Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2241/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monipersoonahäiriö ja elän suurimmaksi osaksi kotiini erakoituneena, koska se hankaloittaa kanssakäymistä ihmisten ja yhteiskunnan kanssa lukemattomilla tavoilla. Vihaan elämääni mutta toisaalta en osaa edes kuvitella, miltä tuntuisi, että oman pään sisällä asuisi vain yksi henkilö.

Vierailija
2242/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väkivaltainen ja ollut putkassa väkivaltaisen käytöksen ja riehumisen takia kolme kertaa. Rikosrekisteriä ei kuitenkaan onneksi ole, varmaan se, että olen nainen on suojannut isommilta ongelmilta lain kanssa, luulen että poliisit ovat katsoneet sormien läpi tekojani ja olen päässyt todella vähällä. Töissä eivät ikinä uskoisi mitä olen tehnyt. Perheeni kyllä tietää millainen olen. Pyrin parantumaan väkivaltaisesta käytöksestä ja mitään ei olekaan tapahtunut yli kahteen vuoteen. Toivon että ei enää tapahdukaan. Minulla ei ole lapsia, eli mikään lastenhakkaaja en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonni joutava juoruilu joutaisi korkeasti verotettavaksi. Oli kyse eläkkeestä tai muusta etuudesta.

Vierailija
2244/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihmisiä. Olen ollut työuupunut ja olen jonkin verran edelleen, mutten tarpeeksi, jotta voisin jäädä saikulle. Tiedän, ettei esim. viikko auttaisi pitkällä tähtäimellä mitään, joten mikäs tässä räpiköidessä sitten..

Vierailija
2245/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapääni haisee aivan kamalalta vaikka huolehdin hygieniastani eikä minulla ole mitään tautia yms.

Pukeudun tyylikkäästi, pidän huolta kynsistä ja hiuksista, olen tyyliltäni klassinen. Olen hillitty ja hallittu nainen. Pelottaa vain tuoksun turskalta kanssaihmisten nenään.

Kuuntelen myös rokkiä ja heviä, vaikka ulkoiseen habitukseeni sopisi varmaankin klassinen musiikki paremmin.

Käy ihmeessä vielä gynekologin luona ja ota asia puheeksi. Ei tosiaankaan ole normaalia. Jokaisella on oma "ominaishajunsa", mutta tuo kertomasi kuulostaa kyllä tulehdukselta, joka on aiheellista hoitaa. Vai pesetkö itseäsi liikaa, niin että alapään suojaavat bakteerit ovat tuhoutuneet? Tsemppiä asian selvittämiseen!

Vierailija
2246/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen huonopalkkaista paskaduunia. Elän vaatimatonta elämää. Rahaa on silti tilillä aivan valtavasti. Perintönä tullut. 

Vierailija
2247/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan säännöllisesti pistoshoitoja hyvällä maulla. En halua kuulla kenenkään mäkätystä luonnollisuudesta. Bulldoggin leukaperiä minulla ei tule olemaan, vaikka vahva perinnöllisyys siihen on. Onnistuneista operaatioista ei juuri puhuta.

Vierailija
2248/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän viikottain 3-4 kertaa ihan kunnon kännit. Olen aika sekaisin aamuisin. Addiktiota löytyy myös seksiä kohtaan ja sitä on saatava jatkuvasti. Oikeastaan olen baareissa helppo tapaus vaikka vaikutankin kristilliseltä hiirulaiselta. Minulla on tylsät jutut ja tylsistyn myös itseni seurassa.

N31

Vierailija
2249/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leposykkeeni on 34.

Vierailija
2250/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 63v mies ja ulospäin ihan ikäiseni näköinen. Kuitenkin olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen. Haluan rakastelle päivittäin. Vaimoni ei enää jaksa samaan tahtiin. Ulkopuolisia suhteita on vaikea hankkia tällä lookilla.  Kaikki naiset pitävät mukavana mutta seksiä kukaan ei ehdota. Jossain treffipalstalla nauretaan kun 63v väittää haluavansa naida joka päivä. 

Mulla oli kerran 60-vuotias rakastaja ja kyllä hänkin tahtoi tavata monta kertaa viikossa. Ei kai se niin poikkeuksellista ole, yksilöllistä nuokin halut.

Vierailija
2251/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos selviäisin rangaistuksetta listisin monia ihmisiä. Osan siksi että ovat pahoja, osan siksi että heidän mielipiteensä ovat niin kaukana faktasta kun on mahdollista.

