Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Kasvatan kannabista sivu ullakolla :D
Vierailija kirjoitti:
Kasvatan kannabista sivu ullakolla :D
Ei kerrostaloissa ole tällaisia sivu-ullkoita paloturvallisuuden vuoksi.
Olen 52v mutta näytän nuoremmalta ja myös harrastukset ja kiinnostuksen kohteet ptikälti samoja mitä moni parikymppinen harrastaa. Myös ajatusmaailma ihan muuta kuin perus 52v jampalla olisi, joten en kauhean hyvin viihdy ikäisteni seurassa.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se ei näy päällepäin, että havaitsen ja havainnoin kanssaihmisissäni kokoajan heidän kehon kieltä, äänensävyjä ja ilmeitä/eleitä ja tunnistan sekunnissa tiettyjä juttuja mikroilmeissä, eleissä, äänenpainon tai vivahteen muutoksissa.
Minulla on myös hyvä keskustelumuisti joten huomaan heti jos jonkun suusta pääsee ristiriitaisuuksia siihen mitä on aiemmin sanonut tai tekojen ja sanomisten välillä.Tämä on joskus töissä vähän ärsyttävääkin koska eteenkin tylsissä tai evvk kokouksissa asia meinaa mennä ohi kun seuraan ihmisten mikroreaktioita.
Olen kyllä muutoinkin ihminen joka havainnoi paljon sitä mitä ympärilläni tapahtuu.
T. Oman elämänsä Adrian Monk
Hmmkirjoituksestasi saa kuvan, että ajattelet tämän havainnointisi olevan jokin erityisominaisuus. Tiedoksi, että taatusti ihmiset tarkkailevat sinua ja vetävät johtopäätökset.
Typerys....
Missä siinä oli vivahdekaan siitä että se olisi erityisominaisuus. Kirjoitin että onneksi tämä ominaisuus ei näy päällepäin.Mä olen melko varma, ettei me pystytä sanomaan, mikä ominaisuus meistä näkyy päälle ja mikä ei. Joku tarkkavaistoinen voi hyvin nähdä havainnointisi.
No voi hyvää päivää, yhtä lailla lähes kaikki tässä ketjussa kirjoitetuista ominaisuuksista saattaa oikein tarkkavaistoiset nähdä.
Tämähän oli kuin oppikirjaesimerkki siitä että kun kirjoitin tuon itseni tavan havannoida muiden mikroviestintää, ilmeitä, eleitä äänensävyjä ym, niin joku sinua ärsytti siinä niin palkon että ryntäsit mollaamaan kirjoitystani jopa tulkiten tekstin sisältävän ihan jotain muuta kuin mitä siinä edes luki ja kertomaan että minuakin tarkkaillaan samalla tavalla. Sillai niinkun "ähäkutti". (Niin varmasti tarkkaillaankin...mitä sitten, se ei ollut nyt pointti tässä asiassa).
Kirjoituksellasi paljastit itsesi!!!!!
Mieti miksi reagoit tuohon kirjoitukseeni niin voimakkaasti, miksi ärsyynnyit. (En siis odota sinulta vastausta, vaan mieti omassa päässäsi).
Olettehan kuullet vanhan sanonnan
" se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".Niin taisi nytkin käydä 🤭
En ole lainaamasi tekstin kirjoittaja, mutta pakko kommentoida sen verran, että tekstistäsi havainnoin, että juuri sinä itse ärsyynnyit. Ei olisi tarvinnut edes alkua pidemmälle lukea, kun rupesit nimittelemään jotakuta typerykseksi.
Minua on aina luultu ikäistäni nuoremmaksi. 34-vuotiaana minulla oli suhde 22-vuotiaaseen, joka tutustuessaan minuun luuli minua ikäisekseen (kerroin kyllä pian ikäni). Edelleen minulta kysytään papereita välillä Alkossa ja esim. veikkauspelejä tehdessä joskus. Olen nyt 44.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on moni sanonut, että ei ole koskaan tavannut yhtä positiivista ja iloista ihmistä. Tosiasiassa minulla on keskivaikea masennus, syön lääkkeitä ja käyn terapiassa.
Saako kysyä miksi esität aivan muuta kuin ilmeisesti olet, jos oikein ymmärsin? Yritätkö päästä työpaikalla pomoksi pomon paikalle vai onko tuo joku puolustusmekanismi?
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina luultu ikäistäni nuoremmaksi. 34-vuotiaana minulla oli suhde 22-vuotiaaseen, joka tutustuessaan minuun luuli minua ikäisekseen (kerroin kyllä pian ikäni). Edelleen minulta kysytään papereita välillä Alkossa ja esim. veikkauspelejä tehdessä joskus. Olen nyt 44.
