Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumiehelle tärkeää aina "ottaa" perjantaisin

Vierailija
23.02.2026 |

Eli juoda alkoholia. Joskus olutta tai lonkeroa, joskus viiniä. Yrittää saada muakin mukaan tähän perjantain "ottamiseen" sanoen että se on suomalainen perinne ja ihan normaalia mutta mua ei kiinnosta. Olisiko elämä hänen kanssaan sitä että hän aina perjantaisin "ottaa" ja mä olen selvänä ja katselen ja kuuntelen hänen humaltumistaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppujuoppo.

Vierailija
2/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on alle 35 niin ehkä voi vielä muuttaa tapansa mutta jos on yli 35 tai 40 niin ei ehkä enää onnistu. Ette ehkä sovi vaan yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh.

Vierailija
4/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisiakin on. Hyvä kun valaisit.

Vierailija
5/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, mikä ihmeen vöbinä moisesta pikkuasiasta... Huhuhuh.

Vierailija
6/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan itsessäsi, jäätkö arvuuttelemaan ja  katsomaan kuinka tuossa käy. Itse en jäisi. 

Vierailija
7/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tuo tapailuvaihe on. Joko ollaan yhdessä tai ei. Eikä vasta naimisiin mentyä herätä asiaan,et hommat tökkii eikä se muutu.

Vierailija
8/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin ja jättäisin miehen, koska on alkais. Ei kiitos. 

Vierailija
9/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, toki 2 alkoholistia voi perjantaisin juopotella muttei kenenkään tarvitsisi toisen juomista katsella. Lähde pois ja vietä rauhallista iltaa yksin tai etsi raitis kaveri!

Vierailija
10/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua tuollaista elämäntapaansa itsellesi niin jätä tyyppi. Toisin kyllä esiin että tämä on syynä, voihan se olla herätys sille miehellekin ja lopettaisikin tuon tavan.

Vierailija
11/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä seksiä harvoin tai ei ollenkaan vai miksi hän on tapailumies eikä miesystävä tai puoliso?

Vierailija
12/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat toksiselta ja kontrolloivalta. Toivottavasti mies löytää itselleen paremman kumppanin.

Vierailija
13/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä mitään muuta tekemistä ole? Asutteko maalla?

Perjantaina voi käydä leffassa, ulkona syömässä, konsertissa, galleriassa, kahvilassa, tapahtumissa, seinäkiipeilemässä, keilaamassa, hiihtämässä, ratsastamassa, luistelemassa, vierailemassa, teatterissa, oopperassa, baletissa, tai jäädä kotiin ryyppäämään

Vierailija
14/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, jos pitää joka viikonloppu juoda. Kyllä minäkin välillä tissuttelen perjantain mieheni kanssa, mutta jos on pakonomainen tarve ryypiskellä, se ei ole kovin tervettä. Tuo saattaa tuosta vaan pahentua. Tiedän tutun miehen, joka ensin joi perjantaisin, sitten venyi jo myös lauantaihin, olut alkoi vaihtua pikkuhiljaa vahvempiin jne. ja pikkuhiljaa alkoholisoitui.

Vierailija
15/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin juuri tuollainen mies, lopetin em.tavan kun aloitin parisuhteen sopivan ihmisen kanssa. 

Olimme 10v suhteessa, sen loputtua olen taas pikkuhiljaa siirtynyt entisiin tapoihini.

En kaivannut perjantaikaljoja suhteen aikana.

Ei tehnyt mieli koska elämällä muutakin tarkoitusta.

Vierailija
16/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Jätä Heti tämä juoppo!!

Vierailija
17/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iteppäs olet seuras valinnut älä valita.

Vierailija
18/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla sinkkumiehenä se alkoi juuri noin: vtt. koko työ/työpaikka. Pe:na töistä lähtiessä kävin kaupan kautta kotiin: 6-päk. Siiten tuumasin, et juon sen, niin seuraavana päivä jää kaikki kotihommat tekemättä. Korkki pysyi kiinni. Sitten la-aamuna kauppaan, ostamaan seur. viikon syömiset ja toinen 6-päk. Saunan jälkeen vetäisin ne kaikki. .... Sitten taas seur. viikolla töissä kiire ja sama tuo. En edes käsittänyt miten äkkiä se burn-out tulee - johtui työkiireistä ja alkoholista (vaikkakin vain kaljaa). Univelkaa ja sitä alkoi kerääntymään. Alkoholi "relauttaa", mutta tuo univaje vaan pahenee. Ja rahat ei meinanneet riittää edes normielämään.

Onneksi määräaika päättyi ja ns. sain paremman tarjouksen, mihin läksin. Sitä en kadu koskaan.

....

Ohis, tube "suositteli" das Boot -leffaa: se hyökkäyskohtaus. Muistui vaan mieleen, kun tuolloin kävin "konesalissa" (tietokone-). Porukat juoksenteli paikasta toiseen, hirveä humina kuului kun paikassa isot tuulettimet. Vanhempi työkaveri sanoi: et lähdes mukaan, käydään konesalissa. Vähän aikaa sitä katsottiin ja hän sanoi, et eiköhän me lähdetä, jaloista pois :) .... No, kokemus sekin.

Vierailija
19/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse

Vierailija
20/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako hänellä lainkaan "eteen"? Vai onko alkoholi tehnyt impotentin?