Ohoo ja sinäkö et paha olekaan - kyllä olet, jo noilla puheilla!

Ja luulenpa, että sinun faktasikin voi olla täyttä fiktiota.

Vierailija
2252/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen metallimusiikkia, vaikka kenellekään se ei tulis edes mieleen ellei asia tule puheeksi

Mitäs ihneellistä tuossa nyt on? Eikös juuri tässä maassa ole ikävä kyllä tuon mökämusan kuuntelijoita paljonkin.

Vierailija
2253/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taloustieteilijä ja sijoituspankkiiri ehkä itsekään aivan varaton. Työtoverit ovat usein syntymävarakkaita ja aina oikeistolaisia, monet myös sovinisteja. Suhtautuvat epäluuloisesti naisiin ja muualta tulleisiin. Puhuvat "kommenteista" tarkoittaessaan sdp:tä ja kettutytöistä tarkoittaessaan vihreitä. Minä olen köyhistä oloista jälleen äänestänyt sdp:tä siihen asti kunnes oli mahdollista äänestää virheitä. Olen oikeasti ympäristön puolella ja tasa-arvon kannalla. Tuen paria ympäristöjärjestöä. Olen itse sijoittanut Green techiin ja eettisiin sijoituksiin jo 90-luvulla. Lokeroon niistä mielelläni jos joku asiakas haluaa kuulla. Muut olettavat että olen samanlainen kokkari kuin nekin.

Oletpa sokea, jos luulet vihreiden olevan vieläkin ympäristöpuolue - ei ole ollut enää pariinkymmeneen vuoteen, vaa427n todella pimeä, suomalaisvastainen ma,tu/narkkipuolue.

Vierailija
2254/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön luuseri, mutta olen velaton ja tilillä on kymppitonni. Ajattelin just ostaa kultaa.

Takki on rikki kahdesta kohtaa, ja housut ovat Varustelekasta auringonpolttamat rääsyt.

Älä osta kultaa. Raamattu ennustaa, että kulta ja hopea tulevat menettämään arvonsa kokonaan ja ihmiset viskaavat ne katuojaan arvottomina.

Vierailija
2255/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut masennusta pitkään.

Ulospäin olen lähes aina kotoa poistuessa huoliteltu, siisti. Hygieniasta olen aina jaksanut huolehtia, ja pidän siisteistä vaatteista ja meikeistä. Silti diagnoosina on masennus, ja koen itsekin olevani masentunut ja montaa eri lääkettä on kokeiltu, vielä ei oo sitä oikeaa löydetty.

Vierailija
2256/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on silikonit.

Se näkyy päälle vaikka muuta kuvitteletkin. Ainakin miehet huomaavat.

Vierailija
2257/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän viikottain 3-4 kertaa ihan kunnon kännit. Olen aika sekaisin aamuisin. Addiktiota löytyy myös seksiä kohtaan ja sitä on saatava jatkuvasti. Oikeastaan olen baareissa helppo tapaus vaikka vaikutankin kristilliseltä hiirulaiselta. Minulla on tylsät jutut ja tylsistyn myös itseni seurassa.

N31

Upea nainen.

Vierailija
2258/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut seksiä yli kymmeneen vuoteen kuin vain itse itseni kanssa.

Vierailija
2259/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuntuu, että minua pidetään jotenkin pienituloisena vaikka varallisuutta on niin paljon ettei tarvitse töitä tehdä. Käytän aina siistejä, uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita, kroppa on timmissä kunnossa kun on hyvin aikaa treenata. Kaulasta ylöspäin näytän varmaankin normi setämieheltä ja päälakikin kaljuunttuu mutta näillehän en itse mitään voi. Kaupoissa tuntuu, että myyjät alkavat esittelemään aina jotain hinnat alkaen malleja. Opastan heidät sitten itse oikeille osastoille. Sitten kun kassalla heitän tiskille platina-Amexin niin alkaa pikkuhiljaa putoamaan, että setämiehelläkin voi olla massia.

Tämä nyt on Suomessa aivan normaalia. Lähtökohtaisesti oletetaan, että kaikki muutkin ovat perse auki kun itsekin on eikä osata ottaa asiakkaalta rahaa pois. Kummasti tuntuvat kuitenkin muistavan kenellä on platina Amex sitten seuraavilla kerroilla ja hyvä niin.

Vierailija
2260/2821 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInussa on erittäin paljon sosiopaattisia piirteitä.

Olen erittäin korkeasti koulutettu henkilö terveydenhoitoalalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme