Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tuntuu, että minua pidetään jotenkin pienituloisena vaikka varallisuutta on niin paljon ettei tarvitse töitä tehdä. Käytän aina siistejä, uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita, kroppa on timmissä kunnossa kun on hyvin aikaa treenata. Kaulasta ylöspäin näytän varmaankin normi setämieheltä ja päälakikin kaljuunttuu mutta näillehän en itse mitään voi. Kaupoissa tuntuu, että myyjät alkavat esittelemään aina jotain hinnat alkaen malleja. Opastan heidät sitten itse oikeille osastoille. Sitten kun kassalla heitän tiskille platina-Amexin niin alkaa pikkuhiljaa putoamaan, että setämiehelläkin voi olla massia.
Platina-Amex maksaa 60 eur/kk. Ei sillä kannata pullistella. Mullakin on se. Tule sitten selittelemään kun on musta Amex taskussa.
Vaikkapa ukkomiehet harrastuksena. On pahempaakin mitä minusta ei uskoisi päällepäin, mut en kerro.
N-43
Opiskelen design-alaa. Pyörin juuri niissä piireissä, joissa ihmiset ajattelevat olevansa niin valveutuneita, tiedostavia ja suvaitsevaisia kuin kuvitella saattaa. Äänestän persuja.
Vierailija kirjoitti:
Nauran kun joku haukkuu persuja. Todellisuudessa äänestän aina persuja. Olen olevinaan kasvissyöjä, mutta kotona syön urakalla punaista lihaa. Tämäkin siksi että en siedä sitä että lihansyöjät haukutaan alimmaiseen kastiin vegaanien keskuudessa.
Mä ainakin syön lihaa ja usein ja varmasti söisin juuri vegaanien edessä, jos tuntisin sellaisia. Tunnen ylpeyttä ostaessani sianlihaa samassa kassajonossa kuin joku kaapu*akka tai muu mus*limilta vaikuttava.
Olen p*nnut kärkipoliitikkomiehen kanssa
En juuri koskaan käytä alushousuja
iha vitu läppä, ooks kuollu jo? (toivon niin)
Vierailija kirjoitti:
Että en pidä koiristani. Ja olen saanut ehdollista tapon yrityksestä. Minut tunnetaan kilttinä ja hyväsydämisenä ihmisenä, mitä osin olenkin...
Teitä laaksosta tippuneita on useita katukuvassa, usko pois. Kyllä sen näkee kauas, tykkääkö omistaja koiristaan vai ei. Et ole mikään uniikki ja salamyhkäinen, vaikka ehkä niin kuvitteletkin.
Olen köyhä kuin kirkonrotta. Asumme hyvällä alueella, puolisolla on omaisuutta ja hyvät tulot. Menot laitetaan puoleksi.
Kunpa kuolisin!
Että näytin 30 vuotta sitten anorektiselta Michael Monroelta kaikkine varusteineen ja soitin rokkibändissä.
Kaksi pientä tatuointia on jäljellä niistä ajoista, muuten näytän nykyään tukevalta perusäijältä.
Naurattaa, kun ihmiset nykyään nähdessään pienet tatskani ovat silleen, että mitä olet mennyt tekemään!:D
Niinku tosi radikaalia!:) Kannan nykyään lompakossani pientä kuvaa muusikkoajoiltani, kiva näyttää joskus joillekin niin saavat vähän perspektiiviä.
Että minulla, kuusikymppisellä hyvässä avioliitossa olevalla naisella on ollut jo viisi vuotta salarakas.
Xlollero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tuntuu, että minua pidetään jotenkin pienituloisena vaikka varallisuutta on niin paljon ettei tarvitse töitä tehdä. Käytän aina siistejä, uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita, kroppa on timmissä kunnossa kun on hyvin aikaa treenata. Kaulasta ylöspäin näytän varmaankin normi setämieheltä ja päälakikin kaljuunttuu mutta näillehän en itse mitään voi. Kaupoissa tuntuu, että myyjät alkavat esittelemään aina jotain hinnat alkaen malleja. Opastan heidät sitten itse oikeille osastoille. Sitten kun kassalla heitän tiskille platina-Amexin niin alkaa pikkuhiljaa putoamaan, että setämiehelläkin voi olla massia.
Platina-Amex maksaa 60 eur/kk. Ei sillä kannata pullistella. Mullakin on se. Tule sitten selittelemään kun on musta Amex taskussa.
Jo käytöstavoistasi huomaa ettei sinulla sitä ole.
Että äitini saa minut itkemään vieläkin, vaikka olen kohta 50v
Olen 35 vuotias nainen joka on yhä neitsyt. Parisuhteet ja seksi eivät ole oikein koskaan kiinnostaneet, joten en koe sitä ongelmana. Kerron vain harvoille, koska niistä jotka edes uskoo mitä sanon, yli puolet alkavat käyttäytyä niin kuin tämä olisi heidän ongelmansa.
Olemme miehemme kanssa onnellisessa ja ulospäin "normaalin" näköisessä parisuhteessa. Todellisuudessa elämme puoliavoimessa suhteessa, jossa minä saan käydä vieraissa ja kerron kaikista vierailuista miehelleni. Tämä on meille kuin peliä, jossa vieraat miehet ovat pelinappuloita.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 vuotias nainen joka on yhä neitsyt. Parisuhteet ja seksi eivät ole oikein koskaan kiinnostaneet, joten en koe sitä ongelmana. Kerron vain harvoille, koska niistä jotka edes uskoo mitä sanon, yli puolet alkavat käyttäytyä niin kuin tämä olisi heidän ongelmansa.
Aika paljosta olet jäänyt paitsi. Käypä kokeeksi muutaman kerran nusaisemassa niin saatat saada uutta sisältöä elämääsi.
En ole pessyt hampaitani neljään vuoteen.
Xlollero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tyhma kommentti. Ei tassa ketjussa mitaan pullistella. Tassa vastataan kysymykseen Totuus jota ei uskota paallepain?
Xlollero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa sitten elvistelemään kun teillä on kela gold lämärissä.
Että vihaan ihmisiä niin paljon. Näytän normaalilta ja herttaiselta naiselta.