Ulkomaalaiset ystäväni ovat pistäneet tämän merkille suomalaisista naisista. Heidän mielestään suomalaisilla naisilla on noin yleisesti lapsekkaimmat kasvonpiirteet mitä maailmalla ovat nähneet. Suurin syy kuulemma isot posket ja otsa vaikka olisikin normipainoinen. Kuulemma suomalaisen naisen on hyvin vaikea näyttää seksikkäältä, kun hyvin monet näyttävät todella nuorilta ja söpöiltä.
Tiivistäen:
Olen kiltinnäköinen kaunis/komea naapurintyttömäinen, ahkera sosiaalinen, mukava, toiset huomioonottava, mutta ihmiset eivät millään hoksi että olenkin kotona oikea hirviö pieruverkkareissa, syön räkää ja dominoin miestäni paitsi sängyssä tykkään alistua, olen myös hyväkroppainen ja urheilullisen näköinen, mutta syön joka ilta tom et berrysiä purkin ja parit pullapitkot. Olen kohta 50 v mutta näytän niin paljon nuoremmlata että papereitakin kysellään jatkuvasti.
Minulla on koti ja pari lasta mutta alle 10 miehen kanssa olen vehtaillut ja kukaan eiiii ikinä arvaa mun naamasta kuin paljo nä juon...ja poltan kaikkee ja silleen.
Tämä ei ole siis mun juttua vaan tiivistelmä. Ja tyyppi näyttää kiltiltä ja sosiaaliselta ja iloiselta koko ajan niin ettei kukaan uuuusko ikiiinään :D!
Huomaatteko kaavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella älykäs, kuulun mm. Mensaan ja tämäkin seikka yksistään ärsyttää muita ihmisiä jos se tulee ilmi jossakin keskustelun lomassa (alkavat haastamaan jotenkin ja kyseenalaistamaan minua tai jopa suoraan vittuilemaan päin naamaa - etenkin jos vähänkin alkoholia on alla).
Tiedon janoni on loputon ja luen mm. Kaikki kuukausittain ilmestyvät tiede ja tekniikkalehdet, myös korkeakouluopiskelijoiden lopputyöt ovat kiinnostavaa luettavaa.
Siinä missä muita kiinnostaa puhua arkisista asioista kuten kauhistella sähkölaskun hintaa niin itse pystyisin pitämään aiheesta tunnin luennon (mistä se hinta muodostuu, millä menetelmillä se sähkö nykyään tuotetaan, katsoa tulevaisuuteen ja kertoa mahdollisesta supra verkosta ja fuusiolla tuotetusta energiasta jne). Kerran ydinvoimasta pidin pienen pienetkin nippelitiedot sisältävän esitelmän eräälle sitä vastustavalle ja koitin näyttää miksi se on oikeasti tällä hetkellä vesivoiman ohella ekoloogisin ja turvallisin tapa tuottaa sähköä.
Yleensä päätän kuitenkin heittäytyä tyhmäksi, esitän keskiverto ihmistä ja koitan imitoida heidän tapaansa puhua asioista. Joskus jopa alennan itseni vähän yksinkertaiseksi jolloin tulen parhaiten ihmisten kanssa juttuun, olen huomannut että ihmiset viihtyvät loppujen lopuksi melko yksinkertaisessakin seurassa jos vain kertoo hauskoja juttuja.
Voi voi Mensassa raja 131 :D! Useimmat ovat ns palikkaälyisi vasta. meno alkaa vasta 150-160> yli . Älä munaa itseäsi, oikeasti edes mainitsemalla Mensaa siis.
Kävin Mensan testissä joskus 1990-luvulla ja sain ÄO:ni oli muistaakseni 142, silloin oli raja 148. Mitä tuo aiempi arvo 142 vastaa nykyasteikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella älykäs, kuulun mm. Mensaan ja tämäkin seikka yksistään ärsyttää muita ihmisiä jos se tulee ilmi jossakin keskustelun lomassa (alkavat haastamaan jotenkin ja kyseenalaistamaan minua tai jopa suoraan vittuilemaan päin naamaa - etenkin jos vähänkin alkoholia on alla).
Tiedon janoni on loputon ja luen mm. Kaikki kuukausittain ilmestyvät tiede ja tekniikkalehdet, myös korkeakouluopiskelijoiden lopputyöt ovat kiinnostavaa luettavaa.
