Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2281/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihaan ihmisiä niin paljon. Näytän normaalilta ja herttaiselta naiselta.

Vierailija
2282/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuntuu, että minua pidetään jotenkin pienituloisena vaikka varallisuutta on niin paljon ettei tarvitse töitä tehdä. Käytän aina siistejä, uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita, kroppa on timmissä kunnossa kun on hyvin aikaa treenata. Kaulasta ylöspäin näytän varmaankin normi setämieheltä ja päälakikin kaljuunttuu mutta näillehän en itse mitään voi. Kaupoissa tuntuu, että myyjät alkavat esittelemään aina jotain hinnat alkaen malleja. Opastan heidät sitten itse oikeille osastoille. Sitten kun kassalla heitän tiskille platina-Amexin niin alkaa pikkuhiljaa putoamaan, että setämiehelläkin voi olla massia.

Platina-Amex maksaa 60 eur/kk. Ei sillä kannata pullistella. Mullakin on se. Tule sitten selittelemään kun on musta Amex taskussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2283/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa ukkomiehet harrastuksena. On pahempaakin mitä minusta ei uskoisi päällepäin, mut en kerro.

N-43

Vierailija
2284/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen design-alaa. Pyörin juuri niissä piireissä, joissa ihmiset ajattelevat olevansa niin valveutuneita, tiedostavia ja suvaitsevaisia kuin kuvitella saattaa. Äänestän persuja.

Vierailija
2285/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran kun joku haukkuu persuja. Todellisuudessa äänestän aina persuja. Olen olevinaan kasvissyöjä, mutta kotona syön urakalla punaista lihaa. Tämäkin siksi että en siedä sitä että lihansyöjät haukutaan alimmaiseen kastiin vegaanien keskuudessa.

Mä ainakin syön lihaa ja usein ja varmasti söisin juuri vegaanien edessä, jos tuntisin sellaisia. Tunnen ylpeyttä ostaessani sianlihaa samassa kassajonossa kuin joku kaapu*akka tai muu mus*limilta vaikuttava.

Vierailija
2286/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen p*nnut kärkipoliitikkomiehen kanssa

Vierailija
2287/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan käytä alushousuja

Vierailija
2288/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha vitu läppä, ooks kuollu jo? (toivon niin)

Vierailija
2289/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että en pidä koiristani. Ja olen saanut ehdollista tapon yrityksestä. Minut tunnetaan kilttinä ja hyväsydämisenä ihmisenä, mitä osin olenkin...

Teitä laaksosta tippuneita on useita katukuvassa, usko pois. Kyllä sen näkee kauas, tykkääkö omistaja koiristaan vai ei. Et ole mikään uniikki ja salamyhkäinen, vaikka ehkä niin kuvitteletkin.

Vierailija
2290/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä kuin kirkonrotta. Asumme hyvällä alueella, puolisolla on omaisuutta ja hyvät tulot. Menot laitetaan puoleksi.

Kunpa kuolisin!

Vierailija
2291/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näytin 30 vuotta sitten anorektiselta Michael Monroelta kaikkine varusteineen ja soitin rokkibändissä.

Kaksi pientä tatuointia on jäljellä niistä ajoista, muuten näytän nykyään tukevalta perusäijältä.

Naurattaa, kun ihmiset nykyään nähdessään pienet tatskani ovat silleen, että mitä olet mennyt tekemään!:D

Niinku tosi radikaalia!:) Kannan nykyään lompakossani pientä kuvaa muusikkoajoiltani, kiva näyttää joskus joillekin niin saavat vähän perspektiiviä.

Vierailija
2292/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla, kuusikymppisellä hyvässä avioliitossa olevalla naisella on ollut jo viisi vuotta salarakas. 

Vierailija
2293/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xlollero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuntuu, että minua pidetään jotenkin pienituloisena vaikka varallisuutta on niin paljon ettei tarvitse töitä tehdä. Käytän aina siistejä, uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita, kroppa on timmissä kunnossa kun on hyvin aikaa treenata. Kaulasta ylöspäin näytän varmaankin normi setämieheltä ja päälakikin kaljuunttuu mutta näillehän en itse mitään voi. Kaupoissa tuntuu, että myyjät alkavat esittelemään aina jotain hinnat alkaen malleja. Opastan heidät sitten itse oikeille osastoille. Sitten kun kassalla heitän tiskille platina-Amexin niin alkaa pikkuhiljaa putoamaan, että setämiehelläkin voi olla massia.

Platina-Amex maksaa 60 eur/kk. Ei sillä kannata pullistella. Mullakin on se. Tule sitten selittelemään kun on musta Amex taskussa.

Jo käytöstavoistasi huomaa ettei sinulla sitä ole.

Vierailija
2294/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että äitini saa minut itkemään vieläkin, vaikka olen kohta 50v

Vierailija
2295/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 vuotias nainen joka on yhä neitsyt. Parisuhteet ja seksi eivät ole oikein koskaan kiinnostaneet, joten en koe sitä ongelmana. Kerron vain harvoille, koska niistä jotka edes uskoo mitä sanon, yli puolet alkavat käyttäytyä niin kuin tämä olisi heidän ongelmansa.

Vierailija
2296/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehemme kanssa onnellisessa ja ulospäin "normaalin" näköisessä parisuhteessa. Todellisuudessa elämme puoliavoimessa suhteessa, jossa minä saan käydä vieraissa ja kerron kaikista vierailuista miehelleni. Tämä on meille kuin peliä, jossa vieraat miehet ovat pelinappuloita.

Vierailija
2297/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35 vuotias nainen joka on yhä neitsyt. Parisuhteet ja seksi eivät ole oikein koskaan kiinnostaneet, joten en koe sitä ongelmana. Kerron vain harvoille, koska niistä jotka edes uskoo mitä sanon, yli puolet alkavat käyttäytyä niin kuin tämä olisi heidän ongelmansa.

Aika paljosta olet jäänyt paitsi. Käypä kokeeksi muutaman kerran nusaisemassa niin saatat saada uutta sisältöä elämääsi.

Vierailija
2298/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pessyt hampaitani neljään vuoteen.

Vierailija
2299/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xlollero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tyhma kommentti. Ei tassa ketjussa mitaan pullistella. Tassa vastataan kysymykseen Totuus jota ei uskota paallepain? 

Vierailija
2300/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xlollero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa sitten elvistelemään kun teillä on kela gold lämärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme