Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Olen seksissä se dominoiva osapuoli ja pidän alistuvista miehistä.
Olen tyyliltäni hyvin tyttömäinen ja luonteeltani vieraiden ihmisten kanssa hieman ujo, asiallinen ja pidättäytyväinen.
Miehen kanssa kahden tilanne onki ihan toinen.
Kestäisitkö alistuvaa miestä puolisona? Miltä ajatus tuntuu.
Ihmiset luulee aina että olen sosiaalinen, kiltti, lapsiystävällinen, esim. hoiva-alalle sopiva ihminen ilmeisesti jotenkin pärstän perusteella. Todellisuudessa olen muita ihmisiä välttelevä erakko, joka haluaisi vain työskennellä yksin omassa rauhassa.
Kuuntelen Rammsteinia, olen vanha mummo. Voimaannun tästä musiikista.
Olen juossut lukuisia maratooneja ja jonkin verran myös ultramatkoja, vaikka olen ylipainoinen keski-ikäinen nainen
Käytän erilaisia huumeita vapaa-ajallani. Olen kiltti ja siistikäytöksinen terveys- ja hyvinvointialalla työskentelevä yrittäjä.
Oletko ylpeä tästä ja saatko kovinkin monia ihmisiä huijattua?
Käytän maksullisia seuralaisia, noin 2-3 kertaa kuukaudessa
Työskentelen vaativassa ihmissuhdetyössä. Vaikutan työkavereille avoimelta ja luontevalta tässä työssä ja tulen tosi hyvin toimeen työkavereiden kanssa. Olen itsevarmankin oloinen.
Todellisuudessa syön masennuslääkkeitä, koen välillä valtavaa ahdistusta ja joskus aamuisin toivon, että voisin piiloutua jonkun kiven alle, että ei tarvitsisi mennä töihin. Työstä kuitenkin useimmiten nautin.
Olen käynyt vuosikausia psykoterapiassa ja käyn edelleen.
Vihaan kaikkia ihmisiä ja odotan ilmastonmuutosta, joka hävittää meidät tyhmät syöpäläiset, mutta se ei näy mitenkään käytöksessäni.
Olen asunut ulkomailla vuosia ja matkustellut paljon. Nimim. Hiirihissukka.
Minun täytyy tehdä joku muutos elämääni pian. Rakastan seksiä ja olen elänyt puutteessa jo 15 vuotta, koska moraali rajoittaa. Omassa päässä rajat. Jotain on tehtävä ennen kuin sekoan lopullisesti
Pystyn puhumaan ja tuhnaamaan samaan aikaan eikä kuuntelija huomaa mitään.
"hän rokkia rakastaa, ja lähdön tunnelmaa"
t. lestadiolainen ison perheen äiti
Ympärillä olevat ihmiset kuvittelevat että olen varakas.. kaikkea muuta. Tili näyttää nollaa mutta ei sen mitään väliä.
Tienaan kohtuullisesti mutta kulut liian isot. Ja omaisuus kiinni talossa ja mökissä.
Toinen että minua pidetään NS herrasmiehenä. Olen kuitenkin täysi mulkku joka ei välitä ympärillä olevista yhtään.
Ihmiset pitävät minua fiksuna, sosiaalisena ja menestyvänä. Oikeasti pelkään jatkuvasti jääväni kiinni siitä etten osaa mitään, olen ahdistunut ja jännitän sosiaalisia tilanteita. Käyn terapiassa ja syön mielialalääkettä.
Pidän nenän kaivuusta ja piereskelen armottomasti kotona ollessani. Olen hyvin korrekti ihmisten ilmoilla :)
Käytän satunnaisesti kannabista ja mikroannoksia psykedeelejä. Ensimmäinen rentouttaa kehon ja nostaa esim. musiikin kokemisen aivan uudelle tasolle. Jälkimmäiset poistavat itseni ja maailman välistä verhon, jonka olemassaolosta en aiemmin edes tiennyt. Olen aivan tavallinen kiltti, hyväkäytöksinen ja korkeasti koulutettu nainen, joka työskentelee terveydenhoitoalalla.
Minua pidetään positiivisena ja lämpimänä ihmisenä, mutta tosiasiassa ajattelen usein muista p*skaa ja ihmiset ylipäätään ketuttaa, peitän sen vain hyvin.
Tavis mutta seurattu ja maalitettu tietyistä syistä vuosikymmeniä. Läheiset ei tiedä.
Auttaisikohan aika?
Aina lukee kaikkialla että aika auttaa.