Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Liikun verkkareissa ja läskipohjakengissä ja minulla on lyhyt tukka ja kuitenkin olen ihan tavallinen heteromamma. Kukapa uskoisi! Olen kaikin puolin junttimainen ja silti olen korkeasti koulutettukin kaiken lisäksi. Voi hyvänen aika sentään!
Minulta puuttuu useita sisäelimiä syöpäleikkausten seurauksena
Olen nätti ja hyväkroppainen. Kartan kuitenkin sosiaalista mediaa tindereineen. En käy missään juhlimassa. Miehet joita tapaan, ovat ulkomaalaisia, koska ottavat reippaammin kontaktia. Kaverit eivät ymmärrä, kun voisin kuulemma saada kenet vaan. Menestyneemmät suomalaiset miehet ovat ujompia. Tämä harmittaa ja ulkomaalaiset sitten ovat lämmittäneet vuodetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen pankkialalla töissä, 30v., konservatiivisesti pukeutuva, hienoissa ravintoloissa liike- ja vapaa-ajan lounailla käyvä nainen. Vapaa-ajalla pelaan Pleikkarilla räiskintäpeleistä roolipeleihin verkkarit jalassa, tukka sekaisin ja bisseä juoden. Edes kaverini eivät tiedä tästä 😄
Tuletko vaimokseni? Tai lähde edes treffeille, käydään ensin syömässä ja pelataan sitten pleikkaa yhdessä :-)
Itse en ole toista kertaa treffanut miestä, joka ei hyväksy sitä, että vapaa-ajalla voi olla flanellihousut jalassa ja aamulla herää pitkät hiukset sekaisin. Nauran myös pieruhuumorille.
Olen korkeakoulutettu, pitkässä onnellisessa avioliitossa, puitteet ovat kunnossa. Minua pidetään viisaana ja tasapainoisena, joskin vähän naiivina ja idealistisena. Ja tietysti vähän hienohelmana. Monta kertaa on tultu sanomaan että olen päässyt elämässäni varmaan helpolla.
Totuus: olen moniongelmaisesta, köyhästä perheessä jossa molemmilla vanhemmilla vaikeita mt-ongelmia ja elämänhallintaongelmia. On ihme etteivät ne ole periytyneet, vaikka masennukseen olen toki hakenut ja saanut apua. Hyvin todennäköisesti ehdin nähdä täysi-ikäisyyteen mennessä enemmän pahaa kuin ne jotka vähättelevät minua idealistiksi. En vain ole alistunut sen edessä.
Että olen kävellyt tänäänkin torin poikki ostamatta mitään.
Se, että seksi ei kiinnosta kirjaimellisesti ollenkaan, enkä kiihotu oikeastaan yhtikäs mistään. Ja että se on minulle täysin ok. Mies, 21v.
Mua pidetään iloisena, sosiaalisena ja sellaisena hassuttelijana. Lisäksi töissä aina kehutaan, kuinka olen todella ahkera. Joo kyllä mä töissä olenkin mutta kotona en jaksa tehdä yhtään mitään. Lisäksi olen luultavasti masentunut enkä oikeasti haluaisi edes tällä hetkellä viettää aikaa ystävieni kanssa, en saa siitä mitään ja se vie kaiken energiani. Lisäksi mun opiskelut ja raha-asiat on päin helvettiä. Olen oikeasti kaikkea muuta kuin iloinen nykyään. Mutta en myöskään haluaisi mistään hinnasta, että tämä selviää kenellekään, joten jatkan muka niin reippaana ilopillerinä.
Olen seurustellut puolet itseäni vanhemman pariskunnan kanssa vaikken ole polyamorinen tai tippaakaan kiinnostunut miehistä. t.nuori lesbo
Mulla on suht' paljon rahaa ja omaisuutta
En pidä ihmisistä/ihmiset ei kiinnosta mua
Olen hyvä kamppailulajeissa ja mussa on yllättävän paljon räjähtävää voimaa
Olen melko tempperamenttinen.
Olen ollut useita kymmeniä kertoja suljetulla osastolla vaikean mielisairauden takia. Mulla on vahva lääkitys. Kumpikaan asioista ei näy musta ulospäin.
Olen oikeasti todella varakas ja omaisuuteni arvo on 7-numeroinen luku. Ulkoisesti olen hyvinkin vaatimattoman oloinen varhaiskeski-ikäinen nainen.
Töissä käyn jakkupuvussa, mutta vapaa-aikana pidän juoksutrikoita tai (likaisia) ratsastushousuja, ostan punaisella laputettuja elintarvikkeita, seuraan tuntisähkön hintaa, kierrätän roskat tehokkaasti halvempien jötemaksujen vuoksi, kesäkukat laitan oman huushollin kompostimultaan, ostan lähes kaikki vaatteet alennusmyynneistä ... Vaikka sekä minä että mieheni tienaamme yhdessä n 15 000€/kk, eikä pihistelyyn ole tarvetta.
Mutta hei, ne ratsastushousut kulahtaa jos niitä liian usein pesee ;)
Sitä että juon miehetkin penkin alle,jos niikseen tulee,sekä olen kova tekemään/tykkään tehdä remonttia:)pora&pensselit pysyy kädessä.Ja näytän hyvinkin naiselliselta.
KIITOS KIITOS tästä ketjusta. Olen kiukkuinen, ahdistunut ja vihaan ihmisiä.Vihaan työtä ja esimiestäni. Ulkoapäin vaikutan ystävälliseltä jolle ihmiset puhuvat ongelmistaa ja luulevat että välitän eikä voisi vähempää kiinnostaa. Olen toivonut kuolemaa ja juuri viime viikolla kadehdin itsemurhan tehnyttä staraa. Olen luullut että olen yksin hullu, mutta en taidakkaan olla...kiitos kaikille
Minua pidetään kyynisenä ja jonkinlaisena surkuttelijana. Todellisuudessa olen elämääni erittäin tyytyväinen ja mielestäni todella etuoikeutettu, tosin sosiaalisten tilanteiden kanssa minulla on ollut ongelmia läpi elämän.
Vierailija kirjoitti:
Kävin juomassa muutamat suomalaisen julkisuuden henkilön luona. Hän halusi harrastaa seksiä, minä en. Tapahtuman jälkeen ei ole kuulunut. Ilta ahdistaa todella paljon jälkikäteen ajateltuna ja olo on käytetty, vaikka minua kohdeltiin ns asiallisesti. Toivon että en olisi mennyt.
Eksyitkö Cheekin vai Axl Smithin kämpille? Ei olisi kannattanut tosiaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti todella varakas ja omaisuuteni arvo on 7-numeroinen luku. Ulkoisesti olen hyvinkin vaatimattoman oloinen varhaiskeski-ikäinen nainen.
Meinaatko sijoittaa kaiken hautajaisiin ja arkkuun/kiveen?
* Tunnen itseni todelisuudessa yksinäiseksi, vaikka minulla on tuttavia yms pilvin pimein.
* Kärsin kivuiliaista paiseista aina vähän väliä. Ihoni näyttää todella tasaiselta ja kauniilta, joten tätä saattaisi olla vaikea uskoa.