Siinä missä muita kiinnostaa puhua arkisista asioista kuten kauhistella sähkölaskun hintaa niin itse pystyisin pitämään aiheesta tunnin luennon (mistä se hinta muodostuu, millä menetelmillä se sähkö nykyään tuotetaan, katsoa tulevaisuuteen ja kertoa mahdollisesta supra verkosta ja fuusiolla tuotetusta energiasta jne). Kerran ydinvoimasta pidin pienen pienetkin nippelitiedot sisältävän esitelmän eräälle sitä vastustavalle ja koitin näyttää miksi se on oikeasti tällä hetkellä vesivoiman ohella ekoloogisin ja turvallisin tapa tuottaa sähköä.
Yleensä päätän kuitenkin heittäytyä tyhmäksi, esitän keskiverto ihmistä ja koitan imitoida heidän tapaansa puhua asioista. Joskus jopa alennan itseni vähän yksinkertaiseksi jolloin tulen parhaiten ihmisten kanssa juttuun, olen huomannut että ihmiset viihtyvät loppujen lopuksi melko yksinkertaisessakin seurassa jos vain kertoo hauskoja juttuja.
Voi voi Mensassa raja 131 :D! Useimmat ovat ns palikkaälyisi vasta. meno alkaa vasta 150-160> yli . Älä munaa itseäsi, oikeasti edes mainitsemalla Mensaa siis.
Nyt oli niin älykäs viesti, että lähettäjän ÄO:n on oltava ainakin 200.
Kävin Flow-festivaaleilla. En näytä uniikilta lumihiutaleelta.
Teidän keskustelun taso on tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Mensan testissä joskus 1990-luvulla ja sain ÄO:ni oli muistaakseni 142, silloin oli raja 148. Mitä tuo aiempi arvo 142 vastaa nykyasteikolla.
Onko sulla ystäviä nykyään ja kykenetkö keskusteluun, vai mesoat ja huudat kuinka sinulla kuola valuu suupielestä. Miksi enemmistö mensan väestä ei osaa selittää mitään meille tavallisille kuolevaisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset ystäväni ovat pistäneet tämän merkille suomalaisista naisista. Heidän mielestään suomalaisilla naisilla on noin yleisesti lapsekkaimmat kasvonpiirteet mitä maailmalla ovat nähneet. Suurin syy kuulemma isot posket ja otsa vaikka olisikin normipainoinen. Kuulemma suomalaisen naisen on hyvin vaikea näyttää seksikkäältä, kun hyvin monet näyttävät todella nuorilta ja söpöiltä.
Pitäisi aina katsoa silmäkulmia tai siis ulommaisia reunoja, en edes tiedä mikä niiden nimi on. Niistä näkyy rypyt jo varhain. Esim alkossa myyjä tosin ei aina kysy sitä ikää oman epäilyn takia, vaan osoittaakseen esimiehille, ja muille asiakkaille, että sitä ikää kysytään.
Kukaan ei varmaan uskoisi jos sanoisin että käyn vauva palstalla päivittäin. T. härski Hartikaisen näköinen mies.
Kirjoitin yliopistoaikoina eroottisia novelleja Jalluun henkeni pitimiksi. Sain satasen per A4, hyvä diili! Aijai ne kuumat espanjan opet ja kynähameiset neidot aikuislukion tunnilla...xD
T: Neiti O
Vierailija kirjoitti:
Olen 52 v insinööri joka myös näyttää erittäin perinteiseltä nössöinssiltä,kaljuuntuvakin mutta pyöritän 4 naista avoliiton ulkopuolella. Jokaista sanon rakastavani ja eron jälkeen ottavani elämänkumppanikseni,muttei ole aikomustakaan jättää avovaimoani ja kahta lasta. Naiset uskovat kaiken ja työkiireisiin vetoan äkisti peruuntuvista tapaamisista.Rahalla kun kehuskelen niin ei haittaa vaikkei aina seisokkaan,ei vaan jaksa samana päivänä kahtaa naista hoidella tai peräti kolmeakin.Kaikki valeet uppoavat kuin veitsi voihin rahoista jutustelun jälkeen...
Ei siis seksivelvoitteita ( ainakaan jokakerta) mutta rahaa tarjolla? Mihin viesti?
Kuulun rikollisjärjestöön!
Perussuomalaisilla on tässä selvityksessä mukana 5953 ehdokasta.
