Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2681/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva keski-ikäinen nainen. Kiihotun seksuaalisesti ainoastaan itseäni huomattavasti nuoremmista.

Vierailija
2682/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että oikeasti vihaan monia ihmisiä, joille olen kiltti, ystävällinen ja mukava. Oikeasti tekisi mieli sanoa suoraan monille ihmisille, että mitä mieltä olen heistä, mutta en viitsi, koska sitten saisin kuulla ulinaa siitä, että kuinka ilkeä olen, vaikka oikeasti sanoisin jostain ihmisestä suoraa sen, mitä moni heistä ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että oikeasti vihaan monia ihmisiä, joille olen kiltti, ystävällinen ja mukava. Oikeasti tekisi mieli sanoa suoraan monille ihmisille, että mitä mieltä olen heistä, mutta en viitsi, koska sitten saisin kuulla ulinaa siitä, että kuinka ilkeä olen, vaikka oikeasti sanoisin jostain ihmisestä suoraa sen, mitä moni heistä ajattelee.

Kadoksissa ollut kaksoissisareni <3

Vierailija
2684/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut eivät tiedä että minulla on omaisuutta aika paljon. Toki lainaakin on mutta muut luulevat että sitä lainaa on enemmän. Todellisuudessa maksan lainaa 5 kertaisen määrän siihen verrattuna mitä pitäisi. Silti rahat riittävät kaikkeen kivaan. Arki kuluni ovat oikeasti aika vähän.  En halua näyttää ulospäin että olen rikas koska omasta mielestäni en sitä sitä ole kun minulla on vielä lainaa.

Vierailija
2685/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toipunut alkoholisti ja syömishäiriöinen.

Olen vielä nuori ja kaunis joten sugardeittailen ja rahoitan tällä opintoni.

Vierailija
2686/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskenetelen tavoitellulla alalla hyvässä asemassa, mutta osaan englantia vain auttavasti, enkä siis puhu suomen lisäksi mitään muuta kieltä. Tätä ei perheeni lisäksi tiedä juuri kukaan. Olen jopa maksanut erinäisille tahoille, että joku muu on kirjoittanut tarvittavat englanninkieliset työtehtäväni - tosin osaan vältellä sellaisia tehtäviä aika taitavasti, mutta onhan se pidemmän päälle alkanut olemaan hyvin raskasta.

Olen keski-ikäinen ja olen ottanut otsauurteisiini pari kertaa botoxia, sekä kerran hieman täyteainetta poskien sivuun. Tätä ei tiedä kukaan. ( Ai olinko tyytyväisempi sen jälkeen naamaani? Kyllä olin, näytin taas nuoremmalta itseltäni ).

Lisäksi olen suudellut humalassa intohimoisesti puolisoni työkaveria ja kävin häneen aivan kuumana vuosia ja hän minuun. Mitään muuta ei koskaan tapahtunut, mutta sellaisen ilkeän tempun tein. 

Vierailija
2687/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen asunnoton sekakäyttäjä. Nyt yli 34 vuotta selvinpäin. Et ikinä uskoisi menneisyyttäni pelkän ulkoisen olemuksen perusteella jos näkisit mut nyt.

Vierailija
2688/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme eläneet avoimessa suhteessa monta vuotta, ja molemmilla on ollut useita suhteen ulkopuolisisa seksisuhteita. Lisäksi olemme molemmat bi-seksuaaleja ja harrastaneet seksiä samaa sukupuolta olevien kanssa.

Vierailija
2689/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se ei näy päällepäin, että havaitsen ja havainnoin kanssaihmisissäni kokoajan heidän kehon kieltä, äänensävyjä ja ilmeitä/eleitä ja tunnistan sekunnissa tiettyjä juttuja mikroilmeissä, eleissä, äänenpainon tai vivahteen muutoksissa.

Minulla on myös hyvä keskustelumuisti joten huomaan heti jos jonkun suusta pääsee ristiriitaisuuksia siihen mitä on aiemmin sanonut tai tekojen ja sanomisten välillä.

Tämä on joskus töissä vähän ärsyttävääkin koska eteenkin tylsissä tai evvk kokouksissa asia meinaa mennä ohi kun seuraan ihmisten mikroreaktioita.

Olen kyllä muutoinkin ihminen joka havainnoi paljon sitä mitä ympärilläni tapahtuu.

