tavis valtaväestösuomalainen M48.
Minua pidetään hyvin sanavalmiina, itsevarmana enkä piittaa muiden mielipiteistä. Yleisessä tiedossa myös on, että kuuntelen rockia ja metallia, joka näkyy ulkonäössä ja se pelkästään luo ihmisessä mielikuvan, että olen "kova".
Todellisuudessa olen nössö, hyvin epävarma itsestäni ja otan muiden mielipiteet itseeni, joita sitten mietin pitkään. Rakastan myös hömppää, romanttisia elokuvia sekä sarjoja, ja jotkut klassikot lastenpiiretyt menee myös.
Vierailija kirjoitti:
Että olen kiltti ja hyväsydäminen ihminen. Olen koulurääkätty ja siksi pidän rajat ihmisiin. Luotan vain harvaan,olen hyvin itsenäinen. Kuitenkin olen auttavainen kaikille kunnon ihmisille,jotka sitä tarvitsevat. Enkä ajattele on ihmisistä pahoin. Erotan hyvät ja pahat,jälkimmaiset saavat olla omassa lestissään. Olen lopettanut kaupungista bassoterrorin ilmoittamalla rekkarit poliisille. Se kyllä vaati topakkaa puhetta heidän velvollisuuksistaan vanhusväestöä ja muita ihmisiä kohtaan. Keskieurooppalaiset huumemiehet ilmoitin virkakunnalle,jäivät kiinni koko lössi kaupungissa. Ovat hävinneet katukuvasta. Olen niin tyhmän näköinen,ettei minua osata pelätäkään...
Että jos matkustaisin tiettyihin maihin esim Venäjä, minut voitaisiin pidättää tai viedä vankilaan. Jos asuisin siellä, kotiini todennäköisesti tehtäisiin myös yllätystarkastuksia ja kotietsintöjä ja laittomia takavarikoimisia.
Vaikka Suomessa olen yksi maailman kilteimmistä ihmisistä ja työskentelen kokopäiväisenä hoitajana erikoissairaanhoidossa.
Että minulla on vaikea krooninen sairaus, jonka vuoksi energiaa on hyvin vähän jos ollenkaan ja stressinsietokyky minimaalinen. Väsyn muutamassa minuutissa, jos esim. ulkona jutustelen naapurin kanssa.
Kuitenkin ulospäin näytän pirteältä ja reippaalta, koska on vaan helpompi esittää sellaista, kuin alkaa kertomaan vaivasta, johon suurin osa ihmisistä ei pysty millään lailla samaistumaan.
Hyvänä päivänä saatan pystyä tekemään esim. pidemmän kävelylenkin tai vähän siivoamaan yms. Huonona päivänä jaksan juuri ja juuri raahautua vessaan ja lämmittää itselleni ruokaa, muun ajan vietän sängyssä.
Että olen telaketjufeministi, olen ulkoisesti erittäin naisellinen.
Että pidän muita ihmisiä usein tyhminä vaikka esitän muuta. Haukun kaikkia mielessäni. Pidän tämänhetkistä työtäni täysin turhana, esitän silti että arvostan sitä. Kaivan nenää kotona paljon, harva tosin uskoisi että oikeasti pesen kädet näin tehtyäni. Räkää ei löydy siis mistään jemmasta.
Pidän muita epähygieenisinä ja likaisina ja pelkään että saan jonkun räkätaudin vaikka pesen itse käsiäni varmaankin 30 krt/pv ja käytän ajoittain käsidesiä.
Jostain syystä nauroin tälle, ehkä kolahti omalle kohdalle...
Olen vuosikausia käyttänyt aiemmin suonensisäisesti huumeita, elänyt rikollista elämää, ollut asunnoton ja luottotiedoton. Minulla on ollut c-hepatiitti. Näistä kaikista on lähes 20 vuotta aikaa ja kukaan ei ikinä näitä asioita nyt minusta uskoisi. Nyt olen korkeasti koulutettu hyvässä työssä oleva perheenäiti, jota pidetään yleisesti mukavana, älykkäänä ja luovana ihmisenä.
Olen harrastanut 4some seksiä, olen alistuva ja tykkään kun sattuu. Olen esim laittanut itsekseni ulkoisiin häpyhuuliin 12 puista pyykkipoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme nänniä.
Häh, kerro vähän tarkemmin, missä se kolmas on?
Tapoin lapsena perheeni kissan pennut. Se teki pennut jonnekin kodin ulkopuolelle ja poikasia etsittiin kovasti. Minä löysin ne ensimmäisenä, tapoin ne ja hautasin metsään. Olin silloin 14v.
Vierailija kirjoitti:
Tapoin lapsena perheeni kissan pennut. Se teki pennut jonnekin kodin ulkopuolelle ja poikasia etsittiin kovasti. Minä löysin ne ensimmäisenä, tapoin ne ja hautasin metsään. Olin silloin 14v.
Oletko demari?
Hyi kirjoitti:
Että pidän muita ihmisiä usein tyhminä vaikka esitän muuta. Haukun kaikkia mielessäni. Pidän tämänhetkistä työtäni täysin turhana, esitän silti että arvostan sitä. Kaivan nenää kotona paljon, harva tosin uskoisi että oikeasti pesen kädet näin tehtyäni. Räkää ei löydy siis mistään jemmasta.
Pidän muita epähygieenisinä ja likaisina ja pelkään että saan jonkun räkätaudin vaikka pesen itse käsiäni varmaankin 30 krt/pv ja käytän ajoittain käsidesiä.
Sama. Mutta pesen käsiä tosi harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 52 v insinööri joka myös näyttää erittäin perinteiseltä nössöinssiltä,kaljuuntuvakin mutta pyöritän 4 naista avoliiton ulkopuolella. Jokaista sanon rakastavani ja eron jälkeen ottavani elämänkumppanikseni,muttei ole aikomustakaan jättää avovaimoani ja kahta lasta. Naiset uskovat kaiken ja työkiireisiin vetoan äkisti peruuntuvista tapaamisista.Rahalla kun kehuskelen niin ei haittaa vaikkei aina seisokkaan,ei vaan jaksa samana päivänä kahtaa naista hoidella tai peräti kolmeakin.Kaikki valeet uppoavat kuin veitsi voihin rahoista jutustelun jälkeen...
Ei siis seksivelvoitteita ( ainakaan jokakerta) mutta rahaa tarjolla? Mihin viesti?
En huoli sinua. Lyhyenä miehenä naiseni pitää olla väh.180 cm pitkä ja alistua mm. koiraksi pantoineen ja hihnassa. Lisäksi virtsaan päälle jne
Naisen nyt pitää muutenkin olla pituudeltaan minimissään 168 cm eikä paino saa missään tapauksessa ylittää 76 kiloa.
Pitäähän miehen voida häpeilemättä kulkea naisensa rinnalla.
Tumputan ruuhkabussissa nuorten naisten berberiin ja selkäreppuihin
Että minulla on velaton omakotitalo pääkaupunkiseudulla, samoin velattomat kiva auto ja purjevene. Teen vaatteita itse enkä muutenkaan piittaa pukeutumisesta tai merkkituotteista, käsilaukkuna on 20 e muumilaukku.
Mutta hyvä näin, pröystäilijät on moukkia.