Näin ehdokkaita vastaan on nostettu syytteitä vuosina 20162021:
* pahoinpitely 101 kpl
* törkeä rattijuopumus 84 kpl
* rattijuopumus 60 kpl
* petos 32 kpl
* liikennerikkomus 31 kpl
* törkeä kirjanpitorikos 31 kpl
* törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen 31 kpl
* liikenneturvallisuuden vaarantaminen 28 kpl
* laiton uhkaus 23 kpl
* huumausainerikos 13 kpl
* vahingonteko 13 kpl
* kunnianloukkaus 12 kpl
* törkeä petos 11 kpl
* ampuma-aserikos 10 kpl
* lievä petos 9 kpl
* törkeä pahoinpitely 8 kpl
* varkaus 8 kpl
* kiihottaminen kansanryhmää vastaan 7 kpl
* kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta 7 kpl
* ympäristön turmeleminen 7 kpl
* rekisterimerkintärikos 6 kpl
* törkeä velallisen epärehellisyys 6 kpl
* työturvallisuusrikos 6 kpl
* vesiliikennejuopumus 6 kpl
* virka-aseman väärinkäyttäminen 6 kpl
* eläinsuojelurikos 5 kpl
* kavallus 5 kpl
* kirjanpitorikos 5 kpl
* lievä pahoinpitely 5 kpl
* vainoaminen 5 kpl
* vammantuottamus 5 kpl
* lievä vahingonteko 4 kpl
* näpistys 4 kpl
* palvelusrikos 4 kpl
* törkeän pahoinpitelyn yritys 4 kpl
* järjestystä ylläpitävän henkilön vastustaminen 3 kpl
* salakuljetus 3 kpl
* törkeä kotirauhan rikkominen 3 kpl
* törkeä varkaus 3 kpl
* väärä ilmianto 3 kpl
* viestintärauhan rikkominen 3 kpl
* virkamiehen väkivaltainen vastustaminen 3 kpl
* ampuma-aserikkomus 2 kpl
* huumausaineen käyttörikos 2 kpl
* lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 2 kpl
* metsästysrikkomus 2 kpl
* moottorikulkuneuvon käyttövarkaus 2 kpl
* niskoittelu poliisia vastaan 2 kpl
* oikeudenkäytössä kuultavan uhkaaminen 2 kpl
* rahankeräysrikos 2 kpl
* törkeä virka-aseman väärinkäyttäminen 2 kpl
* tuottamuksellinen rahanpesu 2 kpl
* valitus 2 kpl
* virkavelvollisuuden rikkominen 2 kpl
* ympäristörikkomus 2 kpl
* ajoneuvorikkomus 1 kpl
* alkoholirikos 1 kpl
* dopingrikos 1 kpl
* haitanteko virkamiehelle 1 kpl
* kuolemantuottamus 1 kpl
* lääkerikos 1 kpl
* lievä ampuma-aserikos 1 kpl
* lievä kavallus 1 kpl
* liikennetuhotyö 1 kpl
* luvattoman taksiliikenteen harjoittaminen 1 kpl
* maksuvälinepetos 1 kpl
* omankädenoikeus 1 kpl
* pakottaminen seksuaaliseen tekoon 1 kpl
* ryöstö 1 kpl
* salassapitorikos 1 kpl
* seksuaalinen ahdistelu 1 kpl
* sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapito 1 kpl
* teollisoikeusrikos 1 kpl
* toisen vahingoittamiseen soveltuvan esineen tai aineen hallussapito 1 kpl
* törkeä dopingrikos 1 kpl
* törkeä eläinsuojelurikos 1 kpl
* törkeä kavallus 1 kpl
* törkeä kuolemantuottamus 1 kpl
* törkeä rahanpesu 1 kpl
* törkeä ryöstö 1 kpl
* törkeä vahingonteko 1 kpl
* törkeä veropetos 1 kpl
* tuottamuksellinen kätkemisrikos 1 kpl
* työnantajan ulkomaalaisrikkomus 1 kpl
* työsyrjintä 1 kpl
* vaarallisia esineitä koskevien säännösten rikkominen 1 kpl
* väärennys 1 kpl
* viestintäsalaisuuden loukkaus 1 kpl
* virkamiehen vastustaminen 1 kpl
* yleisvaaran tuottamus 1 kpl
* ympäristönsuojelulain rikkominen 1 kpl
Käräjäoikeuksien kirjaama raskain syytenimike. Syytekokonaisuudessa voi olla myös muita rikoslajeja ja ehdokkaan lisäksi muita henkilöitä. Poistettu syytteet lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksista, jos ne eivät ole johtaneet langettavaan tuomioon. Samoin poistettu syytteet tapon yrityksistä, jos syyte on muuttunut pahoinpitelyksi ja johtanut alle 1 vuoden vankeusrangaistukseen tai sakkoon.
Sinä olisi juuri mies minun makuuni. Voi kunpa tavattais jossain :D! Kuulostat juuri unelmieni mieheltä kyllä.