T. Oman elämänsä Adrian Monk

Hmmkirjoituksestasi saa kuvan, että ajattelet tämän havainnointisi olevan jokin erityisominaisuus. Tiedoksi, että taatusti ihmiset tarkkailevat sinua ja vetävät johtopäätökset.

Typerys....

Missä siinä oli vivahdekaan siitä että se olisi erityisominaisuus. Kirjoitin että onneksi tämä ominaisuus ei näy päällepäin.

Mä olen melko varma, ettei me pystytä sanomaan, mikä ominaisuus meistä näkyy päälle ja mikä ei. Joku tarkkavaistoinen voi hyvin nähdä havainnointisi.

No voi hyvää päivää, yhtä lailla lähes kaikki tässä ketjussa kirjoitetuista ominaisuuksista saattaa oikein tarkkavaistoiset nähdä.

Tämähän oli kuin oppikirjaesimerkki siitä että kun kirjoitin tuon itseni tavan havannoida muiden mikroviestintää, ilmeitä, eleitä äänensävyjä ym, niin joku sinua ärsytti siinä niin palkon että ryntäsit mollaamaan kirjoitystani jopa tulkiten tekstin sisältävän ihan jotain muuta kuin mitä siinä edes luki ja kertomaan että minuakin tarkkaillaan samalla tavalla. Sillai niinkun "ähäkutti". (Niin varmasti tarkkaillaankin...mitä sitten, se ei ollut nyt pointti tässä asiassa).

Kirjoituksellasi paljastit itsesi!!!!!

Mieti miksi reagoit tuohon kirjoitukseeni niin voimakkaasti, miksi ärsyynnyit. (En siis odota sinulta vastausta, vaan mieti omassa päässäsi).

Olettehan kuullet vanhan sanonnan

" se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".

Niin taisi nytkin käydä 🤭

Vierailija
2690/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kerro. 😁

Vierailija
2691/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itsemurhaa päivittäin. Ulospäin olen korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, olen hauska ja kiva, olen terve, minulla on paljon ystäviä ja olen vakaassa taloudellisessa tilanteessa sekä hyvässä parisuhteessa. Kaikki on paremmin kun hyvin. Silti koen ahdistusta ja masennusta itseni kanssa enkä tiedä mistä ulospääsyn löytää. En uskalla oikeastaan näyttää kellekkään miten oikeasti voin koska kaikki on näennäisesti ihan hyvin. Uskon tämän olon ja mitättömyyden johtuvan suhteellisen rankasta lapsuudesta. Koitan jaksaa päivä kerrallaan.

Jos oot hyväpalkkasessa työssä, pääset rahalla helposti terapiaan. Toivottavasti löytyy ulospääsy noin syvistä vesistä.

Vierailija
2692/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se ei näy päällepäin, että havaitsen ja havainnoin kanssaihmisissäni kokoajan heidän kehon kieltä, äänensävyjä ja ilmeitä/eleitä ja tunnistan sekunnissa tiettyjä juttuja mikroilmeissä, eleissä, äänenpainon tai vivahteen muutoksissa.

Minulla on myös hyvä keskustelumuisti joten huomaan heti jos jonkun suusta pääsee ristiriitaisuuksia siihen mitä on aiemmin sanonut tai tekojen ja sanomisten välillä.

Tämä on joskus töissä vähän ärsyttävääkin koska eteenkin tylsissä tai evvk kokouksissa asia meinaa mennä ohi kun seuraan ihmisten mikroreaktioita.

Olen kyllä muutoinkin ihminen joka havainnoi paljon sitä mitä ympärilläni tapahtuu.

Hmmkirjoituksestasi saa kuvan, että ajattelet tämän havainnointisi olevan jokin erityisominaisuus. Tiedoksi, että taatusti ihmiset tarkkailevat sinua ja vetävät johtopäätökset.

Typerys....

Missä siinä oli vivahdekaan siitä että se olisi erityisominaisuus. Kirjoitin että onneksi tämä ominaisuus ei näy päällepäin.

Miksi nimittelet? Halusin vain kertoa sinulle, että et ole yksin tarkkaillessasi muita. Sinua havainnoidaan ja varmasti huomataan, kun sinä havainnoit, vaikka jostain syystä luulet, ettei näy päällepäin. Esim. Jo ihan pikkuvauvat tarkkailevat sekunneissa, miltä ihminen näyttää ja lukee hlön elekieltä.

Vierailija
2693/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän nuhjuisen oloinen kotiäiti, sellainen collareissa kulkeva rasvanuttura kuin aina täällä haukutaan. Teininä olin kuitenkin malli. En nyt mitään Milanon runwaytä kävellyt, mutta kotimaassa sain tasaisesti pienimuotoista työtä. 

Kerron asiasta todella harvoin koska en todellakaan ole enää mallin mitoissa...

Näistä tunnistaa ihmiset helpostikin.

Vierailija
2694/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uskoisi että olen  72v.

Vierailija
2695/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin olen siisti ja hyväkäytöksinen. Kotosalla pieren ja kaivan nenää.

Vierailija
2696/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hänen heikkoutensa. Tiedän hänen pimeän puolensa. Ja silti, huolimatta kaikesta vahingosta, jonka hän on tehnyt minulle, rakastan häntä loputtomasti. Tulen aina rakastamaan häntä. Ja sitä en osaa selittää.

Vierailija
2697/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me too 🤔

Juuri tästä syystä olen sosiaalisesti ahdistunut, kyttääjien takia.

Vierailija
2698/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti kirjoitti:

Olen syyllistynyt huomattavan suureen rikokseen ja rikosrekisterini on tosi "nätti". Päällepäin minua luullaan vähän kehitysvammaiseksi ulkonäköni puolesta ja sen puoleen aika tyhmäksi. Tosiassa oikeudessa olen kuullut olevani huomattavan älykäs kyseisen rikoksen vuoksi.

SS?

Vierailija
2699/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella älykäs, kuulun mm. Mensaan ja tämäkin seikka yksistään ärsyttää muita ihmisiä jos se tulee ilmi jossakin keskustelun lomassa (alkavat haastamaan jotenkin ja kyseenalaistamaan minua tai jopa suoraan vittuilemaan päin naamaa - etenkin jos vähänkin alkoholia on alla).

Tiedon janoni on loputon ja luen mm. Kaikki kuukausittain ilmestyvät tiede ja tekniikkalehdet, myös korkeakouluopiskelijoiden lopputyöt ovat kiinnostavaa luettavaa.

Siinä missä muita kiinnostaa puhua arkisista asioista kuten kauhistella sähkölaskun hintaa niin itse pystyisin pitämään aiheesta tunnin luennon (mistä se hinta muodostuu, millä menetelmillä se sähkö nykyään tuotetaan, katsoa tulevaisuuteen ja kertoa mahdollisesta supra verkosta ja fuusiolla tuotetusta energiasta jne). Kerran ydinvoimasta pidin pienen pienetkin nippelitiedot sisältävän esitelmän eräälle sitä vastustavalle ja koitin näyttää miksi se on oikeasti tällä hetkellä vesivoiman ohella ekoloogisin ja turvallisin tapa tuottaa sähköä.

Yleensä päätän kuitenkin heittäytyä tyhmäksi, esitän keskiverto ihmistä ja koitan imitoida heidän tapaansa puhua asioista. Joskus jopa alennan itseni vähän yksinkertaiseksi jolloin tulen parhaiten ihmisten kanssa juttuun, olen huomannut että ihmiset viihtyvät loppujen lopuksi melko yksinkertaisessakin seurassa jos vain kertoo hauskoja juttuja.

Voi voi Mensassa raja 131 :D! Useimmat ovat ns palikkaälyisi vasta. meno alkaa vasta 150-160> yli . Älä munaa itseäsi, oikeasti edes mainitsemalla Mensaa siis.

Vierailija
2700/2821 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt sentään tikahdu ylemmyydentunteeseen...harvoin muuten tapaa Mensan jäsenen, joka ei hallitse oikeinkirjoitusta.

Kuinka usein olet törmännyt Mensan jäseniin ja päässyt arvostelemaan heidän oikeinkirjoitustaitoaan?

Kahdella tuntemallani ei kummallakaan ole vaikeuksia yhdyssanojen, sivistyssanojen tai pilkutuksen kanssa, molemmat ovat sekä matemaattisesti että kielellisesti lahjakkaita.

Kuulehan kusipää nipottaja , Einstein kyseli välillä naapureiltaan missä asuu ja paljon muutakin. Pidä turpaa soukemmalla. Olet palikkälyinen tärkeilevä typerys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi